Zakładanie perznika

1. Data: 2003-04-01 10:21:11

Temat: Odp: Zakładanie perznika
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik W <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b6bp24$jfm$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> bezwzględni) proszę o informację gdzie można je kupić (ewentualnie
> nasionka).
> Przyznam się, że byłem też w lesie gdzie chciałem "zwędzić" trochę zaczynu
> perzowego ale po dwóch godzinach błąkania się z psami w jego poszukiwaniu
> nie natrafiliśmy na niego. Nie wiedzieć czemu w lesie go nie było. Jestem
> tego pewien, że go tam nie ma. Moja żona też. Psy mają świetny zmysł
węchu,
> mówię wam, gdyby perz tam był psy by go prędzej niż później wytropiły i
> dopadły, czy by się ukrywał w gaju, borze czy młodniku - bez znaczenia.

Możecie przyjechać do mojego ogrodu i okolic to nakopiecie sobie kilkja
worków perzu. :-)))\

--
Pozdrawiam, Kaśka

2. Data: 2003-04-01 10:22:58

Temat: Zakładanie perznika
Od: "W" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
[...]

PS. W przyszłym tygodniu wyjeżdżamy na wakacje nad morze do Łeby. Podobno są
tam jakieś góry nad morzem. Będziemy je oglądać. Zabieramy też dwa psy. Może
znajdą trochę perzu.

3. Data: 2003-04-01 18:23:47

Temat: Re: Zakładanie perznika
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"W" <k...@w...pl> wrote in message
> [...]
> nimi po parku zauważyliśmy, że namiętnie konsumują one perz. Chcąc im
> dogodzić żeby się lepiej namnażały postanowiliśmy, że perz powróci do

Możesz posadzić mozgę lub miskanta. Mozga wypróbowana na chartach
whippetach, a miskanty na Chow'ie.:-)Perz czyliż też ostre krawędzie
ździebeł drażnią przewód pokarmowy zwierzaków, co nekiedy jes im potrzebne.
Ale w rozmnażaniu raczej nie pomoże;-)

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2003-04-01 19:07:22

Od: "AO" <andrzejopejda(at)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "W" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> PS. W przyszłym tygodniu wyjeżdżamy na wakacje nad morze do Łeby. Podobno

> tam jakieś góry nad morzem. Będziemy je oglądać. Zabieramy też dwa psy.

Radzę równo za rok, jesli w tym roku nie wchodzi to w gre. Góry są najlepiej
są wtedy widoczne i mnostwo w nich swiezego perzu wielkości bambusa.

Pozdrawiam
Andrzej Opejda

5. Data: 2003-04-01 21:08:14

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b6culr$65a$2@atlantis.news.tpi.pl Basia Kulesz
<b...@i...pl> napisał(a):

> Perz czyliż też ostre krawędzie
> ździebeł drażnią przewód pokarmowy zwierzaków, co nekiedy jes im
> potrzebne. Ale w rozmnażaniu raczej nie pomoże;-)

Hejka. Jamnikom chodzenie po trawach o ostrych krawedziach źdźbeł drażni
co innego i oczywiście pomaga w rozmnażaniu :-)
Pozdrawiam ostro Ja...cki

PS. Własnie niedawno ponownie Gwidonek został tatinkiem :-)

mech
Moze NTG ale w takim razie gdzie ...???
Na stronie http://hydroogrod.com.pl / jest wirus !!!
Ślimaki w studni