Re: Zapach faceta

11. Data: 2009-12-03 20:15:03

Temat: Re: Zapach faceta
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 20:03:01 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Kochasz faceta ze wszystkimi jego zadami i waletami...
> Nie powiem, że zazdroszczę takiej miłości... ale....
> ale kufnia "zazdroszczę" :D
> Tzn. cieszę się, że tak kochasz, że potrafisz kochać.
> BRAWO!

Pot to atrybut ciała, nie wada ani zaleta. Tak jak kolor oczu, zapach,
głos. Kiedy się kogoś naprawdę kocha, to wszystko w nim, więc także ciało.

PS. Wad to akurat on nie ma, to nie wiem, może moje zdanie dlatego nie jest
miarodajne ;-)
--

Ikselka.

12. Data: 2009-12-03 20:41:41

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> głos. Kiedy się kogoś naprawdę kocha, to wszystko w nim, więc także ciało.
>

> PS. Wad to akurat on nie ma, to nie wiem, może moje zdanie dlatego nie

Ale fajnie, że się tak kochacie.

13. Data: 2009-12-03 20:58:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 21:41:41 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Ale fajnie, że się tak kochacie.

Po prostu rzeczywiście trafiłam na faceta bez wad. Tylko u licha, ja na
pewno bez wad nie jestem, więc dziwię się, jak on mnie dopiero musi kochać
- ja to mam jednak łatwiej chyba ;-)

A poważnie: dobrze jest spotkać kogoś, kto pasuje pod każdym względem. To
się naprawdę zdarza. Tyle, że nie samo z siebie... Nie ma tutaj loterii,
przypadku, zbiegu okoliczności. Na to nie ma co liczyć. Mam prywatną teorię
na własny użytek, zgodnie z którą w miłości funkcjonuje prawo rezonansu: w
zależnosci od tego, jaki kto jest naprawdę, określonego rodzaju ludzi do
siebie przyciąga lub od siebie odstręcza...
--

Ikselka.

14. Data: 2009-12-03 21:02:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Pot to atrybut ciała, nie wada ani zaleta. Tak jak kolor oczu, zapach,
> głos. Kiedy się kogoś naprawdę kocha, to wszystko w nim, więc także ciało.

Dopóki się kocha - tak, jest nawet silnym afrodyzjakiem.

Qra

15. Data: 2009-12-03 21:03:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 22:02:50 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Dopóki się kocha - tak, jest nawet silnym afrodyzjakiem.

Dla mnie nie ma "dopóki". Nie czynię takich założeń...

--

Ikselka.

16. Data: 2009-12-03 21:28:29

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Dla mnie nie ma "dopóki". Nie czynię takich założeń...

Ale ja nie ośmieliłam się czynić takowych założeń za Ciebie.

Qra, natomiast potem był to już odpychający smrodek

17. Data: 2009-12-03 21:34:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 22:28:29 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ale ja nie ośmieliłam się czynić takowych założeń za Ciebie.
>
> Qra, natomiast potem był to już odpychający smrodek

Zapewne gdybym żyła z kochanym brudasem, to też jego pot w końcu stałby się
odpychający - bo w końcu ileż można kochać brudasa... Ale na pewno to nie
zapach potu stałby się początkiem końca, lecz permanentna postawa wobec
mnie, czyli lekceważenie moich odczuć... wszelkich.
No, ale to mowa bezprzedmiotowa i trzeba sytuację odwrócić - wszak brudasem
nie zainteresowałabym się nigdy, a nie wierzę, aby brudas mógł się zawczasu
maskować czystością ;-PPP
--

Ikselka.

18. Data: 2009-12-03 21:57:03

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No, ale to mowa bezprzedmiotowa i trzeba sytuację odwrócić - wszak
> brudasem nie zainteresowałabym się nigdy, a nie wierzę, aby brudas mógł

Nienienie... Nie chodzi o brudactwo. Ludzki pot może mieć specyficzny bardzo
indywidualny zapach, ja się z takim przypadkiem spotkałam u człowieka bardzo
dbającego o czystość (zastanawiam się, czy ta lekka obsesja na tle mycia,
wielogodzinne kąpiele, nie intensyfikowały wydzielania potu), więc akurat
brudasem go nazwać nie można. No w każdym razie bardzo mi pachniał. Najpierw
to było pociągające. Czemu się nie dziwię, jeśli w zestawie moich
odjazdowych zapachów jest etylina, lakier do drewna i wszelkie perfumy na
bazie ambry. Tyle że jak pociąg odjechał, to została tylko smuga...
"niezapachu".

Qra

19. Data: 2009-12-03 22:01:04

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" <m...@k...pl> napisał w wiadomości

> Z własnym kukumamuniu, naiwna dziewczyno.
> Cholera, co to, jakiś kinderbal tu się zleciał?
> Nie widzisz, że ta starsza Pani projektuje naprawdę grubymi nićmi?
> Wręcz linami.
> MS

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dzieciaku!!!!

20. Data: 2009-12-03 22:01:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 22:57:03 +0100, Qrczak napisał(a):

> [...]
> odjazdowych zapachów jest etylina, lakier do drewna i wszelkie perfumy na
> bazie ambry. Tyle że jak pociąg odjechał, to została tylko smuga...

Może czosnkiem się objadał???
Albo co...
Podobno zapach potu Murzyna dla białej kobiety jest ntg, no ale ze wzgl.
osobistych oraz obiektywnych nie sprawdzałam. Nie żebym była rasistką,
ale... Nie był Murzynem przypadkiem?
--

Ikselka.

Re: Zapach faceta