Zapalenie pecherza (E. Coli)

1. Data: 2002-03-25 09:02:30

Temat: Zapalenie pecherza (E. Coli)
Od: k...@p...gazeta.pl szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za rady. Jeszcze tylko jeden maly problem. Jak namowic lekarza, zeby
postepowal zgodnie z tym jak powinien. Trudno mojej mamie tlumaczyc lekarzowi, zeby
wyslal ja na posiew, skoro ten mowi "nie trzeba, poradzimy sobie", albo, ze Kasy
Chorych" na to nie stac.... Poza tym jak czekac na wyniki posiewu, kiedy boli.....

Pozdrawiam,

Karolina

2. Data: 2002-03-25 11:23:10

Temat: Re: Zapalenie pecherza (E. Coli)
Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Posiew moczu to koszt okolo 30 zl, wiec jezeli lekarz twierdzi, ze jest to
za drogo, moze warto zrobic go prywatnie. Co do tego, ze boli, to posiew
trwa 3 dni (dodatni), a z tego co piszesz to sprawa przewlekla, wiec moze
jednak lepiej przemeczyc te 3 dni niz cierpiec przez calae tygodnie i to z
nawrotami. Poza tym lek mozna przyjmowac przed odebraniem wyniku, a wynik ma
jedynie potwierdzic sluszny wybor antybiotyku.
.

Wymrażanie hemoroidów
PROTEST ASTMATYKOW ?
Rumień - jak to usunąć??