Zabójcza kwasica doktora Kwaśniewskiego

11. Data: 2006-03-23 08:39:27

Temat: Re: Zabójcza kwasica doktora Kwaśniewskiego
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jangr pisze:

> Proszę bardzo wyjaśnić mechanizmy powstawania chorób na tle ketozy:
>
> 1.Kamieni nerkowych:
> 2. Zapalenia mięśnia sercowego:
> 3. Chorób wątroby:
> 4. Złego obrazu krwi:

Jesli Cie to interesuje, to poszukaj. Nie znam mechanizmow, ktore
prowadza do wymienionych wyzej powiklan, znam jednak opisywane w
publikacjach medycznych fakty. A te mowia o tym, ze takie i inne
powiklania obserwuje sie u pewnej (niewielkiej, w porownaniu do reszty
odnoszacej z diety korzysci - nie neguje wartosci KD w leczeniu
epilepsji, zwracam jedynie uwage na to, ze posiada ona skutki uboczne)
czesci dzieci pozostajacych - z powodu opornej na leki epilepsji - w
permanentnym stanie ketozy. Wystarczy uzyc Scholara:
http://tinyurl.com/go3m3
http://tinyurl.com/h3sum
http://tinyurl.com/kxcs8
http://tinyurl.com/mgevh
http://tinyurl.com/fy4tj
http://tinyurl.com/gbu74
http://tinyurl.com/kpqk9
http://tinyurl.com/zq54f

12. Data: 2006-03-23 09:40:02

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Ali, nie łam się, ludzi o tak niskim poziomie dyskusji jak Jeff jest na tej
grupie garstka, więc przypomnij sobie przysłowie "psy szczekają, ..."
Pozdrawiam Jurek M.

13. Data: 2006-03-23 11:02:40

Temat: Re: Zabójcza kwasica pomylonej Jef_f
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]

> Ali, nie łam się, ludzi o tak niskim poziomie dyskusji jak Jeff jest na tej
> grupie garstka, więc przypomnij sobie przysłowie "psy szczekają, ..."

Sfiksowana Jef_f zakłada równie sfiksowane wątki, bo nie może znieść faktu, że
optymalni mają na diecie optymalnej najlepsze w swoim życiu efekty zdrowotne i
żadnej innej diety z dotychczas stosowanych u siebie tak wysoko nie oceniają.
Najwyraźniej ją dopadła "kwasica umysłowa"... ;>

Krystyna

--
Powoływanie się Autorki [art. "Imperium Kwaśniewskiego"] na opinie naukowców,
którzy nie porównali w eksperymencie na ludziach diety Kwaśniewskiego z dietą

14. Data: 2006-03-23 12:16:00

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> Użytkownik <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ali, nie łam się, ludzi o tak niskim poziomie dyskusji jak Jeff jest na tej
> grupie garstka, więc przypomnij sobie przysłowie "psy szczekają, ..."

Hmm.....Wielce Szanowny Panie Jerzy Mierzynski, czy bylby Pan taki uprzejmy i
wytlumaczyl mi dlaczego uwaza Pan iz odnosze sie do Pana o nicku Ali w sposob
ktory okreslil Pan jako: "niski poziom" ?

Pozdr. Jeff

15. Data: 2006-03-23 13:02:23

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sposob
> ktory okreslil Pan jako: "niski poziom" ?

proszę nie wpadać aż w takie skrajnośći, że albo obraża swoimi tekstami albo
nazywać interlokutorów Wielce Szanownymi.....
Lepiej pisać bardziej wyważenie....
pozdrawiam Jurek M.

16. Data: 2006-03-23 14:38:46

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> [...]

> proszę nie wpadać aż w takie skrajnośći, że albo obraża swoimi tekstami albo
> nazywać interlokutorów Wielce Szanownymi.....

Prosze podac mi przyklady gdzie ja PIERWSZY zaczalem obrazac ineterlokutorow
oraz gdzie obrazilem pierwszy Pana.

Ponadto prosze mi wyjasnic dlaczego uwaza pan, ze osoba ktorej sie w sposob
niewybredny ubliza (czesto nawet grupowo), nie ma prawa do riposty na
identycznym poziomie?

Ponadto chce wiedziec na jakiej podstawie Pan zaczal mi ublizac w tym watku,
zamiast ustosunkowac sie merytorycznie do moich wypowiedzi np. na temat
zamieszczania pseudopolemicznych postow przez anonimowych internautow
poslugujacych sie licznymi nickami?

Osoby te rozpowszechniaja tzw. falszywe "swiadectwa", ktorych celem jest
informowanie o rzekomych leczniczych dzialaniach diet niskoweglowodanowychy.

Jesli chodzi o forme moich wypowiedzimm, to Pan wybaczy ale to ja bede o tym
decydowal, a nie Szanowny Pan.

-----
Pozd. Jeff

17. Data: 2006-03-27 16:20:58

Od: andy <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeff napisał(a):
> Osoby te rozpowszechniaja tzw. falszywe "swiadectwa", ktorych celem jest
> informowanie o rzekomych leczniczych dzialaniach diet niskoweglowodanowychy.

A w jakim to innym celu, prócz informacyjnego, mają to niby robić?
Biznes jajkowy zakładać czy cuś? To raczej przemysł farmaceutyczny i
powiązana z nim sprzedajna grupa "medyków i naukowców" rozpowszechnia
fałszywe świadectwa dotyczące nie tylko leków i ich skutków ubocznych
ale przede wszystkim podstawy funkcjonowania każdego człowieka czyli
właściwego jedzenia. To oni straszą ludzi nieobliczalnymi skutkami
żywienia niskocukrowego aby jak najwięcej jeleni (jaroszy) było do
testów i eksloatacji. Podejrzewam że Ty też masz jakąś rolę do odegrania
w tym nieludzkim działaniu. Pzdr.

18. Data: 2006-03-27 16:49:51

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *andy* pisze:

> [...]
> żywienia niskocukrowego aby jak najwięcej jeleni (jaroszy) było do
> testów i eksloatacji. Podejrzewam że Ty też masz jakąś rolę do odegrania

"Główną przyczyną nowotworów złośliwych jest niekorzystne odżywianie
człowieka. Tylko przy najbardziej korzystnej dla człowieka diecie
zachorowań na nowotwory złośliwe praktycznie być nie może. Przy każdym
innym modelu diety zachorowania na nowotwory złośliwe musza się
zdarzyć. Najbardziej korzystnym modelem żywienia dla człowieka jest
żywienie optymalne." (c) Kwaśniewski

Powiedz mi proszę czy mogę zakwalifikować to jako straszenie ludzi
obłożnie chorych skutkami żywienia innego niż optymalne? Jaką Ty masz
rolę w tym nieludzkim działaniu? Bo jaką rolę ma Kwaśniewski wiemy.
Zarabia kasę.

--
( . '">
) L_

19. Data: 2006-03-27 18:26:00

Od: andy <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur napisał(a):
> [...]
> obłożnie chorych skutkami żywienia innego niż optymalne? Jaką Ty masz
> rolę w tym nieludzkim działaniu? Bo jaką rolę ma Kwaśniewski wiemy.
Jeśli obłożnie chorzy mieliby to szczęście i udało im się skorzystać z
wiedzy dr Kwaśniewskiego to zapewniam Cię byliby po mojej stronie, wcale
nie przestraszeni. Ci chorzy (ja do nich też się zaliczałem) poznając
wiedzę dr Kwaśniewskiego uświadamiają sobie, że to co do tej pory jedli
jest przyczyną wszystkich nieszczęść jakie ich spotyka, a doświadczając
ozdrowieńczego działania diety optymalnej usiłują przekonać do niej całe
swoje otoczenie, narażając się na durne epitety jaroszy. Jaka jest moja
rola? No cóż, staram się w miarę posiadanej wiedzy, pomagać innym
ludziom w odzyskaniu zdrowia utraconego na jarskiej paszy i zapewniam
Cię, że nie będąc lekarzem mam na tym polu spore sukcesy.
Jeśli chodzi o kasę to jest taki typowo lewacki zarzut. Odpowiem
pytaniem, czy ma za darmo udostępniać swoją wiedzę, aby inne cwaniaki na
niej drobne biznesy robili? A czy Ty masz coś wartościowego, że możesz
to za darmo oferować innym ludziom? Ja piszę się pierwszy. Ale znając
życie to "byle co gada, byle co je".

20. Data: 2006-03-27 20:16:02

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *andy* pisze:

> Ale znając
> życie to "byle co gada, byle co je".
Z całym szacunkiem, ale słuchając wykładów kwaśniewskiego
(tego od żywienia optymalnego) odnoszę wrażenie, że jje gówno.

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

dieta...trening co porodzic ?
zywnosc funkcjonalna
zywnosc funkcjonalna