Zapakuje juz tylko te racuchy i...

1. Data: 2001-11-25 11:07:20

Temat: Zapakuje juz tylko te racuchy i...
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

lece do Mechci na Imieniny!!! Tak, kochani, dzis Mechci!!!!

wszystkiego najlepszego- udanych mielonych i najlepszych kopytek

zyczy

Ciocia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-25 12:51:06

Temat: Re: Zapakuje juz tylko te racuchy i...
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:u...@4...com..
.

> lece do Mechci na Imieniny!!! Tak, kochani, dzis Mechci!!!!
> Ciocia
> K.T. - starannie opakowana

no to dla przypomnienia - Kasia jej na chrzcie dali :)))
a nie Mechagodzilla

sto lat , Kasiu

Jola L-L

1. Data: 2001-11-25 13:01:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>no to dla przypomnienia - Kasia jej na chrzcie dali :)))
>a nie Mechagodzilla
>
>sto lat , Kasiu
>
> Jola L-L

No czy ja wiem, Jolu....hhhm a z czym przylecisz?
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-25 13:02:38

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:u...@4...com..
.
> lece do Mechci na Imieniny!!! Tak, kochani, dzis Mechci!!!!

W takim razie lampke wina do krokietów obiadowych to za Mechcie wychyle :-))
Wszystkiego, wszystkiego, co sobie zamarzysz, oswojonego chlopa i rychlego
otwarcia strony, co bym sie jednak przedwczesnie na smierc nie zaslinila z
nieciepliwosci ;-)

Wkn
która dzis wycyganila od mamusi bombki na choinke

1. Data: 2001-11-25 13:26:05

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:2...@4...com..
.

> No czy ja wiem, Jolu....hhhm a z czym przylecisz?
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

z boskim jablecznikiem, ktoren to przepis dostalam od psiapsiolki i wczoraj
"ulepilam", bede sie dzielic niedlugo , bo naprawde jest boski, delikatny i
ma malo cukru...i na wszelki wypadek chyce cos na kaca, bom swiezo po
Januszu i tuz przed innom Kasiom :)))

Jola L-L
PS a dla Krysiowej Kasienki ( malenstwa ) tez buzaczki od kuchni calej :)))
PS 2
a Janusz, u ktorego w piatek imieninowalam podczytuje nasza grupe i
powiedzial, ze chcial kawal mi uczynic i wyslac post typu: przychodzi do
mnie
Jola L-L na imieniny , co radzicie mi ugotowac?:)))

1. Data: 2001-11-25 13:36:39

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>lece do Mechci na Imieniny!!! Tak, kochani, dzis Mechci!!!!
>
>wszystkiego najlepszego- udanych mielonych i najlepszych kopytek
>
>zyczy
>
>Ciocia

tez życzę najlepszego wszystkim Kasiom...a tego jest....!

AgataW.
( Krysia, śniło mi się, że Maryla Rodowicz Cię znała.)

1. Data: 2001-11-25 14:28:43

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>mnie
> Jola L-L na imieniny , co radzicie mi ugotowac?:)))

Malentswo, czyli Dzidzia czyli Kasia - mowi zaambarasowanym
glosikiem - dziekuje!

szkoda, ze w/w janusz tego nie zorbil...waidomo, ze nasza
kuchenna Rodzina zatacza coraz szersze kregi, ale to by na pewno
przebilo wiele!!!

Krysia (i Dzidzia)
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-25 14:30:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>AgataW.
>( Krysia, ?ni?o mi si?, ?e Maryla Rodowicz Ci? zna?a.)

no popatrz...az TAKA znana jestem???hehehe

P.S. Znaczy to cos, czym mam siedziec w CaZaS'ie i czekac?
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-25 14:30:23

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:u4k10uc0p3gdmpn3fukbm58k8b293qc201@4ax.com...
> lece do Mechci na Imieniny!!! Tak, kochani, dzis Mechci!!!!
>
> wszystkiego najlepszego- udanych mielonych i najlepszych kopytek

> [...]

no to bedzie wyzerka!
do racuchow ja stawiam jaja faszerowane, salatke z tunczyka i sledzie w
smietanie z koprem i jablkiem.
no a teraz chlop kjeszcze jeczy zebym zrobila grzanki z serem i pieczarkami
i zupe cebulowa. dobrze ze kilogram cebuli i kostki knorra posiadam:)
a do tego wino wytrawne czerwone ale nie wiem jakie bo chlop chowa zebym
wczesniej nie wychylila...

Mechcia znaczy sie Kasia

dziekuje wszystkiom za zyczenia:))))

1. Data: 2001-11-25 15:04:59

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>no popatrz...az TAKA znana jestem???hehehe

>P.S. Znaczy to cos, czym mam siedziec w CaZaS'ie i czekac?

..Maryla zapracowana...(Strasznie była zdziwiona w tym snie,
że Cię znam..) Podobno znała Cię ze studiów...więcej nie pamiętam.

Pozdrawiam AgataW.

creme brulee
o kradzieży tekstów!
i makowiec ukradł!! wstętny elf