Zamachowiec to nacjonalista, antysemita, cechuje go ksenofobia

1. Data: 2012-11-20 10:08:13

Temat: Zamachowiec to nacjonalista, antysemita, cechuje go ksenofobia
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Spać mi nie dali, od rana trąbią o zamachu na prezydenta i najwyższe
władze państwa, zamach miał być przeprowadzony 11 listopada.
Zamachowiec widzi wszędzie żydów u władzy i postanowił żydów z
polskich władz usunąć, nacjonalista.
Kiedyś zginął już porządny prezydent Narutowicz i też powodem był
nacjonalistyczny kwik nakręcanej agresji , w dokładnie taki sposób jak
obecnie.
Zamachowcy chcieli tym aktem terroru przejądź władzę i zaprowadzić
nacjonalizm czyli rządy pisofirerowatych. A mówił przecież Palikot że
nacjonaliści to gniazdo Brewików i dlatego postulat o
zdelegalizowaniu. Oczywiście zamachowiec jest to rolnik.
No i co gnoje policja winna? Wy kurwy nad kurwami obłudnymi, a mówił
glob że to bandziory , zaburzone jebane buraczane bandziory
antypolskie.

2. Data: 2012-11-20 10:28:40

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 11:08, Andromeda <r...@g...com> wrote:
> [...]
>  No i co gnoje policja winna? Wy kurwy nad kurwami obłudnymi, a mówił
> glob że to bandziory , zaburzone jebane buraczane bandziory

No a na polityce już znaleźli winnych, czyli bandyci idą w zaparte i
nagle ksenofob, nacjonalista, wyznawca zażydzania należy do PO.

3. Data: 2012-11-21 02:04:24

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 20 listopada 2012 11:28 carbon unit Andromeda
<r...@g...com> contaminated planet pl.sci.psychologia with a
message:

> No a na polityce już znaleźli winnych, czyli bandyci idą w zaparte i
> nagle ksenofob, nacjonalista, wyznawca zażydzania należy do PO.

B y ł y członek PO. A to jest kolosalna różnica. Oczywiście mohery tego
nie zauważą.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

4. Data: 2012-11-21 10:27:56

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 03:04, "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org>
wrote:
> [...]
> nie zauważą.
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
apostrephesthaihttp://lordwinterisle.blogspot.com/

Jakoś chyba terlikowskiego się nasłuchałeś, no bo w polsce
odpowiedzialni

5. Data: 2012-11-21 10:58:53

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 11:27, Andromeda <r...@g...com> wrote:

apostrephesthaihttp://lordwinterisle.blogspot.com/

> Jakoś chyba terlikowskiego się nasłuchałeś, no bo w polsce
> odpowiedzialni

Sorry klawiatura mi się zamkneła i wydrukowało. Jak podawali spece od
terroryzmu i co nie jest trudne logicznie; jeśli ktoś wymyśla cuda że
polska jest zniewolona, zawsze znajdą się wyzwoliciele, tej niby
zniewolonej polski. Propaganda pisu doprowadziła do takiej sytułacji,
a nawet wiadomo że chciał broni biologicznej użyć w polsce i wypytywał
żony biologicy jak to rozpylić. A obłuda to mnie interesuje, bo mam
już nerwy zszarpane tym że podobno policja bije policje, a kibole to
oaza łagodności. Już te kibole chcieli spalić warszawę, a konsekwencja
tej nienawiści to zamach terrorystyczny.

6. Data: 2012-11-21 12:21:58

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

środa, 21 listopada 2012 11:58 carbon unit Andromeda
> [...]

> oaza łagodności. Już te kibole chcieli spalić warszawę, a konsekwencja
> tej nienawiści to zamach terrorystyczny.

Dokładnie, ale nie zachapałeś o co chodzi z Kwietniem jako b y ł y m
członkiem PO tak jak Breivik był byłym multikulturalistą nawróconym na jakiś
dziwny faszyzujący odłam ezoterycznej prawicy. Mianowicie o to, że neofici
zawsze są nadgorliwi.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

7. Data: 2012-11-21 12:51:05

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 13:21, "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org>
wrote:
> [...]
> zawsze są nadgorliwi.
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai

PO jest konserwatywną partią i ciśnienie konserwatyzmu, czyli lęk
przed życiem osoby niedojrzałe, pcha głębie w skrajną formę ucieczki
od rzeczywistości i masz posłów z PO, którzy jak dewoty przykościelne
się zachowują. Brewik zawsze miał osobowość autorytarną, która nie
może znieść życia z jego bagactwem światopoglądów, czyli dąży do
zabicia życia prawdą skostniałą i narzucać innym, bardzo nie pasuje do
wielokulturowości , tak samo jak ten nacjonalistyczny fanatyk, bo nie
zamknie się psychika przed innym spojrzeniem na rzecz, jak oni
pozamykali się w jakimś ubogim widzeniu jedynej autorytarnej prawdy.
Może tak jak posłowie PO znalaleźli się tam przez pomyłkę coniektórzy.

Dowody winy za katastrofę smoleńską
Rota narodowa Pisu, niedługo obowiązkowa.
Wynocha antypolacy!!!
Rektor Politechniki Warszawskiej śpiewa!
Nasze Drogi