Zapalenie zatok

1. Data: 2003-01-24 20:25:16

Temat: Zapalenie zatok
Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Pani doktor orzekla, ze wyglada to na ostre zapalenie zatok (krew w smarkach,
wczesniejsze zaniedbanie przeziebienia). Łykać polecila antybiotyk cek 500,
oraz RHINOPRONT w kapsulkach. Pytanie mam odnosnie RHINOPRONTU: z tego co
przeczytalem na ulotce i w internecie, to dosc niebezpieczny lek. Czy w
przypadku zatok jego plusy przewaza nad minusami?

2. Data: 2003-01-24 21:58:41

Temat: Re: Zapalenie zatok
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 24 Jan 2003 d...@p...onet.pl wrote:

> przeczytalem na ulotce i w internecie, to dosc niebezpieczny lek.

chyba zartujesz ??? Rozumiem, ze chodzi o budesonid do nosa?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-01-24 22:04:20

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 24 Jan 2003, Piotr Kasztelowicz wrote:

> chyba zartujesz ??? Rozumiem, ze chodzi o budesonid do nosa?

przepraszam, Rinopront to oczywiscie fenylefryna z czyms tam
- ufiksowalem sie na budesonidzie, ktorego lubie bardziej
ale sadze, ze Rinopront zastosowany miejscowo nie powinien
byc az tak szkodliwy pod warunkiem nie naduzywania go.

P.

4. Data: 2003-01-27 09:49:52

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz wrote:
> ale sadze, ze Rinopront zastosowany miejscowo nie powinien
> byc az tak szkodliwy pod warunkiem nie naduzywania go.

Ale pytający pisze, że ma połykać kapsułki Rhinoprontu a nie stosować
miejscowo.

Jeżeli chodzi o Rhinopront ja podaję Małej syrop (za zgodą lekarza) na
uporczywy katar nie dłużej niż 3-5 dni. Mija jak ręką odjął i na szczęście
na tym się kończy. Przy czym zadaję sobie sprawę z ubocznych skutków
podawania tego leku. Widocznym jest u nas wzmożona senność.

Ania i Monika (3,2 l)

Biochemia - problem
kurzajki !!!
Hydroksyzyna