Zapowiada się wyjątkowo gorące lato

1. Data: 2005-03-29 09:17:37

Temat: Zapowiada się wyjątkowo gorące lato
Od: "Wojciech" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

......przypiekanie zacznie się już na początku czerwca. Ten miesiąc będzie
wymarzony na wypoczynek. Średnia temperatura dochodzić będzie do 30 stopni. To
oznacza, że mogą być dni jeszcze bardziej gorące, ale i dni chłodniejsze. Będzie
też padać. Deszczowych dni jednak nie powinno być więcej niż 5......

No to bedzie zarowa. A ja ogrod zakladam. Stad pytanie do starych Ogrodowiczow:
- czy spieszyc sie sadzeniem krzakow i drzew (raptem 3 sztuki) przed upalami,
czy nie koniecznie. Oczywiscie wszystkie rosliny beda z pojemnikow...
- WODA... Ogrod jest niewielki, wlasciwie to ogrodek (400m2 za domem,
przedogrodek okolo 50 m2 juz "dziala" od roku). Pytanie: jaki bedzie koszt
studni ogrodowej (wiercenie, wraz z pompa i hydroforem) i czy jednak nie oplaci
sie lac woda z wodociagow (Warszawa).

Serdecznie pozdrawiam
Wojtek

2. Data: 2005-03-29 09:40:15

Temat: Re: Zapowiada siewyj?tkowogor?ce lato
Od: t...@i...pl (Tomasz Lukowski) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2005-03-29 10:55:15

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:019901c53442$b9f73900$7f01a8c0@GK.INCOVERITAS.P
Tomasz Lukowski <t...@i...pl> napisał(a):

> Mnie bardzie niepokoja doniesienia o dramatycznie spadajacej
> populacji sepow.

Hejka. A mnie nie. Odrażające ptaszyska. ;-)
Pozdrawiam obscenicznie Ja...cki

4. Data: 2005-03-29 12:05:51

Temat: Re: Zapowiada się wyjątkowo gorące lato
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech wrote:

> Pytanie: jaki bedzie koszt
> studni ogrodowej (wiercenie, wraz z pompa i hydroforem) i czy jednak nie oplaci
> sie lac woda z wodociagow (Warszawa).

W ubiegłym roku płaciłam w Markach po 10 zł za wywiercenie 1 metra
studni. Studnia ma 10 metrów wiec w sumie zapłaciłam 500 zł. Wszystko
zależy od tego jak głęboko jest woda. Do tego trzeba doliczyć koszt
zakupu pompy.
Koszt podlewania wodą z wodociągów możesz zmnijeszyć instalując odrębny
licznik do wody służacej do podlewania ogródka. Cena jest wtedy niższa o
koszt ścieków.

Pozdrawiam
Bea

5. Data: 2005-03-29 12:38:34

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk napisał(a):

> [...]
> studni. Studnia ma 10 metrów wiec w sumie zapłaciłam 500 zł. Wszystko
> zależy od tego jak głęboko jest woda. Do tego trzeba doliczyć koszt

Coś z matematyką u mnie nie tego. Chyba, że marki po 10 zł, ale one już
nie chodzą tylko ojro ;-)

--
richo

6. Data: 2005-03-29 13:06:37

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

richo nazca wrote:

> Coś z matematyką u mnie nie tego. Chyba, że marki po 10 zł, ale one już
> nie chodzą tylko ojro ;-)

No i tu sie zgadza. Jak euro bylo po 5 zl, to 10x10x5=500.
Tylko, ze mialo byc metr za 10 zl, nie za 10 euro, wiec
jednak ciagle cos nie tak.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2005-03-29 13:32:24

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29 Mar 2005 11:40:15 +0200, Tomasz Lukowski napisał(a):

> Mnie bardzie niepokoja doniesienia o dramatycznie spadajacej populacji
> sepow. Niby to jak dotad dotyczy tylko Azji ale przeciez trendy moga sie
> rozszerzyc takze na blizsze nam strony.

Na szczęście te doniesienia nie dotyczą Sepa ogrodowego.

Pozdrawiam
Marta z pierwszym wysępionym i zasępionym zielskiem:)

8. Data: 2005-03-29 14:34:34

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

W Markach! no to super, bo ja z Bialoleki. Moge prosic o namiary do tego
"stuniarza na priva?
Moj adres to: w...@p...onet.pl
Z gory dziekuje
wojtek

9. Data: 2005-03-29 17:06:29

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

richo nazca wrote:

> Coś z matematyką u mnie nie tego. Chyba, że marki po 10 zł, ale one już
> nie chodzą tylko ojro ;-)

Jak się człowiek śpieszy to się diabeł cieszy :). Trudno się
skoncentrować jak się trzeba opędzać od małego człowieka stojącego przy
krześle i usiłującego przejąć mysz i klawiaturę. A właśnie moja córcia,
jak tylko włączę komputer usiłuje wdrapać mi się na kolana, żeby się
klawiaturą pobawić.
Oczywiscie płaciłam po 50 zł za metr. A Marki to te pod W-wą :). Ale
pisałam w pośpiechu walcząc z dzieckiem o dostęp do komputera, dlatego
tak wyszło :).

Pozdrawiam
Bea

10. Data: 2005-03-29 18:04:23

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk napisał(a):

> Oczywiscie płaciłam po 50 zł za metr. A Marki to te pod W-wą :). Ale
> pisałam w pośpiechu walcząc z dzieckiem o dostęp do komputera, dlatego
> tak wyszło :).

To ja też poproszę namiar.
Pozdrowienia dla mniejszego człowieka ;-)

--
richo

sadzę pomidory
oczko wodne i odczyn wody