Zapraszam do obejrzenia moich prac

1. Data: 2005-12-04 12:01:35

Temat: Zapraszam do obejrzenia moich prac
Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie podanej poniżej są albumy. Jeden z moimi pracami, drugi z
uszytymi przeze mnie kołderkami i podusiami a także kwadratami na kołderki
dla projektu "za jeden uśmiech" a trzeci ze zrobionymi przeze mnie wzorkami
xxx. Wszystkie te prace z wyjątkiem może dosłownie kilku powstały mniej
więcej w ciągu półtora roku. Sama się zdziwiłam, że ich tak dużo.
Wzorki xxx powstawały głównie na potrzeby kołderek. Gdyby ktoś chciał z nich
skorzystać zapraszam na prive, bo tam są na razie za małe schematy. W
przyszłości może gdzieś zamieszczę takie gotowe do ściągnięcia.

a to adresik:
http://pg.photos.yahoo.com/ph/mkatarynka/my_photos

Zapraszam serdecznie.

MKatarynka

2. Data: 2005-12-04 12:56:23

Temat: Re: Zapraszam do obejrzenia moich prac
Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skorzystać zapraszam na prive, bo tam są na razie za małe schematy. W
> przyszłości może gdzieś zamieszczę takie gotowe do ściągnięcia.

Witaj MKatarynko, jestem pod wrażeniem prac i wzorów, które (chyba dobrze
zrozumiałam) sama opracowałaś. Może założysz album ze schematami na multipy?
Chętnie pościągałabym sobie trochę wzorów. (http://multiply.com)

3. Data: 2005-12-04 12:57:51

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje wielkie gratulacje!!!
Za śliczne prace i ogrom pracy włożony w uszycie kołderek.
Chylę czoła :)))
Pozdrawiam
Mirka (Teresin)

4. Data: 2005-12-04 15:51:15

Od: IlonaW <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem pod ogromnym wrazeniem !!!!
Zdolna i pracowita z Ciebie kobieta :)

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

5. Data: 2005-12-04 16:02:45

Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jestem pod wrażeniem.W sumie, cobym tu nie napisała, to i tak mało. Wszystko
jest prześliczne!!!!!! Kołderki - cudo !!! Jak z bajki! Z pewnością
przyniosły dzieciakom dużo radości (sama chciałabym taką kołderkę ). A te
zabaweczki - sama radość wziąć je do ręki. Widać tu ogrom włożonej pracy i
serca!!! Podziwiam i ... zazdroszczę umiejętności :)
Serdecznie pozdrawiam
Agnieszka

6. Data: 2005-12-04 21:44:12

Od: "SinkaG" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MKatarynka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> skorzystać zapraszam na prive, bo tam są na razie za małe schematy. W
> przyszłości może gdzieś zamieszczę takie gotowe do ściągnięcia.

Mistrzostwo świata..... przepiękne...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej
Sinka

7. Data: 2005-12-05 11:07:05

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MKatarynka wrote:

> [...]
> skorzystać zapraszam na prive, bo tam są na razie za małe schematy. W
> przyszłości może gdzieś zamieszczę takie gotowe do ściągnięcia.

Śliczne.
Mam pytanie a propos "kołderki dla Moiniki". Jak są zrobione te postacie
z bajek. To patchwork, czy haft xxx?

Pozdrawiam
Bea

8. Data: 2005-12-05 11:42:59

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skorzystać zapraszam na prive, bo tam są na razie za małe schematy. W
> przyszłości może gdzieś zamieszczę takie gotowe do ściągnięcia.

Ile czasu a przede wszystkim serca włożyłaś w te kołderki i podusie.
Jestem pod wrażeniem. Magdalena.

9. Data: 2005-12-05 11:44:54

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie a propos "kołderki dla Moiniki". Jak są zrobione te postacie
> z bajek. To patchwork, czy haft xxx?

Większośc kołderek za jeden usmiech jest haftowana krzyżykami.
Niezorientowanych (o ile tacy są ;) informuję, że hafty nie sa moim dziełem
lecz innych dziewczyn uczestniczących w projekcie. Ja tylko pozszywałam
kołderki z tych przepieknych hafcików. Niektóre kołderki uśmiechowe nie są
haftowane, tylko zawierają aplikacje lub naszywane elementy wykonane inną
techniką. To są kołderki dla dzieci niewidomych lub niedowidzących i
nazywane są przez nasz "paluszkowymi" bo dzieci oglądają je paluszkami.
Wszystkie osoby zainteresowane tematem zapraszamy na stronę www.kolderki.org

Dzięki dziewczyny za słowa uznania. To bardzo miłe.

Pozdrawiam serdecznie. MKatarynka

10. Data: 2005-12-05 12:32:17

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skorzystać zapraszam na prive, bo tam są na razie za małe schematy. W
> przyszłości może gdzieś zamieszczę takie gotowe do ściągnięcia.

Super! Jestem pod wrażeniem Twoich prac.
Jola

klej w rolce i inne kleje
szydełko-filet
Uwaga Konkurs!