Zaczynamy grillowanie

1. Data: 2001-04-03 11:55:24

Temat: Re: Zaczynamy grillowanie
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Kłosiewicz wrote:

> oto jadłospis: <ciach>

co za sadysta :)

sadyl

1. Data: 2001-04-03 11:57:58

Temat: Zaczynamy grillowanie
Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobilo się ciepło i nadeszła pora cobyk pogrillować
Jadę z przyjaciółmi nad jezioro Dobre w sobotę i wydamy sobie pyszny
obiad z .... dań
oto jadłospis:
polędwiczki wieprzowe nadziewane rokpolem, pieczone
ziemniaki z masełkiem ziołowym, do tego sałata winegret
jak trochę odpoczniemy to będzie drugie danie:
pierś z indyka w marynacie jogurtowej z pieczonymi pieczarkami +
pieczywo czosnkowe, oprócz tego będą pomidory nadziewane fetą i na
deser banany z praliną
karmelową. Do tego skrzynka lub 2 piwa i nie wiem jak stamtąd wrócimy.
pozdr.Alex
ps. Jak macie jakieś ciekawe przepisy na grilla to podrzućcie, chętnie
wypróbuję

1. Data: 2001-04-03 12:04:58

Od: "memo" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja preferuje tradycyjna kielbase z grilla i dotego pare kawalkow karkowki
moczonej 24 h w sosie ) + dotego pieczona, pikantna cebulka
a oczywiscie browar musi byc musowo :)

1. Data: 2001-04-03 12:09:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>obiad z .... da?
>oto jad?ospis:
>pol?dwiczki wieprzowe nadziewane rokpolem, pieczone
>ziemniaki z mase?kiem zio?owym, do tego sa?ata winegret
>jak troch? odpoczniemy to b?dzie drugie danie:
>pier? z indyka w marynacie jogurtowej z pieczonymi pieczarkami +
>pieczywo czosnkowe, oprócz tego b?d? pomidory nadziewane fet? i na
>deser banany z pralin?
>karmelow?. Do tego skrzynka lub 2 piwa i nie wiem jak stamt?d wrócimy.
>pozdr.Alex
>ps. Jak macie jakie? ciekawe przepisy na grilla to podrzu?cie, ch?tnie

najchetniej, to bym podrzucila osobiscie...hehehe jak nic, na
takie cos to przyjezdzam!

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-04-03 14:42:15

Od: "Ropcio" <r...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...
Polska surowa z grilla.
Pychota. Stanowi marną namiastkę świeżo wędzonej kiełbasy wiejskiej.

--
Z wyrazami.....
Ropcio

1. Data: 2001-04-03 14:49:35

Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. Jak macie jakieś ciekawe przepisy na grilla to podrzućcie, chętnie
> wypróbuję

Bez mieska moze byc?
Proste i smaczne: podgriluj troche babanow w calosci bez obierania. Kazdy sobie
na talerzyku (moze byc tekturowy :) wylawia banana ze skorki i polewa
koniaczkiem. Mozna rozkroic wzdluz i do srodka nalac koniaczku. No i sie zajada
:) Ilosc koniaczku trzeba sobie dobrac do indywidualnych upodoban. Jak ktos
koniaczku nie lubi to moze byc ajerkoniak, tez niezle.

Pozdrawiam

Aldik

1. Data: 2001-04-03 15:25:41

Od: "Jurek - steki.pl" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepisy na grilla - polecam naszą stronę www.steki.pl
Jeśli masz ochotę sprawdzic smak amerykańskich steków to w ramach promocji
proponujemy Ci zgrzewkę niestandardowych steków z antrykotu USDA Choice.
Za zgrzewkę 80dag zapłacisz 28zł przy odbiorze.
Dostawa na nasz koszt.

Pozdrawiam
Jurek

1. Data: 2001-04-03 17:59:40

Temat: Odp: Zaczynamy grillowanie
Od: "szamani" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> oto jadłospis:
> polędwiczki wieprzowe nadziewane rokpolem

czy moge prosic o dokładniejszy opis tych poledwiczek (znaczy przepis)
i piersi z indyka tez?
justyna

1. Data: 2001-04-04 06:44:54

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szamani" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> czy moge prosic o dokładniejszy opis tych poledwiczek (znaczy
przepis)
> i piersi z indyka tez?
> justyna
>
> polędwiczka max 25dag, 1-2dag rokpola sucha marynata
np"Ziołowa" knorra
robisz dziurkę palcem wskazującym aby zmieścił się słupek
(ok1x1x6cm) rokpola, zawiązujesz nitką i smarujesz oliwą
a następnie posypujesz knorrem. Pieczesz nad silnym żarem ok15min coby
się obrumienił ze wszystkich stron
i zawijasz w alufolię matowym na zewnątrz po czym odkładasz nad lżejszy
żar na10 min coby "doszedł"
pozdr.Alex
nie mam czasu więcej więc indyka inną razą

1. Data: 2001-04-04 07:16:15

Od: ewac <e...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Kłosiewicz napisał(a):

> [...]
> pozdr.Alex
> ps. Jak macie jakieś ciekawe przepisy na grilla to podrzućcie, chętnie

Polecam następujące danie:
Dość dużą golonkę oczyścić i ugotować w kiszonej kapuście z dodatkiem
pieprzu,soli, liścia laurowego i przyprawą maggi. Do prawie dobrej kapusty
dodać zeszkloną cebulę - ok 2 posiekanych głowek. arzem to jeszcz gotować.
Wyjąć prawie miękką golonkę ale nie rozpadającą się, pokroić w kawałki tak
żeby na każdym było trochę skórki (jeśłi ktoś lubi i patrzy na
odchudzanie).Kapuste po wyjęciu zasmażyć białą zasmażką (a na to zasmażka
powtarzając po OTTO).Kapusta ma byc tak pyszna jak do schabowych ostra,
kwaskawa.Golonkę oprószyć przyprawami tzn papryką i np Chili Corn cayn
firmy Kotanyi, może być tez majerankiem lub bazylią, położyć na grilu i
opiekac z każdej strony do zrumienienia. Na każdy kawałek można pod konieć
grilowania (krótkiego ) położyć plaster ananasa ale nikoniecznie. Podawać
z ciepłą kapustą i pieczywem no i z piwkiem. Smacznego !!!
Och chcialoby się póść teraz pogrilować, a tu trzeba tyrać !!!
z pzdrówkami wiosenno-grilowymi ANIAb

Dość odchudzania - pytanie o brytfannę :-)
Pryskajaca oliwa...
Dobra restauracja ???
Ciasto do pizzy.
RE: herbatki owocowe i ziolowe