Zakochać się w 3 tygodnie?

101. Data: 2011-03-21 14:16:49

Temat: Re: Zakochać się w 3 tygodnie?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, przyjmuję twoje ultimatum jako obowiązujące dla przestrzeni
twojej "rzeczywistości".
I Qry, i Stalkera.

Coś jeszcze potrzebujesz mi "uświadomić"?
Słucham. ;)

--
CB

102. Data: 2011-03-21 14:25:30

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW stalkerowa końska analogia "miłości".
Świetny "dowcip".

Zgadza się, Redi? ;)

Wasza "rzeczywistość".
B o m b o w a ! :))

Naprawdę mnie rozbawiacie dzisiaj, obaj. :))))

--
CB

103. Data: 2011-03-21 14:34:22

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK, przyjmuję twoje ultimatum jako obowiązujące dla przestrzeni
> twojej "rzeczywistości".
> I Qry, i Stalkera.
>
> Coś jeszcze potrzebujesz mi "uświadomić"?
> Słucham. ;)

Teraz wypadałoby zapytać: jak to się stało, że
tak dalece pomyliłeś mnie ze Stalkerem, że przez kilka
tłustych postów pisałeś do niego rzeczy, które powinieneś
pisać do mnie ? :)

Ja Ci powiem, dlaczego. Tak już mają osobowości silnie
projekcyjne.
Słaba świadomość rzeczywistych cech obiektu
i przeważająca nad nią potrzeba projekcji własnych napięć.

BTW. Mam wrażenie, że bardzo wiele ze spraw, o których mówię
jest bliskich Twojej własnej świadomości - ale jakoś tak głupio
Redartowi przyznawać rację naprawdę, nie ? Redart Ci pomaga
jak może, przypominając, że podobnie do Ciebie, również
dla jednej nauczycielki z podstawówki jest prawdopodobnie wspomnieniem
najlepszego ucznia w jej karierze (ta kobieta przygotowywała mnie
do olimpiad matematycznych na szczeblu wojewódzkim, których byłem
laureatem). Czasam jakoś tak strasznie szybko zapominasz o tym,
ile jednak mamy wspólnego, jeśli chodzi o walory umysłowe.

104. Data: 2011-03-21 14:49:09

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz, myślę, że ty poszukujesz siebie zapatrując się w innych
na zasadzie przelęknionych, niechcianych fascynacji, i zadowalasz
się odnajdywaniem siebie w pracowitych projekcjach, które
tym swoim wybranym "obiektom" flegmatycznie zaimputowujesz.

Pomyliłem postawę "Stalkera" z kimś z zewnątrz.
Daje ci to "coś" do myślenia...?

I autentycznie jestem ci wdzięczny, że [na swój _pokręcony_ sposób]
~starałeś się "wyjaśnić" mi ten mój błąd.

Chcesz coś jeszcze?
Może jakaś nowa projekcyjka? ;)
Dziś masz "promocję".

105. Data: 2011-03-21 15:07:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

> [...]

laureatem). Czasam jakoś tak strasznie szybko zapominasz o tym,
ile jednak mamy wspólnego, jeśli chodzi o walory umysłowe.
Jednakże tak rozdęte ego uniemożliwia jemu zauważenie tego. U Ciebie- przy
całej nadętości- przeważa chęć uzyskania "głasku" od cebeneta.
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

106. Data: 2011-03-21 15:14:51

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto prawdziwy Debil. :)
Hau! Hau! Pitu-pitu... myślę [a jakże].

Pomódl się lepiej do obrazu "ojca świętego", lub zajmij się
czymś równie pożytecznym dla swojej psychiki.
Nie myśl tyle, bo szkoda tylko twojej energii. ;)

--
CB

107. Data: 2011-03-21 15:40:47

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się odnajdywaniem siebie w pracowitych projekcjach, które
> tym swoim wybranym "obiektom" flegmatycznie zaimputowujesz.
Ja to widzę tak: zarzucanie sobie wzajemnie 'projekcji' to sytuacja
dość standardowego na tej grupie 'patu', ale pat jest tylko pozorny,
bo łatwo go rozwiazać powołując zewnętrznego arbitra/ów.
Aczkolwiek takie rozwiązanie nie zawsze przypada do gustu
drugiej stronie :) Często okazuje się, że zewnętrzny arbiter musi mieć
bardzo wysokie kwalifikacje :) Narzuca mi się wręcz myśl,
że powinien pochodzić ze sterylnej szafki albo z innego getta
osobliwości :)
Ja w każdym bądź razie proponuję nieszczęsnego Stalkera :),
ale nie narzcam. Właściwie to ma to dla mnie mniejsze znaczenie,
nizto co poniżej, a mianowicie ...

> Pomyliłem postawę "Stalkera" z kimś z zewnątrz.
> Daje ci to "coś" do myślenia...?
[Coś mi daje, ALE ... :)]

> I autentycznie jestem ci wdzięczny, że [na swój _pokręcony_ sposób]
> ~starałeś się "wyjaśnić" mi ten mój błąd.

> Dziś masz "promocję".
... a mianowicie: chętnie bym posłuchał więcej o naturze tej wdzięczności.
Wprost albo może jakaś soczysta analogia ? Byleby SZCZERZE,
i bez cynizmu, jeśli to nie wchodzi w sprzeczność ze szczerością.

108. Data: 2011-03-21 15:43:39

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Jednakże tak rozdęte ego uniemożliwia jemu zauważenie tego. U Ciebie- przy
> całej nadętości- przeważa chęć uzyskania "głasku" od cebeneta.

Pozwolisz, że po raz kolejny zignoruję Cię, nawet tak trochę jakby na pokaz
to podkreślając ?

109. Data: 2011-03-21 16:24:52

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

... ponieważ ten mechanizm ujawniasz nie tylko wobec mnie i nie
panujesz nad tym.

Zresztą, nie tylko projektujesz, starając się "odciąć" od "obiektów"
swoich kompulsywnych fascynacji.
Generalnie pompujesz obraz takiej osoby swoimi pseudo-psychologicznymi
"koktailami" obliczonymi _zawsze_ na zatrucie i zdyskredytowanie
osoby, która stanowi "pokarm" dla twojej schizy (ambiwalencji)
psycho-emocjonalnej, choć nikt cię nigdy o to nie prosi.

Działasz w tym podobnie jak m.in. Chiron, który wszędzie wietrzy
"diabła rogatego" i musi go iluzorycznie odpędzać od siebie niszcząc
w dowolny, przypadkowy sposób jego "wcielenia".

Nie, nie uważam, że jesteś taki jak ja, czy podobny, nawet gdybyś
nie wiem jak wiele podobieństw miedzy nami pracowicie wyprodukował.
Ciebie i mnie - w mojej ocenie - dzieli kosmos, różnica klas, choć
zauważam w których punktach życzyłbyś sobie znajdować styk
między sobą i tym twoim nakleconym obrazikiem mojej osoby.

BTW Stalker może sobie rozstrzygać co se chce.
Mnie to obchodzi tak samo bardzo jak i twoje projekcje/insynuacje,
przez które nieudolnie starasz się mnie sobie obrzydzić. :)
Podkreślam: nieudolnie.

110. Data: 2011-03-21 16:58:34

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

> [...]

> całej nadętości- przeważa chęć uzyskania "głasku" od cebeneta.

Pozwolisz, że po raz kolejny zignoruję Cię, nawet tak trochę jakby na pokaz
Ja nie mam na to wpływu. Nie_jestm_w_stanie_Ci_zabronić_ani_nakazać. Ty- na
akceptację przez Czarka też nie masz wpływu.
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

SERCE
SLOWIANKI
problem poświęcenia i ryzykowania
NA SERCU...
Rząd USA rozczarowany brakiem reprywatyzacji w Polsce