Zapalenie grzybiczne a sex!!

31. Data: 2005-08-05 18:50:41

Temat: Re: Zapalenie grzybiczne a sex!!
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ruua" <t...@i...net.pl> napisał w wiadomości
news:42f3846c$0$15470$f69f905@mamut2.aster.pl...

> jesli myslisz, ze tylko brudasy maja grzybice, to sie strasznie
mylisz:) a
> wrecz nadmiar higieny moze doprowadzic do grzybicy:)

czy ja wspomnialem chocby slowkiem o nadmiarze higieny?
... a nt. przesady odpowiedzialem pietro wyzej :-)

--
pozdro
ape

32. Data: 2005-08-05 18:51:40

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-05 20:47:27 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *ape* skreślił te oto słowa:

> przesadyzm nigdzie nie jest wskazany. jednak chyba nie powiesz mi, ze
> higiena jest gorsza od jej braku?

Ujmę to tak: higiena jest OK, ale "higiena, higiena, higiena" to w tym
przypadku przesadyzm ;)

--
Lia

33. Data: 2005-08-05 18:55:34

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> po pojeciem "nadmiar higieny" nie jest raczej dokladne mycie sie, ale
czeste
> mycie sie, np. niektorzy biora prysznic kilka razy dziennie - nie
wiem, ale
> po 5 razie to juz chyba zaczyna sie robic zle?:)

sam natrysk czesto stosowany nie zaszkodzi. gorsze sa detergenty
chociaz niektorzy - nawet na tej grupie - holduja zasadzie, ze czeste
mycie skraca zycie

--
pozdro
ape

pozdro
ape

34. Data: 2005-08-05 18:59:41

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ujmę to tak: higiena jest OK, ale "higiena, higiena, higiena" to w tym
> przypadku przesadyzm ;)

to bylo tylko sparafrazowanie pewnego znanego powiedzenia, wiec nie
bierz tego az tak doslownie :-)
... a skoro juz jestesmy przy powiedzeniach, to: "myjcie sie dziewczyny.
nie znacie dnia i godziny" :P

--
pozdro
ape

35. Data: 2005-08-05 19:02:57

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

> przesadyzm nigdzie nie jest wskazany. jednak chyba nie powiesz mi, ze
> higiena jest gorsza od jej braku?

prawidlowa higiena - jak najbardziej tak, w kazdym przypadku. brak i
nadmiar - niedopuszczalny:)

36. Data: 2005-08-05 19:03:53

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ja wspomnialem chocby slowkiem o nadmiarze higieny?

no tak odczytalam zdanie "higiena, higiena i jeszcze raz higiena!"
:)

37. Data: 2005-08-05 19:19:10

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

> prawidlowa higiena - jak najbardziej tak, w kazdym przypadku. brak i
> nadmiar - niedopuszczalny:)

jednym slowem: prawidlowa higiena, prawidlowa higiena i jeszcze raz
prawidlowa higiena :)

--
pozdro
ape

38. Data: 2005-08-05 19:22:04

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> no tak odczytalam zdanie "higiena, higiena i jeszcze raz higiena!":)

pozwolilem sobie to wyjasnic chwilke temu gdzies w tym topicu :)

--
pozdro
ape

39. Data: 2005-08-05 19:24:04

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 5 Aug 2005 19:46:33 +0200, ruua
<news:42f3a2ae$0$15466$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał(a):

> po pojeciem "nadmiar higieny" nie jest raczej dokladne mycie sie, ale czeste
> mycie sie, np. niektorzy biora prysznic kilka razy dziennie - nie wiem, ale
> po 5 razie to juz chyba zaczyna sie robic zle?:)

Teraz takie upały były, że człowiek częściej wskakiwał pod prysznic.

> jak rowniez z ulotki imid wyrazie wynika, ze grzybica ktoregokolwiek z
> partnerow nie przenosi sie na tego drugiego. inna sprawa, ze wtedy sex
> raczej zanika, bo tam wszystko boli i piecze:)

Grzybica od faceta przeniesie się na kobietę.
Jeśli facet się dokładnie umyje po stosunku z zarażoną na grzybicę kobietą,
to grzybica na niego nie przejdzie. (Może są wyjątki).

--
Kaja

40. Data: 2005-08-05 20:59:48

Od: S...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozdro
> ape
>
> Ne noceas, dum vis prodesse, memento!  (Ovidius)

Ty jestes psychopatyczny, Ty bez higieny nie umiesz żyć. Ciekawe co ty całymi
dniami robisz w domu-----chyba ciąle sobie fiutka podmywasz. A jeśli chodzi o
higiene to zapewniam że dbam o nią.

Obnizona temperatura ciala
bialaczka limfatyczna