Zakochać się w 3 tygodnie?

91. Data: 2011-03-21 12:10:24

Temat: Re: Zakochać się w 3 tygodnie?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ach, więc to taka Rodzinna Tradycja u was.
Jak miło. ;)

Teraz to ja czuję się rozbawiony. :)
Bardzo. :)))

--
CB

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Nie wali mnie za to, że jakiś debil uważajacy się za
> wybitnego inteligenta obraża a moją żonę :)

I moją siostrę bliźniaczkę :-)

92. Data: 2011-03-21 12:23:24

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ach, więc przybywając w sukurs Stalkerowi, odnalazłeś się
> dopiero jako obrońca "honoru" jego demonicznej mentorki.
Błądzisz.
Stalker nie potrzebuje mojej pomocy.

> Zrób może tak jak poprzednio: przyjmij, że obrażanie kogokolwiek
> przez DEBILA nie jest warte zachodu...?
Znów mylisz wypowiedź emocjonalną z formalnie poprawną.
Przecież formalnie rzecz biorąc nie jesteś debilem, nie ?
No chyba, że mam uznać to za przyznanie się rzeczywistej
ułomności. Taki rodzaj przeprosin.

> Od początku zgłosiłeś się tu z powodu siebie oraz Qry.
No i już bliżej. Więc możemy w końcu zostawić Stalkera na boku.

> I nie chodziło ci o "obrażanie", tylko o "redartowy standarD"
> - ściemnianie i pier*nie kotka za pomocą młotka.
Chodzi o to, z jaką łatwością uprawiasz zabieg dehumanizacji,
a Qra jest przykładem. _Bezwiedne_ obrażanie dyskutantów jest
tu już tylko konsekwencją - ale do tego wniosku jeszcze nie doszliśmy ...

> Qra jest dla mnie tępym, zgangreniałym złośliwcem.
> Ty tego nie zmienisz, choćbyś się mocno ...ł, jak mniemam.
Widzisz, w powyższym opisie wypadasz już lepiej,
bo jest on nasycony opisem Twojej osobistej relacji z Qrą.
To zupełnie coś innego, niż tworzenie ynteligentnych metafor
o gwożdziach. Teraz widzisz rozumiem: Qra była wobec
Ciebie złośliwa, w Tobie również wzbudza to złość i nie podobało
Ci się to. Ok :) Można przyjąć, że określenia tępa i zgangreniała
są pochodnymi Twojego stanu emocjonalnego - i wtedy jakoś
Cię to tłumaczy ...

93. Data: 2011-03-21 12:36:27

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powinieneś uznać, że szanuję to jak ~ukształtowałeś swoją
osobowość i nie jestem zainteresowany tym, aby "pomagać"
ci "wybrnąć" ze skutków tegoż.

--
CB

94. Data: 2011-03-21 13:06:15

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, niech ci będzie... ;)

Wyszło mi że to ty jesteś Stalkerem, a nie Stalker.
To chciałeś mi przekazać?

Coś jeszcze?

95. Data: 2011-03-21 13:39:06

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, ponieważ skumałem już (dzięki Rediemu) kiedy Stalker używa
maski (a kiedy nie), więc zmieniam w poniższym "Stalker" na "Redatr".

Sorry, Stalker, za to nieporozumienie. ;)
BTW dobry nick.

--
CB

96. Data: 2011-03-21 13:50:42

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK, niech ci będzie... ;)
>
> Wyszło mi że to ty jesteś Stalkerem, a nie Stalker.
> To chciałeś mi przekazać?
>
> Coś jeszcze?

A mi wyszło, że masz ogromne trudności z prowadzeniem dyskusji,
jeśli wpierw nie sprowadzisz ich na poziom 'laboratoryjny', tzn. taki,
w którym zwykłe relacje międzyludzkie i emocje są zamknięte w sterylnej
szafce, do której tylko Ty masz prawo sięgać w wybranych przez siebie
momentach. Jeśli dopuścić do szafki innych dyskutantów - gubisz się
i dążysz do tego, żeby szybko samemu się zamknąć w szafce.
BTW. Wspomniałeś, że vB i Vilar (?) nie okazują Ci złośliwości.
Tak - te osoby, w ukłonie dla Twoich specyficznych potrzeb/ograniczeń
- przyjmują warunki zachowania daleko posuniętej sterylności.
W szczególności dają Ci dużą swobodę w wyrażaniu
Twojej potrzeby dehumanizowania otoczenia. Vb pozwala,
a Vilar raczej delikatnie dąży do zmiany tematu na bardziej
nasycony 'pozytywnymi emocjami w stosunku do ludzi'.
Natomiast powinieneś sobie zdawać sprawę z tego, że
wymóg sterylności to jest Twoja słabość w konfrontacji
z rzeczywistością, która po prostu sterylna nie jest.
W rzeczywistości nie ma czegoś takiego, jak swoboda
w przyrównywaniu Qry do młotka, sorry. Tolerancja
dla czegoś takiego jest możliwa tylko warunkowo, czyli
po wzięciu Twojej całej osoby w laboratoryjny nawias,
założeniu pewnej ułomności, konieczności specjalnej
troski. Rozumiesz to ?

97. Data: 2011-03-21 13:52:47

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sorry, Stalker, za to nieporozumienie. ;)
> BTW dobry nick.
A Stalker coraz bardziej rozbawiony ... :)

98. Data: 2011-03-21 13:59:13

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi się, że ~rozumiem na czym polega twoja "rzeczywistość",
do której niestrudzenie usiłujesz mnie ~wciągać.

Rozumiesz to?

99. Data: 2011-03-21 14:00:07

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, teraz to rozumiem.
Dzięki Redi. ;)

Mój "obrońco".

100. Data: 2011-03-21 14:14:03

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi się, że ~rozumiem na czym polega twoja "rzeczywistość",
> do której niestrudzenie usiłujesz mnie ~wciągać.
Moja, Stalkera i Qry, tak nawiasem :)
Zastanawiam się jeszcze jaką 'moc' ma tu Stalker, by podsumować tę dyskusję.
Jestem jednak przekonany, że poczucie 'konieczności warunków
laboratoryjnych'
w kontaktach z Tobą jest powszechne u osób, które decydują się nieco dłużej
prowadzić z Tobą dyskusje wykraczające poza grzecznościowe 'małpo' czy
'debilu'.

SERCE
SLOWIANKI
problem poświęcenia i ryzykowania
NA SERCU...
Rząd USA rozczarowany brakiem reprywatyzacji w Polsce