Re: Zakup ciśnieniomierza

From: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Zakup ciśnieniomierza
Date: Mon, 16 Dec 2002 23:10:41 +0100

Użytkownik "magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:atlh0a$t51$4@absinth.dialog.net.pl...

> Użytkownik "Maras" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> marketów.
> coś

> jeśli osoba, która ma sie tym posługiwać posiada choćby 80 IQ i nie jest
> głucha to nauczy sie obsługiwać tradycyjny z pompką i słuchawkami - nei
> psuje sie tak łatwo, jest tańszy, nie kłamie, mierzy szybciej(wbrew
pozorom)

Przyznam, ze mam podobne doswiadczenia czy tez wrazenia. Jakis czas temu
kupilam sobie cisnieniomierz elektroniczny po czym szybko wrocilam do
zwyklego, tradycyjnego urzadzenia. Najmniejsze poruszenie powodowalo blad
pomiaru, na nastepny pomiar trzeba bylo wg instrukcji czekac 10 min. Byl
irutyjacy.

Pozdrawiam

Marzenna