Zamykam sezon polowań

11. Data: 2016-10-27 12:44:00

Temat: Re: Zamykam sezon polowań
Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.10.2016 o 11:05, collie pisze:

> Jakie pytanie, taka odpowiedź: chodziłeś do szkoły specjalnej,
> czy załapałeś się do klasy integracyjnej?

Czyli jednak debil ze szlacheckim rodowodem znalezionym na strychu u
babci na wsi.

12. Data: 2016-10-27 13:13:27

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.10.2016 o 11:15, collie pisze:
> Człowieka możemy ocenić po tym, jak traktuje zwierzęta
No właśnie. Taki np. Hitler był wielbicielem zwierząt, zwłaszcza psów.
Jacek

13. Data: 2016-10-27 13:33:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.10.2016 o 21:08, Jacek pisze:

> Polecam przeczytać ze zrozumieniem:
> http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20112371419&t
ype=2

> Ze zrozumieniem - podkreślam

Zdecydowanie za dużo wymagasz.

Ale te 4 kreciki i tak bym oszczędziła...

Ewa

14. Data: 2016-10-27 13:43:34

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

ype=2

> Zdecydowanie za dużo wymagasz.
>
> Ale te 4 kreciki i tak bym oszczędziła...

Październik zawsze był miesiącem oszczędzania.

--
Jarek

15. Data: 2016-10-27 16:51:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Oct 2016 21:08:17 +0200, Jacek napisał(a):

> Polecam przeczytać ze zrozumieniem:
> http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20112371419&t
ype=2

Proponuję - poszukaj i przeczytaj ze zrozumieniem o tym, co oznacza tzw
ochrona częściowa kreta. Otóż oznacza ona jedynie pewne wyjątki co do
miejsca występowania, ale nadal NIE POZWALA na jego zabijanie.

16. Data: 2016-10-27 16:52:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Oct 2016 11:15:56 +0200, collie napisał(a):

> "Człowieka możemy ocenić po tym, jak traktuje zwierzęta" (Immanuel Kant)

Nic dodać, nic ująć.

17. Data: 2016-10-27 16:55:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Oct 2016 13:33:01 +0200, FEniks napisał(a):

ype=2

> Zdecydowanie za dużo wymagasz.

Zdecydowanie za mało czytasz. Masz pewnie za dużo obowiązków.
Hint: Ochrona częściowa nie oznacza dopuszczalności ZABIJANIA kretów.

18. Data: 2016-10-27 16:59:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Oct 2016 21:08:17 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]

"- Zgodnie z ustawą o ochronie zwierząt nie można bezkarnie zabić kreta. Za
ten czyn grozi kara do 2 lat pozbawienia wolności, a jeśli zwierzę zostanie
zabite ze szczególnym okrucieństwem, to nawet 3 lata - przestrzega Zuzanna
Ostrowska, prokurator rejonowy w Koszalinie."

https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&sourc
e=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjJubKMn_vPAhUFG
CwKHT9PCGMQFggeMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.se.pl%2Fwiad
omosci%2Fpolska%2F2-lata-za-zabicie-kreta-jak-sie-po
zbyc-kreta_323552.html&usg=AFQjCNFRJjyJ2SeXiDt82VMvu
36UoUrxQA&sig2=AFVCn5AO8dD90M5iLdh6IQ

Proponuję Tobie i wszechpopierającej Cię koleżance dyskusję z samą panią
prokurator Zuzanną Ostrowską. Co tam ja...

19. Data: 2016-10-27 17:02:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Oct 2016 16:55:39 +0200, Ikselka napisał(a):

ype=2

> Zdecydowanie za mało czytasz. Masz pewnie za dużo obowiązków.
> Hint: Ochrona częściowa nie oznacza dopuszczalności ZABIJANIA kretów.

...oraz:

[...]

Tylko koniecznie czytaj, Ewo, ZE ZROZUMIENIEM!

20. Data: 2016-10-27 18:44:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Oct 2016 16:51:39 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> ochrona częściowa kreta. Otóż oznacza ona jedynie pewne wyjątki co do
> miejsca występowania, ale nadal NIE POZWALA na jego zabijanie.

Ochrona częściowa (jak każda ochrona), NIE DOPUSZCZA ZABIJANIA, a jej
"częściowość" polega na tym, że w NIEKTÓRYCH rejonach (ogrody, lotniska)
wolno:
- niszczyć siedliska, szlaki, żerowiska i miejsca rozrodu ptaków i zwierząt
- rugować dorosłe osobniki (łapać i wynosić albo płoszyć).

Ochrona ścisła nie dopuszcza ZABIJANIA oraz żadnego z ww. zachowań.

[ ISM ] Theory and Design for Mechanical Measurements, 6th Ed by Figliola, Beasley
Rzędy drzew naprzemiennie
kiedy odrosnie trawa
Pochwała drożdży
trzmiele w kompostowniku