Re: Żal mi Szatana

From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Żal mi Szatana
Date: Sat, 28 Sep 2013 20:35:13 +0200

>.... Bo kto chciałby mieć takiego ojca, który pozwoli na zamęczenie syna?
Chrystus też tego nie rozumiał, na krzyżu pyta Boga "Czemuś to uczynił?"

>...ludzkość jest taka sama jak była; zmieniła się technologia, ubrania.
>Natura ludzka > została taka sama. Wojny, nędza, wykorzystywanie słabszych
>przez silniejszych.
NIe , ludzkość się zmienia, powoli ale zmienia się, co więcej, w mniemaniu
etyki w dobrym kierunku.
W mniemaniu sposobu myślenia, możliwości rozumu i muzgu podobno się jednak
cofamy, i podobno człowiek jaskiniowy był lepszy niż obecny w rozwiązywaniu
problemuw itp.

> Cóż dała światu ta rzekoma ofiara?
Uświadomiła wielu, że nie można zabijać.

>Klerowi winien być wytoczony międzynarodowy proces, za tworzenie w ludziach
Pszesadzasz, dopiero co papież uczył by księża nie straszyli piekłem, a
papież to też kler.

> Ludzki umysł jest pradoksalnie bardzo prosty - co w niego wrzucisz w
dzieciństwie, > to później masz.
Nie prawda, jest tak: co w niego wżucisz w dzieciństwie ma wpływ na
pszekonania potem, ale wcale nie są one takie jak nażucone w dzieciństwie,
często są pszeciwne do nażucanyh. Człowiek potrafi wyciągać wnioski ,
jeszcze, podobnie jak jaskiniowiec. Nie wiem czy tak będzie za 2 tys lat,
być może wtedy pozostaną same bezmyślne mruwki.

>Im więcej o tym myślę, tym bardziej jestem przekonany że jeśli istnieje
>szatan, to >właśnie kler jest jego instytucją,...
Nie pszez pszypadek mają zwykle czarne ubrania, ale już dawniej pewne zakony
ubierały się na biało, a ostatnio coraz wiecej jest zakonuw z białym
ubiorem (pewne zakony zmieniły ubiur na biały z czarnego).

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)