Zagadka.

11. Data: 2000-07-09 11:20:28

Temat: Re: Zagadka.
Od: Al <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

TomFil napisał(a):
> Wiem, że wywołam burzę, a najwięcej będą krzyczeli "biedni" lekarze, ale
> informacja jest w 100 % pewna.
> A najpierw zagadka :
>
> Ile zarabia anestezjolog bez specjalizacji w małym miasteczku ( 30 tys.
> mieszkańców, 1 szpital ), a jest ich 5-ciu ( nie wiem czy wszyscy bez
> specjalizacji, ale w zagadce chodzi o tego bez niej ) na kontrakcie ( czyli
> ZUS płaci biedak sam ) ?

Powiem ci dokladnie ile zarabia anwstezjolog ZE SPECJALIZACJA
(bo bez nie moze samodzielnie pracowac). Wiec po 10 latach pracy w
zawodzie
zarabia 820 PLN na rączkę/mies. :-( Jezeli podliczyles takze stawke za
dyzury
to owszem bedzie wiecej, ale jest to praca PO GODZINACH, gdy twoja mama
juz spi...
Zycze udanej dalszej penetracje poufnych dokumentow :(

Pa!

12. Data: 2000-07-10 19:07:52

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

TomFil napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
>mieszkańców, 1 szpital ), a jest ich 5-ciu ( nie wiem czy wszyscy bez
>specjalizacji, ale w zagadce chodzi o tego bez niej ) na kontrakcie ( czyli

No to ile do cholery zarabia - napisz i nie truj dupy...

Adam B.

13. Data: 2000-07-11 13:54:40

Od: Al <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zaraiam 814 zl/mies w lapke :( ,a co ten gostek
wypisuje - jest zwykla podpuchą ...:-) chyba że 814 zł
to kupa szmalu.

Pozdrawiam
Alex

14. Data: 2000-07-11 15:05:04

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Al wrote:

> Ja zaraiam 814 zl/mies w lapke :(
^^^^^^^^^^^

Nie chce mi sie wierzyc. Jezeli to prawda, to jestesmy chorym krajem...

--
Dariusz Laskowski
Gdansk Wrzeszcz DrYazzgod: ONI istnieja.

15. Data: 2000-07-11 17:03:45

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DrYazzgod napisał

> ^^^^^^^^^^^

> Nie chce mi sie wierzyc. Jezeli to prawda, to jestesmy chorym krajem...

Łudziłeś się, że jest inaczej?

Maja

16. Data: 2000-07-11 17:20:10

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja Krężel wrote:

> Łudziłeś się, że jest inaczej?

Qrna sam czynsz, za mieszkanie, ktore wynajmuje wynosi 850...
A wyobrazam sobie, ze Ci ludzie jeszcze od czasu do czasu mogliby
ewentualnie np. chciec cos zjesc, albo jeszcze inne bardziej wymyslne
potrzeby...
Sorry za blazenski ton, ale dla mnie to jest groteskowe.

--
Dariusz Laskowski
Gdansk Wrzeszcz

17. Data: 2000-07-11 21:32:09

Od: "prezes" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
.am.torun.pl...
~~~~~~~~~~~~
(reszta bzdur ciach)

Jesli nie znasz roznicy miedzy "zarobkami" pracownika a suma kontraktu
(umowy cyw.-prawnej) to nie ma oczym dyskutowac...

Piotr napisal:
>Jesli chodzi o kontrakt to przypuszczam, ze nie wiecej jak 20zl/godz
>z czego musi oplacic ZUS (najmniej 603 zl), bardzo wysokie ubezpieczenie
>od odpowiedzialnosci cywilinej (wszak na kontrakcie materialnie za
>wszystkie roszczenia lekarz odpowiada sam), podatek (wyjdzie gdzies
>do 800 a nawet 900 zl), obsluge prawna i ksiegowa (ok. 150-200 zl).
>Urlopy na kontrakcie sa bezplatne a ponadto nie ma okresu
>3-mies. wypowiedzenia i odprawy - jak sie kontrakt skonczy
>i nie zostanie przedluzony - to lekarz pozostaje bez pracy.

Piotrze - podziwiam Cie. Naprawde chce Ci sie jeszcze walczyc z wiatrakami?
Przeciez "to sa taaaaaaaakie piniedze" . Podejrzewam, ze autor TomFil nawet
nie wie o czym mowimy, tj. dzialalnosc gospodarcza lekarza , ZUS, OC,
obsluga prawna. Naprawde, mimo, ze nie uwazam naszego spoleczenstwa za
przypadkowe, to jednak czasem nie warto podejmowac dyskusji. Choc z drugiej

>Ponadto - zdaje mi sie, ze nie powinienes ujawniac zarobkow
>w zakladzie pracy Twojej mamy bez zgody dyrektora szpitala.

To rowniez jest symptomatyczne - w ktoryms z wydan Gazety Pracy (dodatek
Wybiorczej) podano wyniki badan, z ktorych wynika, ze najwieksze roszczenia
finansowe ze wszystkich grup pracownikow maja wlasnie ludzie z kadr i
ksiegowosci (wiem, ze to dwa rozne dzialy, ale przeciez pani Halinka jest
kolezanka pani Krysi...) i to wlasnie dlatego, ze znaja place kazdego
pracownika. "Dochtor tyle ma - to ja mam miec mniej?"

I to by bylo na tyle
(jak mawial JTS)
Pozdrawiam Piotra

18. Data: 2000-07-11 21:52:42

Od: Al <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chcesz scan przelewu na priwa?

19. Data: 2000-07-11 22:35:06

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Al wrote:

> chcesz scan przelewu na priwa?

Nie, nie. Ja nie kpie, ani nic innego zlego. Ja po prostu wyrazam sam
nie wiem co: zdziwienie? przerazenie? oburzenie?

--
Dariusz Laskowski
Gdansk Wrzeszcz Pozdrowienia z drugiej

Dlaczego czerwone wino chroni przed chorobami serca i niektórymi nowotworami ?
Kiedy nie szkla kontaktowe?
zly wplyw oswietlenia jarzeniowego
Ilosc urodzonych dzieci w woj.lodzkim
Mdlosci po tabletkach hormonalnych