Zapalenie grzybiczne a sex!!

1. Data: 2005-08-02 14:13:40

Temat: Zapalenie grzybiczne a sex!!
Od: "Skoren" <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

czy podczas wystepowania grzybicy mozna uprawiac sex z prezerwatywa?? i czy ta
dolegliwosc wpływa niekorzystnie na tabletki antykoncepcyjne??

2. Data: 2005-08-02 15:50:05

Temat: Re: Zapalenie grzybiczne a sex!!
Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skoren" <S...@p...fm> napisał w wiadomości

> czy podczas wystepowania grzybicy mozna uprawiac sex z prezerwatywa??

wg mojego lekarza nie mozna sie zarazic od kogos grzybami. inna sprawa, czy
majac grzybice chce ci sie uprawiac sex - pieczo, boli, wszystko tam
nadrwazliwe.

>i czy ta
> dolegliwosc wpływa niekorzystnie na tabletki antykoncepcyjne??

chyba nie, ale lepiej sie dopytaj.

3. Data: 2005-08-03 09:11:05

Od: Cathleen <c...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2 Aug 2005 16:13:40 +0200, *Skoren* napisał(a):

> czy podczas wystepowania grzybicy mozna uprawiac sex z prezerwatywa?? i czy ta
> dolegliwosc wpływa niekorzystnie na tabletki antykoncepcyjne??

Grzybicę należy leczyć. Z ultoki do Antifungol (Clotrimazol): podczas
jednoczesnego stosowania leku i np. prezerwatyw może dojść do osłabienia
działania antykoncepcyjnego. Leczenie obojga parternów może być
sensowne, aby wykluczyć wzajemne zarażanie się.

--
Pozdrawiam, Cathleen H.
[gg: 1832817] [icq: 345347435] [tlen: cathleen-online]

4. Data: 2005-08-03 10:52:20

Od: S...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Pozdrawiam, Cathleen H.
> [gg: 1832817] [icq: 345347435] [tlen: cathleen-online]

To znaczy ze w czasie takiego zapalenia tabletki antykoncepcyjne traca swoje
działanie???

5. Data: 2005-08-03 12:44:47

Od: "liann_ka" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> To znaczy ze w czasie takiego zapalenia tabletki antykoncepcyjne traca
swoje
> działanie???

zapalenie w zadne sposob nie wyplywa na dzialanie tabletek, jedynie tabletki
ktorymi sie leczy grzybice moga wplynac - nie wszystkie, ale niektore tak,
jezeli leczysz w jakis sposob ta grzybice to poczytaj ulotki stosowanych
lekow a najlepiej porozmawiaj z ginekologiem.

6. Data: 2005-08-03 12:50:52

Od: Cathleen <c...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3 Aug 2005 12:52:20 +0200, *S...@p...fm* napisał(a):

> To znaczy ze w czasie takiego zapalenia tabletki antykoncepcyjne traca swoje
> działanie???

Mowa była o prezerwatywie, nie o antykonepcji hormonalnej.

7. Data: 2005-08-03 12:51:46

Od: S...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jezeli leczysz w jakis sposob ta grzybice to poczytaj ulotki stosowanych
> lekow a najlepiej porozmawiaj z ginekologiem.

Tylko Clotrimazol w postaci masci, wiec czy on moze kolidowac ze skutecznościa
tabletek??

8. Data: 2005-08-03 13:13:43

Od: S...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Pozdrawiam, Cathleen H.
> [gg: 1832817] [icq: 345347435] [tlen: cathleen-online]

To przeczytaj sobie jeszcze raz pierwszego mojego posta??

9. Data: 2005-08-03 17:39:17

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cathleen" <c...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

> Leczenie obojga parternów może być
> sensowne, aby wykluczyć wzajemne zarażanie się.

taka ulotke dostalam w imid, zwroc uwage na ostatnie tiret
Profilaktyka zapalenia pochwy i sromu Grzyby z rodzaju drożdży (candida) są
organizmami występującymi w prawidłowej mikroflorze pochwy. W zaburzeniach
układu odpornościowego ustroju kobiety następuje szybkie ich namazanie,
stając się przyczyna zapalenia grzybiczego pochwy i sromu. Wokresie
rozrodczym ok. 75% kobiet przebyło 1 epizod grzybiczego zapalenia pochwy i
sromu, a 40-50% 2 lub więcej. Istotnym problemem pozostają nawrotowe
grzybicze zapalenia pochwy i sromu, wymagające długiego leczenia.
Zamieszczone poniżej podstawowe informacje mogą być pomocne w zapobieganiu
grzybiczego zapalenia pochwy i sromu: - zachowaj owłosienie łonowe,
przez golenie sromu możesz zniszczyć naturalna barierę ochronna,- do
higieny osobistej używaj tylko naturalnego mydła glicerynowego, GLICERYNA
ZAWARTA W MYDLE JEST SRODKIEM GRZYBOBOJCZYM dla komórek drożdżaków
zatrzymanych we włosach łonowych. zapachowe mydła, dezodoranty, płyny do
higieny intymnej, a także detergenty zawarte w proszkach do prania, mogą być
przyczyna odczynów alergicznych na sromie i w przedsionku pochwy, które
trudno odróżnić od grzybiczego zapalenia,- używaj bielizny osobistej
tylko bawełnianej, bielizna z tworzyw sztuczny nie wchłania wydzieliny z
pochwy i nie jest przewiewna, co sprzyja rozwojowi drożdżaków,-
zaniechaj stosowania tamponów w czasie miesiączki oraz płukania pochwy woda
lub środkami do dezynfekcji, tampony wchłaniają również produkty pałeczek
kwasu mlekowego hamujące namazanie się grzybów, a irygacje mechaniczne je
wypłukują,- spożywaj jogurty naturalne, pałeczki kwasu mlekowego
zawarte w jogurtach zapobiegają wystąpieniu grzybiczego zapalenia pochwy i
sromu,- pamiętaj, ze grzybicze zapalenie pochwy i sromu nie jest
choroba przenoszona droga płciowa, nie wymaga wiec jednoczesnego leczenia
partnera seksualnego, leczeniu podlega partner z objawami zapalenia napletka
i/lub żołędzi. Materiał opracowano w Centrum Zwalczania Zakażeń w
Położnictwie, Ginekologii i Urologii. Instytut Matki i Dziecka, 01-211
Warszawa, ul. Kasprzaka 17a..

10. Data: 2005-08-03 17:54:22

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

i Urologii. Instytut Matki i Dziecka, 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17a."

Obnizona temperatura ciala
bialaczka limfatyczna
alergia
nietypowa prośba...