Zapraszam na moją stronę

11. Data: 2003-07-02 22:25:46

Temat: Re: Zapraszam na moją stronę
Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

02 lipiec 2003.
*Oasy* napisał(a):

> Jedynie jeden zdegustowany subskrybent pokręcił nosem i stwierdził że
> podobają mu się tylko dwa teksty z całej tej strony

Jeśli do mnie pijesz, to trafiłeś jak kulą w płot.
Nie jestem zdegustowany, a IMO musisz więcej uwagi poświęcić na zrozumienie
tego co czytasz.
:D
--
Piotr Majkowski
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy

12. Data: 2003-07-02 23:03:35

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Piotr Majkowski i te mądrości wymagają mojej stanowczej
erekcji:

> Jeśli do mnie pijesz, to trafiłeś jak kulą w płot.
> Nie jestem zdegustowany, a IMO musisz więcej uwagi poświęcić na zrozumienie
> tego co czytasz.

A inni byli zachwyceni?
"Nie jestem zachwycony, a IMO musisz więcej uwagi poświęcić na zrozumienie
tego co czytasz".
:D

--
Z cyklu 'Sławni ludzie o Z. Boczku':
"Witam wędrownego trolla! Od razu zaznaczam, że nie odpowiem na żaden twój

13. Data: 2003-07-03 08:55:46

Od: "Kitencjusz" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Jedynie jeden zdegustowany subskrybent pokręcił nosem i stwierdził że
> podobają mu się tylko dwa teksty z całej tej strony, lecz cóż, nie
będziemy
> przecież wymagać od młodego twórcy zadowolenia od razu wszystkich swych
> gości, a ten gest dezaprobaty z pewnością zmobilizuje autora do jeszcze
> bardziej wytrwałej pracy.
> Czekając na zachęconych w ten sposób przyszłych twórców witryn
internetowych
> kończymy dzisiejszy program pod tytułem "Akceptacja społeczna motorem do

Ja sie tak właśnie zastanawiałem po przeczytaniu pierwszych wyżej
wzmiankowanych postów, skąd aż tyle życzliwości wobec nieznanego skądinąd
osobnika i to akurat na grupie poświęconej rodzinie, czyli jakby nie było z
założenia środowiska życzliwego... przy czym zaznaczam, że nie utożsamiam
życzliwości z pochwałami. Przypomniały mi się jednak natychmiast rozmaite
statystyki, z których wynika że w naszym pięknym kraju rodzina to raczej
miejsce agresji fizycznej i psychicznej oraz zniewolenia w rozmaitych
formach - widocznie coś w tym musi być...

Gwoli jasności dodam, że nie umieściłem zaproszenia na moją stronę na tej
grupie oczekując zachwytów, ale raczej sądząc, z całą skromnością, że ludzie
na tę grupę przychodzący mogą w niektórych wypadkach uznać, że moja strona
może być dla nich interesująca - teraz lub kiedy będzie się rozrastać.

Co do samej estetyki, czy jak kto woli - jej braku w mojej witrynie -
pierwszy przyznaję, że nie wyszła tak, jak zamierzałem, ale jestem naprawdę
BARDZO młodym twórcą (przynajmniej jeżeli chodzi o staż tfurczy) i to są
moje pierwsze, nieśmiałe próby. Nie chcę być złośliwy i pytać o adresy stron
domowych moich najbardziej zajadłych krytyków, żeby zobaczyć jak powinna
wyglądać naprawdę dobra strona. No bo chyba tak by jej do reszty nie
zjechali, samemu się tym nie zajmując, co?

Wreszcie chciałem podziękować Oasemu za powyższy post, który przywrócił moją
wiarę w tę grupę. Na szczęście jestem tfurcą młodym tylko stażem, bo gdybym
też był równie młody wiekiem, po niektórych wypowiedziach wczorajszych chyba
odpuściłbym sobie dalsze zabawy z witrynami. Hm... ale za to może
powiększyłbym sobie penisa?

I to by było na tyle.

Wszystkich serdecznie pozdrawiam.

Kitencjusz

14. Data: 2003-07-03 09:17:31

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kitencjusz wrote:
> I to by było na tyle.

Kitencjuszu spoko.
Na stronę weszło zapewne spora liczba osób (nie potrafię powiedzieć ile ale
pewnie ze 30)
Opinię swoją bezpośrednio wyraziło 3 osoby z czego jedna z nich była
pozytywna (PM),
jedna negatywna (JP) a jedna nie na temat samej strony (ZB). Ta statystyka
jest całkiem
OK. Tym bym się nie martwił.

Natomiast ciekaw jestem po co wieszasz takie rzeczy? Jakie są Twoje
intencje?
(absolutnie nie oceniam negatywnie - ciekaw jestem poprostu)

puchaty

15. Data: 2003-07-03 09:21:03

Od: "Kitencjusz" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Natomiast ciekaw jestem po co wieszasz takie rzeczy? Jakie są Twoje
> intencje?

Troche w życiu z różnymi pytaniami i problemami się nazmagałem, wtedy
pomogłoby mi, gdybym trafił na miejsce, gdzie są takie różne myśli, teksty
itp. Więc chcę się tym podzielić. Przy okazji mnie samemu w głowie się
porządkują różne rzeczy, nie mówiąc już o wyżywaniu się w zabawie w
tworzenie strony. Takie są pewnie motywacje większości amatorskich
webmajstrów.

To chyba tak najkrócej.

Pozdrawiam
K.

16. Data: 2003-07-03 11:24:46

Od: "mirek" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kitencjusz" <k...@o...pl> napisał

> skąd aż tyle życzliwości wobec nieznanego skądinąd
> osobnika

Ano stad ,brachu, ze nie jestes czlonkiem TWA ;)
A stronka niezla ( mowie oczywiscie tylko w swoim imieniu, bo nie jestem
WWWrecenzentem)
Pozdrawiam
Mirek

17. Data: 2003-07-03 15:46:51

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kitencjusz" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> porządkują różne rzeczy, nie mówiąc już o wyżywaniu się w zabawie w
> tworzenie strony. Takie są pewnie motywacje większości amatorskich

Byłem na Twojej stronce i było mi jakby za mało,
opinie które dostałeś bardziej pokazywały ludzi którzy je pisali
niż były realna oceną Twojej stronki.

Nie przejmuj się nimi i rób to co lubisz i co sprawia Ci frajdę.

Pozdrawiam

Jacek

18. Data: 2003-07-03 15:47:28

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirek" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Kitencjusz" <k...@o...pl> napisał
> Ano stad ,brachu, ze nie jestes czlonkiem TWA ;)

A kto jest ?

Jacek

19. Data: 2003-07-03 16:46:34

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Byłem na Twojej stronce i było mi jakby za mało,
> opinie które dostałeś bardziej pokazywały ludzi którzy je pisali
> niż były realna oceną Twojej stronki.

Jeszce tylko zdefiniuj "realną ocenę"

puchaty

PS Nie żebym się czepiał ale...

20. Data: 2003-07-03 16:53:19

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Jeszce tylko zdefiniuj "realną ocenę"

Przeczytaj posty z ocenami i zobacz jak mało w nich oceny stronki.

Jacek

koleżanka mi wariuje
Pytanie o zazdrość
Ile dni wolnych z okazji slubu?
Re: [z cyklu: oczekiwania wzgledem T-] chandra
Re: [z cyklu: oczekiwania wzgledem T-] chandra