Zagadka :)

1. Data: 2005-02-15 13:43:29

Temat: Zagadka :)
Od: "Alina Dąbrowska" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Mam prośbę, czy mógłby mi ktoś pomóc w rozpoznaniu rośliny? Wiem, że do
doniczkowych jest odpowiednia grupa, ale tam bardzo mało osób pisuje, więc
postanowiłam spróbować tutaj :) Czy to przypadkiem nie jest jakaś odmiana
Selenicereus grandiflorus? Tylko te liście jakoś mi nie pasują. Z góry
bardzo dziękuję za wszelkie wskazówki.
Załączam zdjęcia

http://strony.aster.pl/zeeen/kwiat1.jpg
http://strony.aster.pl/zeeen/kwiat2.jpg
http://strony.aster.pl/zeeen/kwiat3.jpg
http://strony.aster.pl/zeeen/kwiat4.jpg

2. Data: 2005-02-15 14:30:44

Temat: Re: Zagadka :)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alina Dąbrowska" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| postanowiłam spróbować tutaj :) Czy to przypadkiem nie jest jakaś odmiana
| Selenicereus grandiflorus? Tylko te liście jakoś mi nie pasują.

Moim zdaniem to Epiphyllum oxypetalum - porównaj jeszcze tutaj:
http://www.cactiguide.com/cactus/?genus=Epiphyllum&s
pecies=oxypetalum

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2005-02-15 16:46:05

Od: "Alina Dąbrowska" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Moim zdaniem to Epiphyllum oxypetalum - porównaj jeszcze tutaj:
> http://www.cactiguide.com/cactus/?genus=Epiphyllum&s
pecies=oxypetalum
> Pozdrawiam, Basia.

Faktycznie to chyba to :)) Bardzo dziękuję za pomoc :)
Pozdrawiam
Alina

4. Data: 2005-02-15 18:04:07

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Faktycznie to chyba to :)) Bardzo dziękuję za pomoc :)
> Pozdrawiam
> Alina

Ja mówię na tą roślinę kwiat_jednej_nocy. Zakwita pod wieczór i już
nazajutrz przekwita :-(

Serdecznie Miłka

Re: na ratunek cebulkom
wiosenne zakupy
Poziomki, czy warto?
"Lub czasopisma", czyli jak minęło 6 lat na grupie
Fiołek alpejski