Zakochać się w 3 tygodnie?

81. Data: 2011-03-21 10:26:28

Temat: Re: Zakochać się w 3 tygodnie?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Traktuj to sobie jak tylko chcesz.

Zbyt prostacko do tego podchodzisz.
Oglądasz czasem "Mentalistę"?
Jest ogromna różnica pomiędzy "testowaniem" kogoś, a epatowaniem
złośliwością jako "standardowym" sposobem komunikowania się z otoczeniem
w celu zaznaczenia/podkreślenia swojej ~obecności.

Stalker nikogo nie testuje.
On po prostu usiłuje udawać Qrę, którą - tak jak ty - uważa za demona
inteligencji i humoru.
On utożsamia się z nią mentalnie.

Mam przy tym wrażenie, że wychodzi mu to nieudolnie i sztucznie.
Stąd mój apel do niego.

Mnie qra kojarzy się z zaokrąglonym, niskim czołem, którym mogłaby
gwoździe wbijać.
Dla was obu jest totalnym wirem i demonem "wszystkiego".

Dla ciebie - OK.

Stalker prawdopodobnie mimo wszystko popełnia w ten sposób błąd.
Nie jestem tego pewien w 100%, ale na tyle, aby zaryzykować ten
apel do niego.

A ty chcesz mu przeszkodzić, czy pomóc w rozważaniach na ten temat?
Czy raczej chodzi "standardowo" o jeden z twoich "wyzwalaczy"?

Bo na pewno nie chodzi ci o to, aby skumać o co mnie chodziło. :)

--
CB

82. Data: 2011-03-21 10:43:09

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie qra kojarzy się z zaokrąglonym, niskim czołem, którym mogłaby
> gwoździe wbijać.
> Dla was obu jest totalnym wirem i demonem "wszystkiego".

... a w sumie przykre jest to, jakim Ty jesteś debilem jednak ...
Miałem ochotę napisać Ci coś o kurze coś bardziej 'prawdziwego',
ale w sumie to: po co ?

83. Data: 2011-03-21 10:54:40

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ... a w sumie przykre jest to, jakim Ty jesteś debilem jednak ...
> Miałem ochotę napisać Ci coś o kurze coś bardziej 'prawdziwego',
to nie pisz jak nie wiesz po co

kiwiko

84. Data: 2011-03-21 10:55:46

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

> to nie pisz jak nie wiesz po co
Może jeszcze znajdzie się powód (i przyzwolenie).

85. Data: 2011-03-21 11:01:41

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, zgadza się. DEBILEM nawet.
Takiego drugiego DEBILA jak ja to za świecą TY musiałbyś szukać.

I nie tylko ty.
Jestem tego pewien.

No to spadaj. :)
Krzyżyk na drogę.

Inteligencjo-srencjo. ;)

86. Data: 2011-03-21 11:16:28

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, zgadza się. DEBILEM nawet.
> Takiego drugiego DEBILA jak ja to za świecą TY musiałbyś szukać.

> [...]

Potraktuj moją wypowiedź jako emocjonalną, a nie formalnie poprawną.
Zróbmy w ogóle taki eksperyment, będzie to dla Ciebie z pewnością
emocjonalne wyzwanie. Wyobraź sobie, zrób takie silne założenie, że
Qra jest moją żoną. Wynika z tego wiele rzeczy, natomiast podkreślę
jedną:
Jeśli chcesz ze mną rozmawiać o Qrze, nie możesz jej traktować
jak przedmiotu ("do wbijania gwoździ"), bo wówczas odpowiedź będzie
wyłącznie taka jak wyżej: cbnet to DEBIL, który pragnie, by ktoś jego
żoną również gwoździe wbijał.

Jak jesteś w stanie unieść taki stopień 'niesamowitego skomplikowania
relacji', to proszę, może wyjdzie z tego coś ciekawego.

87. Data: 2011-03-21 11:32:20

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Posłuchaj.
Zgłosiłeś się w tym wątku nie bez powodu.
Ja to rozumiem, a ty nie.

Dopóki nie zrozumiesz po co w ogóle zgłosiłes się w tym wątku,
dopóty zapomnij o dyktowaniu w nim warunków.

Mnie chodzi w nim o to, aby Stalker stał się Stalkerem, a nie
wychylał się chwilami zza obciachowej maski, która sobie wybrał
z pobudek powiedzmy ekalacji atrakcyjności towarzyskiej.

Ty nie uzywasz maski.
Jesteś taki jaki jesteś i ja TO akurat potrafię uszanować.
Nie chcę "zmieniać" ciebie, ani Qry.
Chciałbym tylko, aby Stalker dając szansę sobie zdynstansował
się od swojej maski jaką wyżłobił sobie na podobieństwo i obraz
twój i Qry.

W tym sensie wy oboje mnie walicie doszczętnie.

Chcesz go ratować?
Chcesz zapobiec zagrożeniu, które zidentyfikowałeś?
Poczułeś się osobiście zagrożony i musisz działać?

Rób sobie co chcesz, ale mnie w to nie wciągaj, bo nie mam
ku temu ani ochoty, ani motywacji.

Walnij po prostu jedną ze swoich "błyskotliwych" teorii na mój
temat, czy cuś, i daruj sobie te przydługawe wstępy do "tego
co Redart lubi najbardziej".

A jak nie czujesz mocy(?), to spadówa.
Albo sam kręć się w koło, jak też lubisz. ;)

Nie, nie obchodzi mnie TO.

88. Data: 2011-03-21 11:46:35

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcesz go ratować?
Sprytnie próbujesz wybrnąć w kierunku Stalkera.
MNIE zaś w tym wszystkim interesuje to, że próbując
cosudowodnić Stalkerowi czy może mnie postanowiłeś
użyć Qry jako młotka.

> Chcesz zapobiec zagrożeniu, które zidentyfikowałeś?
> Poczułeś się osobiście zagrożony i musisz działać?
Używajac Twojego języka: mnie wali Stalker.
Nie wali mnie zaś to, że jakiś debil uważajacy się za
wybitnego inteligenta obraża moją żonę :)

89. Data: 2011-03-21 11:57:41

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Mar, 12:46, zażółcony <r...@x...pl> wrote:

> Używajac Twojego języka: mnie wali Stalker.
> Nie wali mnie za to, że jakiś debil uważajacy się za
> wybitnego inteligenta obraża a moją żonę :)

I moją siostrę bliźniaczkę :-)

Stalker, na szybko przejrzałem dyskusję, ale odezwę sie dopiero
wieczorem, bo teraz czasu nie mam...

90. Data: 2011-03-21 12:02:19

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ach, więc przybywając w sukurs Stalkerowi, odnalazłeś się
dopiero jako obrońca "honoru" jego demonicznej mentorki.

Zrób może tak jak poprzednio: przyjmij, że obrażanie kogokolwiek
przez DEBILA nie jest warte zachodu...?
W czym problem?

Jesteś tu z powodu Stalkera, czy z powodu Qry, a może z powodu
siebie?
Od początku zgłosiłeś się tu z powodu siebie oraz Qry.
I nie chodziło ci o "obrażanie", tylko o "redartowy standarD"
- ściemnianie i pier*nie kotka za pomocą młotka.

Qra jest dla mnie tępym, zgangreniałym złośliwcem.
Ty tego nie zmienisz, choćbyś się mocno ...ł, jak mniemam.

Skończ zatem waść, wstydu oszczędź.
Zgoda? ;)

--

> Nie wali mnie zaś to, że jakiś debil uważajacy się za
> wybitnego inteligenta obraża moją żonę :)

SERCE
SLOWIANKI
problem poświęcenia i ryzykowania
NA SERCU...
Rząd USA rozczarowany brakiem reprywatyzacji w Polsce