Zadbajmy o Mapę Ogrodników.

1. Data: 2006-02-02 19:15:39

Temat: Zadbajmy o Mapę Ogrodników.
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawno nie uaktualniana, nowe zdjęcia by się przydały. Obok informacji o www
można dawać link do Fotogalerii, gdzie wielu z nas publikuje zdjęcia swoich
ogrodów. Jest trochę czasu przed wiosną, żeby w fotkach z ub. lata a nawet
tegorocznej zimy pogrzebać.
pozdrawiam zachęcająco
Anka

2. Data: 2006-02-03 00:27:22

Temat: Re: Zadbajmy o Mapę Ogrodników.
Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kwiecińska wrote:
> [...]
> zdjęcia swoich ogrodów. Jest trochę czasu przed wiosną, żeby w
> fotkach z ub. lata a nawet tegorocznej zimy pogrzebać.

Ja zgłaszałem już kiedyś, że zmieniłem adres strony internetowej.
z www.oczko4you.republika.pl
na www.oczkowodne.net
jednak na stronie wciąż widnieje stary adres :(

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net
www.forum.oczkowodne.net

3. Data: 2006-02-03 09:06:17

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kwiecińska napisał(a):
> [...]
> ogrodów. Jest trochę czasu przed wiosną, żeby w fotkach z ub. lata a nawet

Oooooo....
Dobrze że przypomniałaś :)
Powinnam uaktualnić dane, bo na mapie siedzę jeszcze w Opolu u
rodzicieli kochanych, a już mam własne od pół roku :D
Tyle ze tam tylko trawa na razie i.... (Janusz nie krzycz- takie
zastałam) maliny.
W każdym razie planów mam zdecydowanie więcej niż ziemi nie wiem co z
tym fantem zrobić :(

Pozdrawiam
Ania L.

umierajacy rozmaryn
mirzan
żonkile i hiacynt
nie ogrodnicze ale w kwestii postawienia galerii i problemów z ftpem
dla pszczelarzy