Zaiste szokujący sondaż

1. Data: 2010-10-21 20:26:34

Temat: Zaiste szokujący sondaż
Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

http://www.fakt.pl/Polacy-winia-Kaczynskiego-za-mord
-Nie-Palikota-,artykuly,85734,1.html

2. Data: 2010-10-21 20:36:17

Temat: Re: Zaiste szokujący sondaż
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości
news:i9q7ka$oo6$1@news.onet.pl...
> http://www.fakt.pl/Polacy-winia-Kaczynskiego-za-mord
-Nie-Palikota-,artykuly,85734,1.html

W internetowej sondzie jeszcze lepiej
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wniosek-przeciwko-kac
zynskiemu-ws-podzegania-do-za,1,3739510,wiadomosc.ht
ml

3. Data: 2010-10-21 20:43:24

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> W internetowej sondzie jeszcze lepiej
> http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wniosek-przeciwko-kac
zynskiemu-ws-podzegania-do-za,1,3739510,wiadomosc.ht

W internetowych sondach jest zawsze dobrze, ale to pijaki same i pornografy.

Paweł

4. Data: 2010-10-22 04:21:55

Od: " " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł <z...@...ll> napisał(a):

> [...]
> o-za,1,3739510,wiadomosc.html
>
> W internetowych sondach jest zawsze dobrze, ale to pijaki same i pornografy.

POrnografy

5. Data: 2010-10-25 08:59:00

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł" <z...@...ll> wrote in message news:i9q7ka$oo6$1@news.onet.pl...
> http://www.fakt.pl/Polacy-winia-Kaczynskiego-za-mord
-Nie-Palikota-,artykuly,85734,1.html

Ludzie glosuja po "przynaleznosci partyjnej".
Tak samo jakbys zrobil sondaz w niemczech lat 30tych
czy to Zydzi winni sa nieszczescia. Mialbys podobny wynik.
Emocje odbieraja ludziom ocene rzeczywistosci.

To troche tak jak ostatnio ktos tu ocenial wystep Fotygi w TV.
Nadal jej takie negatywne cechy ktore nie mialy miejsca.
Bo emocje znieksztalcaja obraz rzeczywistosci.

Druch

6. Data: 2010-10-25 09:07:03

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Nadal jej takie negatywne cechy ktore nie mialy miejsca.
> Bo emocje znieksztalcaja obraz rzeczywistosci.

A czy ten ktoś może jej po prostu, tak zupełnie prywatnie, nie lubić? Dajesz
mu do tego prawo?

Ja jej nie lubię. I co zrobisz?
Każda jej wypowiedź jest z mojego punktu widzenia zaskakująco głupia. I
wstyd mi, że ktoś taki reprezentował Polskę za granicą. To moje prywatne
zdanie. Czy mam do niego prawo?

MK

7. Data: 2010-10-25 09:50:45

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> A czy ten ktoś może jej po prostu, tak zupełnie prywatnie, nie lubić?
> Dajesz mu do tego prawo?

Ma prawo!
Ja ocenilem sytuacje. Ze ktos gdy kogos nie lubi - nadaje mu negatywne
cechy,
ktore nie maja miejsca.

Podalem linka do wywiadu z Fotyga - wyszla calkiem neutralnie.
Sam sie zdziwilem - bo vB juz ustawil mnie negatywnie.

Po prostu emocje i nagonka powoduja znieksztalcenie rzeczywistosci,
tak ze dorabiamy osobie cechy negatywne ktorych ta osoba nie posiada.

> Ja jej nie lubię. I co zrobisz?
> Każda jej wypowiedź jest z mojego punktu widzenia zaskakująco głupia. I
> wstyd mi, że ktoś taki reprezentował Polskę za granicą. To moje prywatne
> zdanie. Czy mam do niego prawo?

Vilar, sprawdze rowniez Ciebie- jesli pozwolisz.
Piszesz: "wstyd mi, że ktoś taki reprezentował Polskę za granicą"

A mozesz podac konkrety za co Tobie wstyd za Fotyge?
Mozesz podac jakis konkret jak
wyglad, uczesanie? Albo jakas konkretną, zle rozwiazana przez Fotyge sprawe?
Albo jakas jej wpadke?
Chodzi o jakas ceche, zachowanie, politykę ktora uzasadni wstyd.
Prosze o odpowiedz!

Pozrawiam,
Druch

8. Data: 2010-10-25 09:54:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Oct 2010 11:50:45 +0200, Druch napisał(a):

> [...]
> Albo jakas jej wpadke?
> Chodzi o jakas ceche, zachowanie, politykę ktora uzasadni wstyd.

Też poproszę.

9. Data: 2010-10-25 10:03:51

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Druch" <e...@n...com> wrote in message

Tu niedawny wywiad z Fotyga,
zeby ja ocenic, jakbo co:
http://www.youtube.com/watch?v=eoeFrPQge6A

Druch

10. Data: 2010-10-25 10:13:51

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nadal jej takie negatywne cechy ktore nie mialy miejsca.
> Bo emocje znieksztalcaja obraz rzeczywistosci.

To, ze Ty oceniasz po przynaleznosci nie oznacza powszechnosci takiego
zachowania. Prawda jest taka, ze to dziala dokladnie w druga strone - ludzie
nie lubia Twojego prezesa wlasnie za jego agresje. A Fotyge np. za
bezczelnosc i glupote.

A może by tak...
PRZYPOMNIALEM SOBIE...
Paulinka o tym super seksie mówiłaś?