Re: Zapach faceta

71. Data: 2009-12-04 00:06:21

Temat: Re: Zapach faceta
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hf9i58$g97$1@node1.news.atman.pl...

> Widziałeś rasizm w stosunku do białych ludzi przed pojawieniem się do
> ludzi kolorowych w relacjach społecznych?

Tego nie wiemy. Poważnie. Rasizm białych był po prostu lepiej wyposażony: w
całą logistykę, broń palną i inne zdobycze techniki. Rasizm bierze się
głównie z różnic kulturowych, etnicznych- i jednoczesnym braku dobrej woli
porozumienia. Przypuszczam, że murzyni zachowywali się w sposób rasistowski
w stosunku do białych podróżników- przynajmniej na początku. Później raczej
kojarzyć im się mogli z boską potęgą- którą w mniemaniu murzynów władali.
Jak to wygląda dziś? Ano- dziś czarny rasizm ma się dobrze, a reakcje na
niego białych obywateli są silnie skrępowane polityczną poprawnością- co
musi prowadzić do radykalizowania się pewnych postaw. Choć w USA KuKluxKlan
już praktycznie nie istnieje (śmiertelne ciosy zadali mu...Żydzi), podobnie
inne rasistowskie organizacje. A murzyńskie organizacje rasistowskie mają
się coraz lepiej.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

72. Data: 2009-12-04 00:06:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 04 Dec 2009 00:49:10 +0100, Paulinka napisał(a):

> [...]
Najpierw

> Czarny mężczyzna śmierdzi. Tylko o to.

Znowu generalizujesz, jak kiedyś ze złodziejami - wkładałaś w moje usta,
że każdy jest złodziejem.
A ja wcale nie to twierdziłam...

Tymczasem zapach osoby C i jego odbiór u osoby B to indywidualna sprawa
osobnicza każdej z nich.
I ja własnie mówię, że NAJCZĘŚCIEJ następuje zbieżność faktów, że C posiada
zapach, który drażni osobę B.
Ale to nie znaczy, że twierdzę, iż występuje ona zawsze.
--

Ikselka.

73. Data: 2009-12-04 00:07:47

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> W komercyjnej kinematografii "USiewskiej" jest obowiązek wprowadzania
> "elementu rasowego" - i efekt jest taki, że biały nie ma prawa tam grać
> komisarza policji, tylko najwyżej zastępcę, a w policyjnych parach
> partnerskich to czarny jest tym główniejszym ;-PPP

...a genialny informatyk to murzyn:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

74. Data: 2009-12-04 00:17:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Dec 2009 00:51:57 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:hf9i94$vj0$21@node2.news.atman.pl...

> Za bardzo nie zrozumiałem: skąd to dziwne IMO pytanie?

Bo dziś bawełna jest tylko made in China i to kiepska ;-PPP
--

Ikselka.

75. Data: 2009-12-04 00:20:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 04 Dec 2009 00:55:31 +0100, Paulinka napisał(a):

> Widziałeś rasizm w stosunku do białych ludzi przed pojawieniem się do
> ludzi kolorowych w relacjach społecznych?

Ja widziałam - w RPA. Kuzyn MŚK musiał stamtąd sp... bo jest biały. I cała
jego rodzina. I wszyscy biali koledzy - Niemcy, Francuzi...
--

Ikselka.

76. Data: 2009-12-04 00:21:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 04 Dec 2009 00:57:48 +0100, Paulinka napisał(a):

> Mówi, ale nie bawi. Fedorowicz nie robił z siebie durnia.

Ale pana kierownika fajnie ode-grał i właśnie podobnym językiem.
Stąd i np moje "czytowywam" :-)
--

Ikselka.

77. Data: 2009-12-04 00:23:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Dec 2009 01:06:21 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> porozumienia. Przypuszczam, że murzyni zachowywali się w sposób rasistowski
> w stosunku do białych podróżników- przynajmniej na początku.

Paru nawet zeżarli. A biali ich nigdy ;-PPP
--

Ikselka.

78. Data: 2009-12-04 00:24:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Dec 2009 01:07:47 +0100, Chiron napisał(a):

>>> 80% czarnych). Przecież ta liga by zbankrutowała! Kto by ją chciał

> ...a genialny informatyk to murzyn:-)

O to to. A białe głupki się tylko pętają po planie.
--

Ikselka.

79. Data: 2009-12-04 00:58:54

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie - widocznie on nie kocha.
> --
>
> Ikselka.

Ja tam nie wiem - nie będę w to wnikać.
A żeby się tak zakochał, ale tak "po byku" :D

80. Data: 2009-12-04 01:01:50

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hf9ii7$vj0$22@node2.news.atman.pl...

> Czarny mężczyzna śmierdzi. Tylko o to.
>
> --
>
> Paulinka

To był podły tekst.
Mam przyjaciela - chirurga - czarnoskórego.
Facet jest czyściutki i pachnący.

Re: Zapach faceta
Re: Zapach faceta
Re: Zapach faceta