Re: Zapraszam na forum -'Zwierzaki'

1. Data: 2002-07-07 14:36:08

Temat: Re: Zapraszam na forum -'Zwierzaki'
Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Forum Zwierzaki wrote:

> [...]
> chce coś napisać na swój ulubiony temat, nie będzie musiał przedzierać się
> przez gąszcz innych informacji. Oczywiscie forum to nie zastąpi grupy
> dyskusyjnej, ale za to jest jej 'przyjemniejszą' alternatywą
>
> Aby móc coś pisać, lub odpowiadać na posty, należy się najpierw
> zarejstrować. Zostanie wtedy przesłany na Wasz email odpowiedni list, ze
> specjalnym kodem aktywacyjnym w postaci linku, na który trzeba kliknąć. Po
> tej operacji będzie można zostać pełnoprawnym członkiem "zwierzaków".
>
> Zapraszam do uczestnictwa w życiu tego forum.

Powodzenia! Od lat na polskim usenecie istnieje bardzo aktywna grupa

pl.rec.zwierzaki

bez rejestracji, e-maili, kodow i ......administratora, cenzora.

1. Data: 2002-07-07 19:15:46

Od: "Jurek \"goral\"" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dzieciol" <p...@c...com> napisał w wiadomości

> pl.rec.zwierzaki
>
> bez rejestracji, e-maili, kodow i ......administratora, cenzora.

Cos mi sie takie powiedzenie przypomnialo jakie kiedys w formie pytania
uslyszalem "...czy lubisz psiaki..." , odpowiedzialem zgodnie z prawda ze
bardzo , odpowiedz byla troche dziwna , "...ja tez lubie , ale za dlugo sie
gotuja ..."-:)))))
"goral"

---

1. Data: 2002-07-07 19:22:32

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uslyszalem "...czy lubisz psiaki..." , odpowiedzialem zgodnie z prawda ze
> bardzo , odpowiedz byla troche dziwna , "...ja tez lubie , ale za dlugo

no bo trzeba najpierw drobno pokroić i zamarynować w sosie sojowym z octem,
wtedy piesek będzie kruchy.

Waldek

1. Data: 2002-07-07 19:44:29

Od: "Dwarazyka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldemar z domu" <w...@t...de> napisał w
wiadomości news:aga4c4$eu$02$5@news.t-online.com...

> no bo trzeba najpierw drobno pokroić i zamarynować w sosie sojowym z
octem,
> wtedy piesek będzie kruchy.
>
> Waldek
tak ale jamniki marynować w całości z dodatkiem saletry
doskonała rolada - jadłem u skośnookich
K - 2

1. Data: 2002-07-07 20:12:48

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości news:aga4c4$eu$02$5@news.t-online.com...
> no bo trzeba najpierw drobno pokroić i zamarynować w sosie sojowym z

No i obedrzeć ze skóry, choć ze skórą też są smaczne ;-)))))

Pozdrawiam, Vicky S.
Głodna :-))))))

pytanie o zamrazanie kalafiora
clafoutis cd