Zakładamy sekte

21. Data: 2008-09-02 13:10:15

Temat: Re: Zakładamy sekte
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 2 Wrz, 10:03, tren R <t...@p...pl> wrote:

> oj te chęci jak na dłoni widoczne... :D

W sumie to i tak jestem... ale wolę poznać konkurencję zawczasu ;-P

Chciałam zapytać też, kto będzie przeprowadzał tzw. operacje WE/WY w
takiej sekcie...

22. Data: 2008-09-02 13:11:37

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

.

> podobnych
> takim
> sie

> Dlatego Jezusa nazywają pierwszym komunistą (znanym dość powszechnie). Bo
> chrzescijaństwo powstało jako sekta żydowska - chyba nikt nie chce temu
> zaprzeczać? A kto był guru? Jan - zwany Chrzcicielem czy Jezus?

Jezus. Nadal jest.

23. Data: 2008-09-02 14:43:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message
y.googlegroups.com...

Jezus. Nadal jest.

Jan był pierwszy.

24. Data: 2008-09-02 16:32:31

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 2 Wrz, 16:43, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> <i...@g...pl> wrote in message

y.googlegroups.com...

> Jezus. Nadal jest.
>
> Jan by?

Liczy się ten, który jest.

W kwestiach wiary nie może być żadnych kompromisów
Sprofanowano cmentarz żydowski w Wadowicach
Kto z grupy studiuje/studiował psychologię (lub pokrewne kierunki)?
życiorys pewnego SB-ka
jak niepostrzeżenie dorośliśmy