Zamach?

41. Data: 2016-03-09 19:43:02

Temat: Re: Zamach?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
W dniu 2016-03-09 o 16:51, Ikselka pisze:
- pokaż cytowany tekst -
Dla Rydzyka jakoś wystarczyło...
Miej pretensje do niego, że prezydentowi nic nie zostawił.
- pokaż cytowany tekst -

To jeśli prezydent nie ma na koła bo tak Rydzyk kradnie z klerem, to czego nie ma
naród polski, gdzie od wielu lat jest tak przez kler i Rydzyka okradany i to jest
pytanie.

42. Data: 2016-03-14 12:13:25

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości

> Większościowa wśród głosujących. To dlatego wygrał PiS.
> Chociaż raz napisałaś coś z sensem.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
Jesteś przeciw demokracji?! Ostrzegam- uprawiasz mowę nienawiści
:-)
--

Chiron

43. Data: 2016-03-14 19:11:16

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-14 o 12:13, Chiron pisze:

> Użytkownik "Kviat" napisał w
> wiadomości news:56dc92aa$0$662$65785112@news.neostrada.pl...

> Jesteś przeciw demokracji?! Ostrzegam- uprawiasz mowę nienawiści
> :-)

Biedaku sklerotyku i manipulancie. Pisałem już o tym. Albo faktycznie
nie pamiętasz, albo pamiętasz i celowo udajesz, że nie.
I nie wiadomo co gorsze...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

44. Data: 2016-03-14 20:58:03

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-06 o 16:13, Ikselka pisze:
> Skoro już drugi z kolei prezydent RP i to dziwnym trafem akurat wybrany z
> ramienia PiS - narażony. To trzeba wyjaśnić! Wg wypowiedzi ekspertów nie
> jest typowe, aby tak sobie pękała spcjalnie zbrojona opona.

Dziwnym trafem kolejny prezydent wybrany z ramienia pis sam chce się
zabić. Lech Kaczyński próbował trzykrotnie, w końcu mu się udało. Teraz
Duda. Mam nadzieję, że jemu się nie uda - to by oznaczało kolejne
miesięcznice.
Tak sobie ładnie jechali:
http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,19749327,
wypadek-andrzeja-dudy-ostra-jazda-bor-tuz-przed-wyst
rzalem.html
Już lepiej żeby latał na te narty helikopterem, przynajmniej nikogo nie
zabije na drodze.

--
"Ludzie ograniczeni, a przy tym fanatycy, stanowią plagę
ludzkości. Biada państwu, w którym tacy ludzie mają władzę.

45. Data: 2016-03-14 21:26:36

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-14 o 19:11, Kviat pisze:

> Biedaku sklerotyku i manipulancie. Pisałem już o tym. Albo faktycznie
> nie pamiętasz, albo pamiętasz i celowo udajesz, że nie.
> I nie wiadomo co gorsze...

a może tylko konfabulancie? ;-)

--
<< Smalec to taki dżem ze świni >>