Zamrażarka w taniej taryfie

31. Data: 2008-12-06 11:40:09

Temat: Re: Zamrażarka w taniej taryfie
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
news:ghdnbu$no2$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Co Ty za teorie spiskowe masz?
> Paliwo wystarczy takie, jakie jest na stacjach benzynowych. Te silniki
mają
> niewielkie wymagania jakościowe, dużo niższe niż turbo diesle w
samochodach.
> Przechowywanie gazu z gnojowicy jest trudne. Trzeba sprężarkę, czyli...
> agregat. Potrzeba też odpowiednie rury specjalną sprężarkę itp, żeby nic
nie
> wybuchło.

E tam, to tylko katalog możliwości. Dobry agregat 5-6tys. zamrażarka na dwa
media nie powinna przeskoczyć połowę tego...

32. Data: 2008-12-07 12:40:46

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ghdeht$535$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Niby jak? Myślę, że chyba tego nie umiesz policzyć.

za kilowat to jest 160 zł a za 10 kw około 1600 zł....

33. Data: 2008-12-07 17:59:43

Od: "." <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozory, gaz to i z gnojowicy wygenerujesz, paliwo do agregatu musi być
> dobre. No chyba, że ruski diesel, ale te sprzęty juz chyba wyszły z
> nagazynów AMW... Gaz może być z rurociągu jak i z butli.

Absobcja jest wykorzystywana na codzień w karawaningu - lodówki są
powszechnie dostępne i zasilane gazem, 230 i 12 V.
Gdybyś się uparł to można też grzać czynnik przy pomocy ogniska ;)

34. Data: 2008-12-07 18:00:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

35. Data: 2008-12-07 18:02:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@b...pl> wrote in message

> Absobcja jest wykorzystywana na codzień w karawaningu - lodówki są
> powszechnie dostępne i zasilane gazem, 230 i 12 V.
> Gdybyś się uparł to można też grzać czynnik przy pomocy ogniska ;)

W Stanach są nawet chłodziarki side by side wyłącznie na gaz.

36. Data: 2008-12-08 14:21:33

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
> wiadomości news:ghdeht$535$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> za kilowat to jest 160 zł a za 10 kw około 1600 zł....

Tak jak pisałem. Jednak nie umiesz policzyć.
Otóż kilowat mocy przyłączeniowej to jest 1600 zł u mnie.
za 10 to jest 16 000 zł.
Chyba że mi źle podali, co jest wielce prawdopodobne, bo cen energii pan
podpisujący umowy w Żarach nie znał, dopóki mu nie policzyłem. Nie umiał
biedaczek dodawać i mnożyć.
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

37. Data: 2008-12-08 15:16:28

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ghjaoh$b5o$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
> Chyba że mi źle podali, co jest wielce prawdopodobne, bo cen energii pan
> podpisujący umowy w Żarach nie znał, dopóki mu nie policzyłem. Nie umiał

zanim kogoś obrazisz weź odpal google albo wejdź na strony zakładu
energetycznego - wiesz co by to było jakby przyłącze prądu tyle kosztowało?

38. Data: 2008-12-08 16:07:17

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> zanim kogoś obrazisz weź odpal google albo wejdź na strony zakładu
> energetycznego - wiesz co by to było jakby przyłącze prądu tyle

Wszedłem do biura zakładu energetycznego. Otrzymałem taka informację od
pracownika.

PS Wiesz co by było, jak by euro kosztowało 4,50 zł?

39. Data: 2008-12-08 19:22:40

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ghjgo9$q6h$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

> Wszedłem do biura zakładu energetycznego. Otrzymałem taka informację od
> pracownika.
>
> PS Wiesz co by było, jak by euro kosztowało 4,50 zł?

chłopie - plączesz sie i mieszasz, rozpowszechniasz nieprawdziwe dane i zamiast
napisać : sorry, pomyliłem sie , to brniesz w to dalej
a przykład z euro jest chybiony bo wg Twojej ceny prądu euro powinno kosztować
39 zł

40. Data: 2008-12-08 21:20:43

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamiast napisać : sorry, pomyliłem sie , to brniesz w to dalej
> a przykład z euro jest chybiony bo wg Twojej ceny prądu euro powinno

Nie wiem o co Ci chodzi. 1600 za kW. Pytałem się, bo zmieniam taryfę i
zastanawiałem się nad osobnym licznikiem.
EOT
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Lustro w łazience