Re: Zachęcanie do demoralizacji

From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zachęcanie do demoralizacji
Date: Thu, 23 Mar 2023 12:21:47 +0100

W dniu 23.03.2023 o 08:59, Trybun pisze:
> [...]
dych-ludzi-zatanczyla-na-ulicy-spedza-lata.html

> Nie tytułowałem cię swoim kolegą.

Czyli nie rozumiesz słów których używasz.
Wcale mnie to nie dziwi.

> To takie samo debilne przekręcanie
> znaczenia jak ocena człowieka nie na podstawie tego czym i kim jest a
> jaki mundur nosi,

Jest SSmańskim zbrodniarzem, kretynie, miłośniku SSmańskich zbrodniarzy.
Nie bez powodu nosił ten mundur.
A jak się z tego munduru rozbierał do spania, to nadal był zbrodniarzem.

> nie rozumiesz takich oczywistości, adepcie inkwizycji..
>
> A jeżeli jesteś za swobodą obyczajów w miejscach publicznych to przejdź
> się ulicą w jakimkolwiek kraju tzw demokracji z fujarką na wierzchu.

No tak... bo przecież chodzenie po ulicy z fujarką na wierzchu, to to
samo, co zatańczenie na ulicy...

> Nie musisz odpowiadać z mojej strony koniec prób uświadamiania
> zaprogramowanego robota.

Po prostu jesteś chory i uświadamiam ci, że powinieneś zgłosić się do
specjalisty.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr