Zaneta-odmiana okrywowa

1. Data: 2004-03-22 17:21:29

Temat: Zaneta-odmiana okrywowa
Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taka wlasnie roze kupilam dwa dni temu, ponoc koloru...biskupiego.
Czy moze ktos wie cokolwiek na jej temat? Nigdzie nie moge znalezc nic o tej
odmianie.
Magda

2. Data: 2004-03-23 06:47:52

Temat: Re: Zaneta-odmiana okrywowa
Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
> Taka wlasnie roze kupilam dwa dni temu, ponoc koloru...biskupiego.
> Czy moze ktos wie cokolwiek na jej temat? Nigdzie nie moge znalezc nic o
> [...]

Halo, halo!!
Tylu tu znawcow. :-)
Nikt mi nie pomoze?
Magda

3. Data: 2004-03-23 13:24:20

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nikt mi nie pomoze?

Nikt

Ale pozdrawiam

Jacek

4. Data: 2004-03-23 13:40:20

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"magda" <mag-l@spam_wp.pl> wrote in message news:c3omcf$kjd$1@news.onet.pl...

> Halo, halo!!
> Tylu tu znawcow. :-)
> Nikt mi nie pomoze?

Nikt Ci nie pomoze, bo takiej odmiany nie ma. W kazdym razie wydaje sie, ze
w Internecie nic o niej nie ma. A jakbys sie sprobowala dowiedziec tam, gdzie
kupilas?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2004-03-23 13:55:34

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:87X7c.57789$8G2.48564@fe3.columbus.rr.com...
> [...]

ze
> w Internecie nic o niej nie ma. A jakbys sie sprobowala dowiedziec tam,

W tamtym sklepiej niczego sie nie dowiem, przynajmniej nie predko.
Ogrodnika nie bedzie przez dluzszy czas, a pani, ktora byla za niego
potrafila mi powiedziec tylko, ze jest to roza okrywowa w kolorze biskupim.
Zaneta bylo napisane na kartce dopietej do rozy.
Tez myslalam, ze sprawdze sobie na sieci, ale niestety.
Magda

6. Data: 2004-03-23 14:29:26

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magda napisał:
> [...]
> Zaneta bylo napisane na kartce dopietej do rozy.
> Tez myslalam, ze sprawdze sobie na sieci, ale niestety.

Przeszukałam encyklopedię i wszystkie swoje książki o różach.
Niestety:-(
Często nazwy bywają przekręcone - kiedyś widziałam napis (dosłownie)
"Fajery".
Mam też różę okrywową no name - miała być w kolorze "majtkowego różu".
Moim skromnym zdaniem jest czerwona:-)
Ale też śliczna, bo lubię te o pojedynczych kwiatach.

Pozdrawiam
Marta

7. Data: 2004-03-23 15:42:37

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:
> Przeszukałam encyklopedię i wszystkie swoje książki o różach.
> Niestety:-(
> Często nazwy bywają przekręcone - kiedyś widziałam napis (dosłownie)
> "Fajery".

Czyli Fairy. Dobre :).

> Mam też różę okrywową no name - miała być w kolorze "majtkowego różu".
> Moim skromnym zdaniem jest czerwona:-)
> Ale też śliczna, bo lubię te o pojedynczych kwiatach.

A ja na odwrót. Miała być czerwona, jest różowa.

Pozdrawiam
Bea

8. Data: 2004-03-23 16:59:27

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata Mateuszczyk napisał:

> Czyli Fairy. Dobre :).
Raczej któraś z nich - kolor był opisany jako ciemnny róż i obok
grzecznie leżała The Fairy:-)
W sumie żałuję, że

> A ja na odwrót. Miała być czerwona, jest różowa.

To też musi być śliczna:-)

Pozdrawiam
Marta

9. Data: 2004-03-23 18:01:23

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> A ja na odwrót. Miała być czerwona, jest różowa.

Wymiencie sie!

Pozdrowienia,
Michal

10. Data: 2004-03-23 18:04:44

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz napisał:
> "Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Wymiencie sie!

Będę próbowała tę różę ukorzenić, jak się uda i Beata ją zechce to
oczywiście mogę podarować:-)

Pozdrawiam
Marta

Re: Kiedy podcinac?