Zapalenie gardła -antybiotyk...a teraz co to?

1. Data: 2005-07-24 19:19:35

Temat: Zapalenie gardła -antybiotyk...a teraz co to?
Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Synek dostał Klacid gdzyz stwierdzono u niego zapalenie gardła. Po 2
dniach spadla temperatura. Brał Klacid 8 dni.Teraz zagladajac mu do
gardla widze ze ma spore jakies naloty w postaci punktowych bialych
kropek w zaglebieniach na migdalach. Mówi że troche boli go
gardło.Temperatury nie ma ale czuje ze to tylko kwestia czasu:(Sama nie
wiem co mam robic to juz 4 angina w tym roku.Czy antybiotyk nie
zadzialal? Mial robiony wymaz(paciorkowiec ropiejacy). Czy na niego nie
ma zadnej szczepionki?Laryngolog stwierdzila ze nie ma sensu robic
autoszczepionki bo nic to nie da(paskudna bakteria i tyle). Czyli jakie
jest wyjscie?Co chwila antybiotyk?Poradzcie Kasia i Dominik 8 lat.

2. Data: 2005-07-24 19:39:12

Temat: Re: Zapalenie gardła -antybiotyk...a teraz co to?
Od: "Piotr" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

Po pierwsze, zrób synkowi badanie ogólne moczu. Przy nawracających anginach
u dzieci należy pilnować nerek, a nie każdy lekarz o tym pamięta.

Po drugie, może warto skonsultować się z laryngologiem? Nawracające infekcje
górnych dróg oddechowych wymagają niestandardowego podejścia. Byćmoże będzie
wskazane usunięcie migdałków.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2005-07-25 08:08:26

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KASIA" <k...@r...net> napisał w wiadomości
> [...]
> dniach spadla temperatura. Brał Klacid 8 dni.Teraz zagladajac mu do gardla
> widze ze ma spore jakies naloty w postaci punktowych bialych kropek w

Znajoma kiedyś miała podobny problem. ZTCP okazało się, że to jakiś rodzaj
grzyba spowodowany przyjmowaniem antybiotyku. Pierwszy laryngolog podał
kolejny antybiotyk co pogorszyło sprawę. W końcu któryś lekarz kazał
odstawić antybiotyk i wszystko wróciło do normy.
To jest to co pamiętam, oczywiście fachowiec musi się wypowiedzieć.

Powodzenia

4. Data: 2005-07-25 09:58:15

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):
> [...]
> odstawić antybiotyk i wszystko wróciło do normy.
> To jest to co pamiętam, oczywiście fachowiec musi się wypowiedzieć.

Bingoooo
masz racje dzisiaj bylismy u laryngologa...okazalao sie ze to grzybica
poantybiotykowa....(lakcid+B complex)
Pozdrawiam Kasia

5. Data: 2005-07-25 10:42:35

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bingoooo
> masz racje dzisiaj bylismy u laryngologa...okazalao sie ze to grzybica
> poantybiotykowa....(lakcid+B complex)

No to życzę szybkiego dojścia do zdrowia.
Zastanawiam się tylko, czy antybiotyk naprawdę był konieczny?
Wyjałowił dzieciaczka :-(

Seco

6. Data: 2005-07-25 13:48:32

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

> No to życzę szybkiego dojścia do zdrowia.
> Zastanawiam się tylko, czy antybiotyk naprawdę był konieczny?
> Wyjałowił dzieciaczka :-(
>
> Seco

taaaa ja tez sie nad tym zastanawialam ale jestem tylko lekarzem od
ząbków a nie laryngologiem wiec wiele rzeczy nie wiem. Na razie dostalam
skierowanie na badanie syna w kierunku 3 migdała no i jednak chyba
spróbuje z ta autoszczepionka....
Pozdrawiam Kasia

Soczewki wewnatrzgałkowe - sa tu jacys specjalisci?
porażenie nerwu twarzowego
uraz kręgu piersiowego
sół gorzka
Bol w klacie