Zakupy w Akson

1. Data: 2005-08-13 19:11:14

Temat: Zakupy w Akson
Od: "Grzegorz Zimon" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!
Czytając listy na grupie często zdarza się, że firma Akson jest wskazywana
jako dostawca sprzętu ortopedycznego. Chciałbym sprawdzić czy ktoś z Was
zamawiał coś w tej firmie i jakie ma doświadczenia. Osobiście jestem
zainteresowany kupnem wózka K4Air Lite i dzwoniłem tam już parę razy aby
ustalić warunki kupna i prezentację. Za każdym razem obiecano mi
oddzwonienie ale ostatecznie nikt się nie odzywał. Czy zawsze tak to
wygląda? Obsługa posprzedażowa będzie przebiegać podobnie?
Będę wdzięczny za odpowiedź.
Pozdrawiam
Grzegorz Zimon

2. Data: 2005-08-14 07:58:15

Temat: Re: Zakupy w Akson
Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem jak to jest w innnych miastach, ale w Warszawie tak to wyglada jak
napisales. A cos takiego jak obsluga posprzedazowa w ogole nie istnieje.

Leszek

3. Data: 2005-08-14 09:13:39

Od: "marcin" <loky@NO_FUCKEN_SPAM_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem jak to jest w innnych miastach, ale w Warszawie tak to wyglada
> jak
> napisales. A cos takiego jak obsluga posprzedazowa w ogole nie istnieje.

-----------------------
To marniutko, zwlaszcza jak ktos chce kupic cos invacare, oprucz tego sklepu
nie znajduje nic tej firmy u innych. :(

4. Data: 2005-08-15 06:49:25

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcin" <loky@NO_FUCKEN_SPAM_plusnet.pl> napisał w wiadomości

> -----------------------
> To marniutko, zwlaszcza jak ktos chce kupic cos invacare, oprucz tego
sklepu
> nie znajduje nic tej firmy u innych. :(
>
> pozdrawiam

Witam wszystkich po wakacjach:-)))
U nas na południu Polski ( Limanowa) podobnie traktuje się klientów. Pan z
AKSONa miał zatelefonować, mieliśmy się umówic na prezentację i nici z tego,
nie odezwał się wcale a czekam już 3 miesiące. Może by tak zignorować tę
firmę, co?
Czytam wszystko co dotyczy wózków z napędem elektrycznym z wielką atencją,
bo też dostalam 16 tys. na "takie cudo" (żeby chociaż daszek od deszczu te
wózki miały...), dołożę pewnie ze 4 tys. ze swoich by kupić jakiś
inwalidzkie lamborgini w kolorze czerwonym (a jak, jak szaleć to szaleć) i
będę moknąć w deszczu, bo przecież jak już kupię to cudo i za taką kasę to w
domu siedziała nie będę, czego sobie i innym życzę.
Jeszcze pytanko: kogo z Was umówiono w "pefku" na al. 29 listopada w
Krakowie na dzień 19 bm.? Może poszlibysmy potem na jakies piwko, Warszawa
się bez przerwy umawia a to na mieście a to na wyjazdy, Gdańsk ma koncert i
widzę wiara też się już umawia na wspólny sektor a my tu w okolicach Krakowa
nic.
Pozdrawiam
Dorota Nawara

5. Data: 2005-08-15 08:20:35

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Ciezko polecac jakies firmy, bo wiem ze mnie moze ta firma dobrze obsluzyc a
innych akurat zle. Ja w Aksonie kupowalem swojego Invacara 5 lat temu i
bylem ok obsluzony, a targach zawsze u nich bywam. Mom dobry kontakt z firma
Rehamobil (z jej szefem) i jak ktos chce tam kupowac to jak by mial jakies
problemy to niech do mnie pisze a ja sprawe wyprostuje. Od razu mowie ze
kontakt z szefem Rehamobil mam i na plaszczyznie biznesu tzn robie im
reklamy i kumpluje sie z nim. Jak by co to piszcie.

pozdr.
Arek

6. Data: 2005-08-15 16:59:53

Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> napisał w wiadomości

> Jeszcze pytanko: kogo z Was umówiono w "pefku" na al. 29 listopada w
> Krakowie na dzień 19 bm.?

Ja będę w tym dniu..., udało mi się pierwszy raz w życiu dostać coś z PFRON
i dostałam dotację na komputer...z czego się bardzo cieszę...:) Będę miała
"cudo" :))
Zdzwonimy sie jeszcze...:)

Pozdrowieństwa
Bogusława

7. Data: 2005-08-16 15:29:08

Od: "marcin" <loky@NO_FUCKEN_SPAM_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ta firme ktos zna http://www.rehatrans.pl/ , Pride Mobility, co to za
wozki w ogole? Ladne nawet, jakos bardziej ufam europejskim ale ceny
calkiem, calkiem...

Czy ktos ma doswiadczenia z Invacare Dragon ?
postrzeganie niepełnosprawności
Dotacje na modernizację łazienki - MOPS w Bydgoszczy?
[SPAM] Winda krzesełkowa - Sprzedam tanio
PFRON i Praca w policji