Zapach z ust ?

1. Data: 2001-10-28 18:05:12

Temat: Zapach z ust ?
Od: "paweł" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś rok temu czytałem takie opracowanie ze nieprzyjemny zapach z ust
wywołuje pewna bakteria, której obecność daje nieprzyjemny cuchu, bezwzgledu
na stan uzebienia i nawet ludzie z zdrowymi zębami maja takie problemy.
Pisano tam również ze juz jest lek na tę nieprzyjemną przypadłość. W związku
z tym mam pytanie czy wiadomo panstwu cos na ten temat, jak również jak
mozna sobie poradzić z tym problemikiem w inny sposób.
Z góry dziekuje za odpowiedz

2. Data: 2001-10-29 20:45:29

Temat: Re: Zapach z ust ?
Od: "rafal" <g...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dobrze jest kupic jeden z wielu plynow do plukania i dezynfekcji jamy ustnej
dostepnych w aptece lub drogerii.
Pamietac rowniez nalezy ze przykry zapach wiazac sie moze z chorobami
ogolnoustrojowymi;z np:przewleklym zapaleniem migdalkow;chorobami
ukl.pokarmowego itp itd.tak ze nalezy wykluczyc wszystkie mozliwosci
Nadrzedna jest jednak wlasciwa higiena j.ustnej.......czyli do stomatologa -
dac sie poogladac , porozmawiac ,poleczyc.A dalej do laryngologa itp itd :))

3. Data: 2001-10-30 09:56:24

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

rafal wrote:

> [...]
> dac sie poogladac , porozmawiac ,poleczyc.A dalej do laryngologa itp itd :))

Też bym to doradzał. Może problem leży nie w jamie ustnej? Np. uchyłek przełyku,
gdzie zalega pokarm? Ale może wystarczy dobre oczyszczenie zębów z kamienia,
mycie zębów po każdym posiłku ( i stosowanie nitki, nie tylko szczoteczki, a
może potrzebna ci będzie pompka wodna lub zwykła strzykawka do przepłukiwania
przestrzeni międzyzębowych?), ew. dodatkowo guma do żucia?

Leszek

4. Data: 2001-10-30 12:56:24

Od: "Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przepłukiwania
> przestrzeni międzyzębowych?), ew. dodatkowo guma do żucia?

A moze to miec zwiazek z tzw.halitoza-na czesci jezyka sa bakterie,ktore
ulegaja rozkladowi
i sa przyczyna nieprzyjemnego zapachu.W Holandii mozna kupic w drogeriach
specjalny przy-
rzad do usuwania tego nalotu z jezyka,dodatkowo zaleca sie plukanie ust
plynem przeciwbak-
teryjnym.Po kilku tygodniach problemu nie ma.Zabieg ten trzeba pozniej co
jakis czas powta-
rzac.Nasz znajomy wyleczyl sie wlasnie w ten sposob,zajelo mu to niecale 3
miesiace.

Pozdrawiam-Luiza.

5. Data: 2001-10-30 19:43:36

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "paweł" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
cos na ten temat, jak również jak
> mozna sobie poradzić z tym problemikiem w inny sposób.
Tabletki chlorofilowe dostępne w aptece, żucie natki pietruszki - ze
sposobów innych...
DominikaNM

6. Data: 2001-10-31 19:32:21

Od: "loveless" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DominikaNM <d...@a...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9rmvt7$k8f$...@i...cyf-kr.edu.pl...
> Tabletki chlorofilowe dostępne w aptece, żucie natki pietruszki - ze
> sposobów innych...

rzeczywiscie, widzialem dzisiaj w aptece tabletki z ekstraktu zielonej
pietruszki (natki). kosztowaly chyba 2.29 za opakowanie. ale jaki one
mialyby miec wplyw na zapach z ust. reguluja "ph" czy dzialaja inaczej? moze
ktos cos wie na ten temat?
pozdrawiam.
Marcin.

7. Data: 2001-10-31 20:26:38

Od: "waldemar" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z tym mam pytanie czy wiadomo panstwu cos na ten temat, jak również jak
> mozna sobie poradzić z tym problemikiem w inny sposób.

Moga to byc poczatki paradontozy.

Pozdrawiam
waldemar

8. Data: 2001-11-08 19:51:39

Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

"paweł" <p...@p...fm> rzecze:
>Jakiś rok temu czytałem takie opracowanie ze nieprzyjemny zapach z ust
>wywołuje pewna bakteria, której obecność daje nieprzyjemny cuchu,

Nie tylko na temat bakterii, ale o nieswiezosci oddechu mozna poczytac w:
http://klio.umcs.lublin.pl/~drumil/pio/oddech.html

Pozdrawiam,

Kamil Uminski

--