Zabrali orkiestrę, orkiestrę zabrali

1. Data: 2008-07-13 12:36:43

Temat: Zabrali orkiestrę, orkiestrę zabrali
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=8563

2. Data: 2008-07-13 15:14:29

Temat: Re: Zabrali orkiestrę, orkiestrę zabrali
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone<s...@l...po>
news:g5css9$o6c$1@news.onet.pl

> http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=8563

http://www.tvn24.pl/-1,1557170,0,1,jak-sluchacze-rad
ia-maryja-pogonili-reportera-tvn24,wiadomosc.html

ONI nam orkiestrę, MY im kamerę

Don Gav

3. Data: 2008-07-14 10:01:55

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://news.money.pl/artykul/minister;szyszko;kupil;
sobie;posade;u;rydzyka,114,0,312690.html

--
CB

4. Data: 2008-07-14 13:32:49

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Don Gavreone" <s...@l...po> wrote in message
> [...]

:):):):)
wysluchales w niedziele 21-minutowa audycje RM ?!!
Przyznaj sie, ile codziennie sluchasz to "zle" radio?
(bo prawie codziennie podajesz informacja o tym radio, tu na grupe)

Wszystko w porzadku Gavroniku?
Moze swiatopogladowy upadek zaliczyles?
Czy to dlatego ze Twoje autorytety (domyslam sie jakie) zaliczaja ostatnio
coraz wieksze kompromitacje?
Nie przejmuj sie! w polityce trzeba byc czujnym, latwo dac sie zrobic w
"trombe".

Pozdrawiam,
Duch

5. Data: 2008-07-14 14:00:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Jul 2008 15:32:49 +0200, Duch napisał(a):

> "Don Gavreone" <s...@l...po> wrote in message
>
> :):):):)
> wysluchales w niedziele 21-minutowa audycje RM ?!!
> Przyznaj sie, ile codziennie sluchasz to "zle" radio?

Zauważyłam, że najbardziej zagorzali przeciwnicy KK i RM bardzo
skrupulatnie i systematycznie słuchają tego radia. Czyżby z obawy, że coś
przegapią i nie będą na bieżąco w stawianiu zarzutów?
Może się okazać, że właśnie te osoby są najbardziej wiernymi słuchaczami RM
i stanowią większość jego słuchaczy :-DDD

PS. RM słuchałam 3 razy w życiu - podczas wieczornej podróży samochodem, bo
ich program wczesnowieczorny mi odpowiada za względu na spokojną atmosferę
i spokojną muzykę.

6. Data: 2008-07-14 14:07:32

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

> [...]
> samochodem, bo ich program wczesnowieczorny mi odpowiada za względu
> na spokojną atmosferę i spokojną muzykę.

Chcecie coś na inny temat? Proszę bardzo. Zobaczcie, jak oni świetnie razem
wyglądają :)

http://politbiuro.pl/politbiuro/51,88474,5452930.htm
l?i=6

Don Gavreone

7. Data: 2008-07-14 15:39:21

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zauważyłam, że najbardziej zagorzali przeciwnicy KK i RM bardzo
> skrupulatnie i systematycznie słuchają tego radia. Czyżby z obawy, że coś
> przegapią i nie będą na bieżąco w stawianiu zarzutów?

Wiem na czym to polega.
Mam takiego kolego anty-RM, ktory potrafi zaskoczyc np.
"wczoraj, w RM w audycji o 13:30, powiedzieli bzdure ze ... "

Obserwowalem go i wiem jak to dziala. Tak od 1989 roku,
politycy polskiego "salonu" tworzyli mit - ze tu sa ludzie
"postepu i swiatla" (Wyborcza, Michnik, Kuron, Geremek, Tusk, T.Lis, ks.
Czajkowski,
Jaruzelski, Walesa itd.),
oraz sily zacofania i ciemnosci (Kaczynscy, patrioci, KK, Gazeta Polska,
Ziemkiewicz itd.)
On jest typowym, zmanipulowany odbiorca tego przekazu to taki mlody,
wyksztalcony z miasta.
Czlowiek raczej naiwny, ale pragnacy prestizu za wszelka cene. Byc "kims".

Gdy powstala afera rywina, zaczely wyplwywac informacje,
skrzetnie ukrywane przez dotyczsaowe "towarzystwo wzajemnej adoracji".
Wyskakiwaly informacje wyklete przez Salon, o SB-kach, o ukladach i
kolesiach, komunistach itd.
Salon i kolesie oczywiscie rzucil sie do desperackiej, czesto histerycznej
obrony.
I tym salon zaczal sie kompromitowac (albo sondazami, albo klamiacymi
mediami,
albo oszukani obietnicami Tuska)

Nasz przykladowy "wyksztalcony z miasta", mial teraz dylemat -
zdezorientowany nie
wiedzial co ma myslec. Gdy zaczal opierac sie na faktach, musialoby okazac
sie ze to ON byl manipulowany.
W tym momencie, albo mogl sie obudzic (niestety postepowy elektorat jak
ognia boi sie
kompromitacji, rowniez przed samym soba),
albo do obsesjnej obrony. I to jest sedno.

Histeryczna obrona polega wlasnie na tym, ze sluchasz RM czy Kaczystow i
przyczepiasz
sie do kazdego szczególu np. ze "Jarek, dzis o 13:24 powiedzial bzdure,
ze....."
W panice, potwierdzasz glownie SOBIE, ze to Ty musisz miec racje,
ze nie mozesz sie przeciez mylic,
bo przeciez to NIEPRAWDA ze jestes wyksztalciuchem, ktory zostal
zmanipulowany.
Im bardziej krol okazuje sie nagi tym wieksza obsesja.
---
Historia lubi sie powtarzac, komunizm na poczatku tez byl uwazany przez
samych komunistow jako
cos bardzo postepowego, zostal poparty przez czesc tzw. inteligencji,
rowniez za zachodzie, i dzisiaj
mozna sobie poczytac te smieszne teksty z lat 60. 70., chwalace ZSRR i
Stalina.

Pozdrawiam,
Duch

8. Data: 2008-07-14 16:07:37

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba powinieneś się wytłumaczyć DG.

Dlaczego zamieściłeś tak obszerny "materiał" i to wprost ze strony RM?

Przyznaję, że byłem zdumiony po otwarciu strony [bo to strona jakby dla
fanów RM, więc poczułem się z lekka jak "intruz"], zdumiony po odnalezieniu
przycisku z "materiałem" [bo to "materiał" dźwiękowy], zdumiony po ok.
pół minuty odsłuchu "materiału" [jego obszernością], zdumiony po wysłuchaniu
"materiału" do końca [tym, że to jednak mimo wszystko zrobiłem]...
no a teraz jeszcze Duch postawił swoje wnioski i też jestem zdumiony
ich "trafnością".

Wytłumacz się DG: dlaczego to zrobiłeś?
Łaaj... DG? ŁaJ???

--
CB

9. Data: 2008-07-14 16:48:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Jul 2008 17:39:21 +0200, Duch napisał(a):

> [...]
> rowniez za zachodzie, i dzisiaj
> mozna sobie poczytac te smieszne teksty z lat 60. 70., chwalace ZSRR i

Obiema rękami się podpisuję.

10. Data: 2008-07-14 17:03:04

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawda jest bardziej złożona, otóż są różne gatunki ludzi,
wszyscy mają oczywiście takie same interesy, które można
w gruncie rzeczy sprowadzić do władzy, sławy i kasiory,
w skrócie są zawodowcy (elita), oraz amatorzy przeróżnej
maści, zawodowcy są zawodowi, a amatorzy amatorscy,
wydawałoby się, że amator mógłby zostać zawodowcem,
w praktyce to jednak niemożliwe - jego potencjał mu
nie pozwala, a mało któremu chciałoby się gimnastykować
by i tak wśród zawodowców zostać tylko pariasem, stąd
amatorzy próbują *kombinować* inaczej, w czym zawodowcy
czasem im albo pomagają - kiedy im się to opłaca, albo
też przeszkadzają - gdy poczują zagrożenie.
Pomogłem coś zrozumieć?

osobowosc prostytutki
chwała brata JUDA
KREMACJA CZY REAKTYWACJA?