Re: Zadziwiające zachowania kobiet - uzupełnienie

1. Data: 2009-03-01 00:28:09

Temat: Re: Zadziwiające zachowania kobiet - uzupełnienie
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

http://kobieta.gazeta.pl/wysokie-obcasy/1,53664,5804
067,Niebezpieczne_zwiazki.html

Czytałam to kiedyś. Nie lubię tej kobiety, ale można się pośmiać. Moje
związki z "bhutalami" miały inne podłoże - kompleksy. Dlatego
wybierałam facetów nie górujących nade mną intelektem :) Na szczęście
mam to już za sobą - przeszło mi paradoksalnie, kiedy byłam bez pracy,
własnego mieszkania (bo w nim mąż z kochanką), w trakcie procedury
rozwodowej i na garnuszku rodziców. Pomogło kilka mądrych _książek_
(znów ten papier, no!:D) i... pisanie :)

--
Pozdrawiam - Aicha

2. Data: 2009-03-01 05:31:24

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 01:28, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:
> [...]
> rozwodowej i na garnuszku rodziców. Pomogło kilka mądrych _książek_
> (znów ten papier, no!:D) i... pisanie :)

Jaki mam wyciągnąć z tego wniosek - maskować łagodność czy
inteligencję?

3. Data: 2009-03-02 11:33:22

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

A jaki masz teraz model dobrego faceta?
Czy to cos jak mily, normalny chlopiec - tak jak w artykule?

Pozdr,
Duch

4. Data: 2009-03-03 05:49:37

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" napisał:

> A jaki masz teraz model dobrego faceta?
> Czy to cos jak mily, normalny chlopiec - tak jak w artykule?

Nie, zdecydowanie nie jest to coś. Taki mam model:
http://groups.google.pl/group/alt.pl.opowiadania.ero
tyczne/browse_thread/thread/2c813391dfc7a089?hl=pl&q
=kultury+%C5%82u%C5%BCyckiej+group:alt.pl.opowiadani
a.erotyczne
i taki:
http://groups.google.pl/group/alt.pl.psychologia.mil
osc/browse_thread/thread/27219b85e9292853/e2f108d53f
670edb?hl=pl#e2f108d53f670edb
(podobnież reszta tego wontka)

;))))))

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2009-03-03 09:13:00

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 06:49, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

Za to ja jestem słodkim niebrutalem.

To ciekawe dlaczego jest mnóstwo pań chcących nawiązac bliższą
znajomość?
Takze dosyć młodych - czyżby szukały tatuska /

Re: Tapety
Dialog roku
W sumie...
był stendbaj to teraz sie nie martwcie :)
Re: Zapodajcie jakiś temat może ...