Zakochać się w 3 tygodnie?

121. Data: 2011-03-21 21:25:13

Temat: Re: Zakochać się w 3 tygodnie? - a propos analogii
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-21 22:04, Stalker pisze:
> A widziałeś kiedyś wyścig, który wygrał sam jeździec, albo sam
> wierzchowiec? :-)
>
> I jeszcze cytat, bo może Ci uciekł:
>
> "...napisałem o "wiernym rumaku", a nie o "ochwaconej kobyle", "chudej
> szkapie" etc...." :-)
>
> Nie widzę problemu, żebyś się upierał, przy niezręczności, prosiłbym
> jednak, żebyś się upierał przy tym przy mojej oryginalnej wersji, a
> nie swojej interpretacji ;-)

Tym bardziej że analogia wcale nie jest CB obca:

*http://www.tinyurl.pl?8Wgaa0eX*

Tak tylko złośliwie się wciąwszy, zmykam
Ewa

122. Data: 2011-03-21 21:29:20

Temat: Re: Zakochać się w 3 tygodnie? - a propos złośliwości
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Notabene: naciągane IMHO.
Sprowadzasz w ten sposób do parteru wielu swoich ziomów, Stalker.
Chyba nawet nie czujesz jak bardzo. ;)

Zabawny bywasz w swoich błyskotliwych_inaczej "woltach". :))

--
CB

123. Data: 2011-03-21 21:32:33

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-21 22:25, medea pisze:

> Tym bardziej że analogia wcale nie jest CB obca:
>
> *http://www.tinyurl.pl?8Wgaa0eX*

Kurde coś nie tak z tym linkiem...

Stalker, albo z moim czytnikiem

124. Data: 2011-03-21 21:32:52

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Tym bardziej że analogia wcale nie jest CB obca:
>
> *http://www.tinyurl.pl?8Wgaa0eX*

*http://www.tinyurl.pl?k6Fpp4nN*

A jak się znów nie udało skrócić, to polecam wątek "intelekt przegrywa z
seksem" post 24.

Czyli - przypieprzenie się do Twojej analogii to była zwykła CBnetowa
złośliwość, z zadęciem diagnostycznym. :)

Ewa

125. Data: 2011-03-21 21:36:42

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem akurat czy to demonstracja złośliwości, czy raczej
jakiegoś prymitywizmu - stawianie znaku równości pomiędzy
miłością i seksem.

Seks, seks, seks.
Więcej seksu... seks.

--
CB

126. Data: 2011-03-21 21:37:45

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poprawka: to przejaw Debilizmu.
Tak, to musi być to.

--
CB

127. Data: 2011-03-21 21:40:13

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-21 22:20, cbnet pisze:
> Napisałeś też, że nie ma nic niestosownego w porównaniu adoracji
> partnerskiej do pary gruchających gołąbków, czy dopasowania
> partnerskiego do dwóch połówek jabłka.
> Super. ;)
>
> Ja widzę niestowność porównania miłości pomiędzy partnerami
> do uczuć łączących jeźdźca z "dającym radę" wierzchowcem
> + wierzchowca ze skokami przez przeszkody.
>
> Iii napisałem o tym tytułem mojego komentarza.
>
> Oczekujesz przeprosin z tego tytułu?

A skąd :-) Jak już pisałem:

> [...]

> Załamania z tytułu "niekompatybilności" z Waszą (w konwencji
> Redarta) "rzeczywistością" (twoją, Qry + Redarta)?

Eeeeee tam od razu niekompatybilna :-)

Mnie sie twoja analogia (dzięki medea ;-) ) bardzo podoba:

"...Jak już wiesz jak to jest kiedy dosiada się gorąco-krwistego
"rumaka", to "kucyki" nie pociągają za bardzo, nawet jeśli
ślicznie-wyposażone. Szukasz tylko "rumaka", nawet jak nadarzy się jakiś
fajny "kucyk". A jak już "masz" wspaniałego, i w dodatku ukochanego
"rumaka",
to wówczas tym bardziej. Nawet inne "rumaki" przestają przesadnie
działać na człowieka.

Ja tak to sobie tłumaczę... (Ja czyli Cebek)"

Stalker

128. Data: 2011-03-21 21:41:56

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

... + "standardowo" projekcja.

--
CB

129. Data: 2011-03-21 21:42:35

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-21 22:36, cbnet pisze:
> Nie wiem akurat czy to demonstracja złośliwości, czy raczej
> jakiegoś prymitywizmu - stawianie znaku równości pomiędzy
> [...]

Oczywiście, że tak. Ale seks bez miłości?

"...A jak już "masz" wspaniałego, i w dodatku UKOCHANEGO "rumaka",
to wówczas tym bardziej. Nawet inne "rumaki" przestają przesadnie
działać na człowieka..."

Stalker, obaj wiemy że nie :-)

130. Data: 2011-03-21 21:44:11

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-21 22:29, cbnet pisze:
> Notabene: naciągane IMHO.
> Sprowadzasz w ten sposób do parteru wielu swoich ziomów, Stalker.
> Chyba nawet nie czujesz jak bardzo. ;)

A co ma piernik do wiatraka?

Stalker

SERCE
SLOWIANKI
problem poświęcenia i ryzykowania
NA SERCU...
Rząd USA rozczarowany brakiem reprywatyzacji w Polsce