Zabójcza kwasica doktora Kwaśniewskiego

21. Data: 2006-03-27 20:47:29

Temat: Re: Zabójcza kwasica doktora Kwaśniewskiego
Od: andy <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur napisał(a):
odnoszę wrażenie, że jje gówno.
Jaki umysł takie wrażenia. Jesteś małym zagubionym jaroszkiem i dlatego
tylko gówno mogłeś użyć jako koronny argument. Ja z kolei mam wrażenie,
że mama pieluch Ci w dzieciństwie nie zmieniała i dlatego masz z tym
problem. Nie zazdroszczę.

22. Data: 2006-03-27 20:51:09

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur pisze:

> Z całym szacunkiem, ale słuchając wykładów kwaśniewskiego
> (tego od żywienia optymalnego) odnoszę wrażenie, że jje gówno.

Nie porwal Cie swoimi plomiennymi przemowieniami? Jaka szkoda ;)
Mam u siebie 3 pliki audio (mp3 i wma), jakby ktos byl zainteresowany.
Dostapieniem nawiedzenia wiedza, ma sie rozumiec ;)
http://ergonomia.ioz.pwr.wroc.pl/cooler/

23. Data: 2006-03-27 21:14:53

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *andy* pisze:

> Jaki umysł takie wrażenia. Jesteś małym zagubionym jaroszkiem
Zupełnie nic nie wiesz o mojej diecie. Na równi cenię pieczeń jak i zupę
z soczewicy.

> i dlatego tylko gówno mogłeś użyć jako koronny argument.
Acha. Koncepcja na równi ciekawa co tezy kwaśniewskiego.
Tak jak tezy kwaśniewskiego opiera się na złych podstawach - nie jestem
"jaroszkiem".

> Ja z kolei mam wrażenie,
> że mama pieluch Ci w dzieciństwie nie zmieniała i dlatego masz z tym
> problem. Nie zazdroszczę.
Hoho, cóż za wspaniały atak na podmiot. Twoj guru byłby z Ciebie dumny.

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

24. Data: 2006-03-28 00:15:12

Temat: Re: Zabójcza kwasica pomylonej Krystynyopty
Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> Sfiksowana Jef_f zakłada równie sfiksowane wątki, bo nie może znieść faktu, że
> optymalni mają na diecie optymalnej najlepsze w swoim życiu efekty zdrowotne i
> żadnej innej diety z dotychczas stosowanych u siebie tak wysoko nie oceniają.
> Najwyraźniej ją dopadła "kwasica umysłowa"... ;>

Powyzsza wypowiedz jest kolejnym dowodem na to, jak dziala pewna grupa ludzi
ktorzy sa podobno zwolennikami diety optymalnej i ideologii optymalnej.

Ideologie ta w pewnym zarysie przedstawil na tej grupie Pan Andy.

Prosilem tego Pana o przedstawienie dowodow ktore potwierdzalyby zasadnosc
takich twierdzen.

Takiej odpowiedzi nie otrzymalem, natomiast znowy mamy kolejny przyklad
jak RZECZYWISCIE dieta moze oddzialywac na niektorych ludzi...a zwlaszcza na
ich centralny uklad nerwowy czyli MOZG.

Dla przypomienia wklejam tekst, ktory pokazuje dokladnie jak przebiega
dyskusja z osobami ktore podobno sa istotami wyjatkowo rozumnymi i wiedze
swa nabyly po przeczytanu podobno:

- dziel dr Jana Kwasniewskiego + Ksiazka Kucharska

- Starego testamentu ( chociaz watpie:)

- Bichemii Harpera ( rowniez watpie:)

-----
Re: Zabójcza kwasica doktora Kwaśniewskiego
Autor: Jeff j...@g...pl
Data: 22-03-2006, 15:52:09

Krystyna*Opty* <K...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> he he he :)

!!!!!!!!!!!!!!!!???????????

W tym miejsu pragne przypomniec, ze wyjatkowo aktywna od szeregu lat
internautka o nicku Krystynaopty sama jest autorka wielu doniesien o rzekomych
uleczeniach dieta niskoweglowodanowa, ktore NIGDY nie mialy miejsca.

Te falszywe informacje zamieszcza ona wraz z innymi podajacymi sie za
tzw.optymalnych osobami na przeroznych grupach internetowych ktore poswiecone
sa zdrowiu czlowieka.

Pan dr Jan Kwasniewski MD moze byc bardzo dumny ze swojego dziela
i nagroda Nobla mu sie nalezy, hmm...... ale w zupelnie innej dziedzinie
anizeli dietetyka....:)

---------
Jeff

25. Data: 2006-03-28 06:53:24

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
napisał w wiadomości news:e09j8k$oef$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> Mam u siebie 3 pliki audio (mp3 i wma), jakby ktos byl zainteresowany.
> Dostapieniem nawiedzenia wiedza, ma sie rozumiec ;)

Dzięki za wypowiedzi Pana Kwaśniewskiego.
Ale "motylek" też był dobry. :-)
Pozdr.
jangr

26. Data: 2006-03-28 06:56:00

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *jangr* pisze:

> Dzięki za wypowiedzi Pana Kwaśniewskiego.
I jakie masz zdanie o nich? ;-)

27. Data: 2006-03-28 06:57:06

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur pisze:

> I jakie masz zdanie o nich? ;-)

Motylek jest lepszy :P

28. Data: 2006-03-28 07:42:10

Od: andy <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur napisał(a):
> Zupełnie nic nie wiesz o mojej diecie. Na równi cenię pieczeń jak i
zupę
> z soczewicy.
Ta właśnie myślałem tylko nie byłem pewny. Patrząc na Twój nick tak
jakoś mi litery się rozchodziły i wychodziło " ja szczur" a jak wiemy to
miłe zwierzątko jest wszystkożerne. Gdybyś był jaroszem nazwałbyś się
zapewne: jabaran, jaosioł, jakoniknabiegunach itp.

> Hoho, cóż za wspaniały atak na podmiot. Twoj guru byłby z Ciebie dumny.

Dzięki za uznanie. Zastanawiam się tylko jak mali i zawistni mogą być
"ludziko podobne byty", których jedyną umiejętnością jest paplanie na
forum oraz krzywdzenie i poniżanie "Wielkich Ludzi", którzy wbrew
dogmatom służącym zniewalaniu człowieka, swoją wiedzą, umiejętnościami i
podejściem do tego właśnie człowieka uratowali zdrowie i życie milionom
ludzi. Do tych Wielkich zaliczam: Lutza, Atkinsa a przede wszystkim dr
Jana Kwaśniewskiego!

29. Data: 2006-03-28 07:47:04

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl>
napisał w wiadomości news:slrne2hng0.e71.mija.szybko@r.a.pl...
> Przeglądam pl.misc.dieta

> I jakie masz zdanie o nich? ;-)

Między krasomówstwem a prawdą nie musi zachodzić żadna relacja.
DO jest OK. No, może dieta niskowęglowodanowa (np. Lutz),
ale lepsza DO niż to co proponuje przemysł spożywczy i reklama.
Kwaśniewski ma tą jedną ważną zaletę, że zwrócił uwagę na te problemy,
a kierunek ma facet dobry. Choć muszę przyznać, że w kontakcie
bezpośrednim nie robi zbyt dobrego wrażenia, ale ponoć geniusze tak mają.
Pozdrówka,
jangr

30. Data: 2006-03-28 07:59:41

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *andy* pisze:

> Do tych Wielkich zaliczam: Lutza, Atkinsa a przede wszystkim dr
> Jana Kwaśniewskiego!
A do ofiar ,,wielkich ludzi'' zaliczam osoby podatne na wpływy.
Jak nazwać ofiarę wielkich ludzi?

--

dieta...trening co porodzic ?
zywnosc funkcjonalna