Zagadka.

1. Data: 2000-07-07 07:04:09

Temat: Zagadka.
Od: "TomFil" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Wiem, że wywołam burzę, a najwięcej będą krzyczeli "biedni" lekarze, ale
informacja jest w 100 % pewna.
Ale o tym za chwilę.
A najpierw zagadka :

Ile zarabia anestezjolog bez specjalizacji w małym miasteczku ( 30 tys.
mieszkańców, 1 szpital ), a jest ich 5-ciu ( nie wiem czy wszyscy bez
specjalizacji, ale w zagadce chodzi o tego bez niej ) na kontrakcie ( czyli
ZUS płaci biedak sam ) ?

Źródło wiadomości jest pewne - moja mama, pracująca w księgowości.

Gdy to usłyszałem długo nie mogłem się podnieść a potem przestałem się
dziwić, dlaczego trzeba podnieść składkę na ubezpieczenie zdrowotne.

--
Pozdrowienia

Tom Fil
<t...@p...onet.pl>

2. Data: 2000-07-07 07:11:13

Temat: Odp: Zagadka.
Od: "Hiena" <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

natychmiast mów!

3. Data: 2000-07-07 07:30:41

Temat: Re: Zagadka.
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2000-07-07 09:29:48

Od: "Hiena" <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

ale przecież tego nie zrobisz

5. Data: 2000-07-07 09:49:20

Od: "Hiena" <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> mały szantaż + lekarska solidarność ?
> Klasyczny ( kliniczny ) przypadek.

nie jestem lekarzem
gdyby go podkablował, byłoby to po prostu wredne

6. Data: 2000-07-07 09:54:46

Od: "TomFil" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.GSO.4.21.0007070921050.10802-100000@dor
ota.am.torun.pl...

7. Data: 2000-07-07 10:04:26

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2000-07-07 11:10:54

Od: "TomFil" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:Pine.GSO.4.21.0007071202210.11504-100000@dor
ota.am.torun.pl...
On Fri, 7 Jul 2000, TomFil wrote:

> mały szantaż + lekarska solidarność ?
> Klasyczny ( kliniczny ) przypadek.

To miej odwage to publicznie powiedziec
i zglos to jesli uwazasz, ze to jest przekret
do organu zalozycielskiego szpitala (przypuszczalnie
rady powiatu). A Ty piszesz pomowienia i anonimy
bo przeciez TmFil to nie Twoje prawdziwe nazwisko

Jestes niewiarygodny

--------------
hola, hola !!
Skąd taka histeryczna reakcja ?

Na razie napisałem, że wiem ile taki anestula zarabia.
Nie uważam tego za przekręt ( w klasycznym tego słowa znaczeniu ) tylko
nieuczciwość.

Kogo i o co pomawiam ?
Czyje dobra naruszyłem ?
Dlaczego jestem niewiarygodny skoro jeszcze nic nie powiedziałem ?

Jeżeli Cie gryzie sumienie, to napadając na mnie nie uspokoisz go.

Miłego dnia.

TomFil

9. Data: 2000-07-07 18:50:24

Od: "Jerzy Zamojski" <z...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy!
Jestem 43-letnim anestezjologiem w wojewodzkim miescie akademickim, nawet
Ordynatorem. Nawet jesli wzmiankowany biedak zarabia jakies pieniadze(moze
nawet krotnosc moich dochodow), to i tak mu wspolczuje, bo liczni ignoranci
uwazaja, ze to za duzo. Zycze tez wiele zdrowia Pani Ksiegowej i Jej
Roztropnemu Synkowi !!! Widac nawalily grup[y dyspanseryjne :)))
A teraz napisz chlopcze jakie jest rozwiazanie Twojej zalosnej zagadki!
Pozdrawiam serdecznie!
JZ

10. Data: 2000-07-07 19:21:33

Temat: Re: Odp: Zagadka.
Od: Mariusz Krawiec <k...@c...edu> szukaj wiadomości tego autora

TomFil wrote:

> [...]
> Dlaczego jestem niewiarygodny skoro jeszcze nic nie powiedziałem ?
>
> Jeżeli Cie gryzie sumienie, to napadając na mnie nie uspokoisz go.

niektore informacje zwlaszcza personalne moga byc poufne
i ich publiczne ujawnianie prawdopodobnie nie jest zgodne z prawem.
Mnie to tam specjalnie nie wzrusza, ale rozumiem, ze zainteresowane
osoby moga byc wkurzone i jesli beda zawziete, to mozesz miec
problemy jesli opublikujesz informacje, ktora jest prawnie chroniona,
lub stanowi wewnatrzna tajemnice przedsiebiorstwa.

Z drugiej, strony pewne informacje dotyczace np. nieruchomosci
i zarobkow urzednikow panstwowych sa (przynajmniej tutaj) jawne,
tzn. kazdy moze pojsc do urzedu gminy i dowiedziec sie ile sasiad
zaplacil za swoj dom, albo jaka jest pensja komendanta policji,
senatora, strazaka itp. itd.
Nie wiem jak ta sytuacja wyglada w Polsce i jaka jest sytuacja
prawna szpitali.

Poza tym, nie bardzo rozumiem czemu sie tak podniecasz.
Czy denerwuje cie, ze ktos zarabia za duzo (za malo ?),
czy ze wiecej od ciebie. W koncu Polska to wolny kraj,
z wolnorynkowa gospodarka, wiec czemu mialyby byc
restrykcje w zarobkach ?
W gospodarce wolnorynkowej praca jest "towarem"
i jej wartosc rowniez zalezy od podazy i popytu.
Co w tym jest nieuczciwego ?

Mariusz

Dlaczego czerwone wino chroni przed chorobami serca i niektórymi nowotworami ?
Kiedy nie szkla kontaktowe?
zly wplyw oswietlenia jarzeniowego
Ilosc urodzonych dzieci w woj.lodzkim
Mdlosci po tabletkach hormonalnych