Zakochać się w 3 tygodnie?

71. Data: 2011-03-19 23:17:44

Temat: Re: Zakochać się w 3 tygodnie?
Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Mar 2011 14:57:54 +0100, zażółcony napisał(a):

> To jakaś obawa
> przed niesymetrycznym ładunkiem emocjonalnym wnoszonym
> do tej nowej znajomości ?

Bardzo dobrze to ująłeś. On obawia się, że może ją skrzywdzić jeśli sam nie
"zaskoczy" o ona wskutek spotkań będzie pogrążała się jeszcze bardziej. Ja
go rozumiem - tworzy się swoista presja na nim.

72. Data: 2011-03-19 23:26:58

Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Mar 2011 07:18:15 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> Serio zas - tak, uwazam, ze kontakt bezposredni
> to najlepsze rozwiazanie, zarowno dla kolegi,
> jak i Twoich, dylematow.

Odpowiadając koleżance Medea nawiązałem do Twoich słów i przyjąłem, że to
jedyne możliwe rozwiazanie. Nie ma sensu ani odradzać ani zachęcać - niech
kolega sam zweryfikuje w trakcie spotkania. I tylko to jak najszybsze
spotkanie mu doradzę :-)

73. Data: 2011-03-20 21:21:12

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Mar, 09:38, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:

> A jesteś pewien, że on napisał, że to "pani psycholog"?
> :-)

No w sumie... nie. ;)

Właściwie określenie zawodu jako takiego, związanego z psychologią,
można na tyle szeroko zrozumieć i zinterpretować, że tu
(paradoksalnie) załapują się też i te osoby po trzytygodniowych
kursach.

Inna sprawa, że nie każdy kto zawiera znajomość za pośrednictwem
internetu, na przykład na jakimś portalu randkowym, musi koniecznie
mieć świadomość odmienności tych kontaktów od takich tete-a-tete. Niby
powinien, ale...

Pzdr.,
darr

74. Data: 2011-03-21 08:49:42

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przednia zabawa, któż by w to wątpił. ;)
>

> Dodam jeszcze, że widać wyraźnie, iż szalenie imponują ci ludzie
> z lubością preferujący złośliwość i bardzo starasz się brać z nich
> przykład.
> Niemniej zawróć z tej drogi, Stalker.
> Dobrze ci radzę. ;)

Projektujesz chłopie, że aż zęby bolą ...
Co to wg Ciebie znaczy 'być złośliwym' ? Bo przeczuwam tu jakąś
nad wyraz specyficzną definicję u Ciebie, skoro sam siebie pod nię nie
podciągasz ...

75. Data: 2011-03-21 08:55:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pier*sz.

To co dla ciebie jest esencją inteligencji i humoru.
Kura, Smoleń i te klimaty.

Coś co dla mnie jest obciachem, a dla ciebie - fantastycznym
elementem twojej (i nie tylko twojej) osobowości.

PS: zapytaj vB.

--
CB

76. Data: 2011-03-21 09:28:17

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Coś co dla mnie jest obciachem, a dla ciebie - fantastycznym
> elementem twojej (i nie tylko twojej) osobowości.

No właśnie tak sobie widzę, że 'lista inteligentnych wg. Redarta'
wzbudziła żywe zainteresowanie :)
Tj. co poniektórzy wzięli się za systematyczne 'testowanie'.
W Twoim wypadku oznacza to próby ostrego zaatakowania
(w Twoim słownikiu: zdyskredytowania) osób z tej listy :)))

Zgadzam się ze Stalkerem, że jest to nadzwyczaj zabawne :)
Szczególnie np. to, jak rozpaczliwie teraz przywołujesz
osobę vB, żeby 'zauczestniczyła w wątku' i dała również jak
najlepszą okazję do ataku :)
Qrę i Stalkera już masz z głowy, został tylko vB ...

77. Data: 2011-03-21 09:40:31

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zainteresowanie - przesada.
Dała mi pełniejszy obraz ciebie, twojej mentalności.

vB, czy Vilar to osoby, które mogłyby ci elegancko wytłumaczyć
czym jest, a czym nie jest złosliwość IMHO, ponieważ reprezentują
sobą politykę zero-złośliwości.

A moja złośliwość, cóz... nie jest to w zasadzie taka zwykła, prostacka
złosliwość, która jest atrakcyjna dla ciebie, Stalkera, Qry, czy Ewki
chociażby.
Dlaczego?
Nie zrozumiesz. ;)

Poproś vB, aby przybliżył ci o co chodzi z tą złosliwością.
Jeśli chcesz faktycznie zrozumieć w czym rzecz.

PS: jestem pewien, że Stalker też to rozumie.

78. Data: 2011-03-21 09:51:18

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS: jestem pewien, że Stalker też to rozumie.
Ech ... ja jestem pewien, że dobrze czuję, co tak bawi Stalkera :)

79. Data: 2011-03-21 09:53:51

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jestem pewien, że nie tylko ty to czujesz. :)

BTW uderz w stół... stare ale jare. ;)

80. Data: 2011-03-21 10:06:02

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A jestem pewien, że nie tylko ty to czujesz. :)
> BTW uderz w stół... stare ale jare. ;)

Czy mam to potraktować, jako jawne przyznanie się do tego, że
'uderzanie w stół' jest jedną z Twoich lub Stalkera ulubionych rozrywek
na tej grupie dyskusyjnej ? :)

SERCE
SLOWIANKI
problem poświęcenia i ryzykowania
NA SERCU...
Rząd USA rozczarowany brakiem reprywatyzacji w Polsce