Zaćmienia

1. Data: 2009-03-22 20:52:35

Temat: Zaćmienia
Od: Jakub Bakonyi <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam dość osobliwy, jak mi się przynajmniej wydaje, problem. Często
robi mi się ciemno przed oczami, kiedy wstaję - zarówno z pozycji
leżącej, jak i siedzącej. Mam wrażenie, jakbym zaraz miał stracić
przytomność. Zazwyczaj takie zaćmienie trwa ok. 5 sekund. Czym może to
być spowodowane i co z tym zrobić?

2. Data: 2009-03-22 21:06:16

Temat: Re: Zaćmienia
Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Bakonyi" <y...@g...com> napisał w wiadomości
o.googlegroups.com...
[...]

przyczyn moze byc kilkanascie. np. anemia.

3. Data: 2009-03-22 23:04:31

Od: Jakub Bakonyi <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Mar, 22:06, "m." <t...@o...pl> wrote:

> przyczyn moze byc kilkanascie. np. anemia.

Gdzie się powinienem udać?

4. Data: 2009-03-22 23:15:07

Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Bakonyi" <y...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...
>Gdzie się powinienem udać?

ja zawsze zaczynam od internisty, bo dobry internista albo sam wyleczy, albo
skieruje do odpowiedniego specjalisty.

5. Data: 2009-03-23 08:08:17

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Zjawisko bardzo częte.Najczesciej przyczyna jest hipotonia ortostatyczna.
Czyli obniżenie ciśnienia tętniczego w pozycji stojacej. Właściwie w pewnych
granicach jest to fizjologia. Czasami (inne choroby, wiek, stosowane leki)
reakcja organizmu nie kompensuje przemieszczenia krwi związanego ze zmiana
pozycji. Do konsultacji przez lekarza rodzinnego.

6. Data: 2009-03-24 13:08:29

Od: "magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lllllllllllllllllllllllll
[...]

Irydologia - jak to traktowac?