Zapraszam na nowe forum!!!!

1. Data: 2004-09-15 09:27:46

Temat: Zapraszam na nowe forum!!!!
Od: "A" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Forum poswiecone jest wszelkiego typu manualnym czynnosciom dzieki, którym
mozna cos upiekszyc, naprawic, stworzyc... np. ozdobic stara doniczke,
zrobic niepowtarzalna swiece, ramke na zdjecia, samemu zrobic prezent dla
bliskiej osoby. Mam nadzieje, ze poruszane beda róznorodne tematy:
malarstwo, wycinanki, papierowe prace, abazury, ozdoby (swiece, ramki,
bombonierki, masy solne i papierowe). Nie ukrywam, ze inspirowalam sie
ksiazka "Moje hobby" Periny i Zanoniego, w której to autorzy przypominaja
nam o tym, ze w latwy i przyjemny sposób mozemy cos wykonac wlasnorecznie
bez wiekszych kosztów, za to z ogromna satysfakcja ze swojej pracy.
Serdecznie zapraszam wszystkich, którzy od czasu do czasu spelniaja sie
manualnie, chetnie pomoga innym, jak równiez tych którzy szukaja
natchnienia;-)

Anna

1. Data: 2004-09-15 09:44:14

Temat: Re: Zapraszam na nowe forum!!!!
Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

szczeze mowiac to jestem sceptycznie nastawiona do tworzenia nowych miejsc
do dyskusji...
czy tej grupie czegos brakuje?
jesli nie to w jakim celu sie ja dubluje?
oprocz tej grupy jest tez kaan (do ktorego tez zadko zagladam bo raczej
siedze tu)
wiec jeszcze raz zapytam - po co?

pozdrawiam
kasiatoya (co lubi miec wszystko w jednym miejscu pod reka)

1. Data: 2004-09-15 10:05:22

Od: "A" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

> [...]
> jesli nie to w jakim celu sie ja dubluje?
> oprocz tej grupy jest tez kaan (do ktorego tez zadko zagladam bo raczej

Nie uważam bym dublowała forum. Sama robię na drutach i czasem tu zaglądam.
Jednak mimo iż w temacie tego forum napisane jest "robótki ręczne" to
przeważają tu wątki o drutach, szydełku i krzyżykach. Tak się już utarło i
nie mam nic przeciw. Być może osoby, które zajmują się tez innymi rzeczami
nie pomyślały nawet by o tym napisać tutaj widząc w/w watki. Wydaje mi się,
że warto spróbować stworzyć osobne forum dla innych dziedzin niż druty i
szydełko.
Nie widze nic złego w tym, by spróbować.
Zawsze niestety znajdzie się ktoś, kto lubi zniechecac innych do działania:(

Pozdrawiam,
Anna

1. Data: 2004-09-15 11:09:10

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A" <a...@R...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Nie widze nic złego w tym, by spróbować.
> Zawsze niestety znajdzie się ktoś, kto lubi zniechecac innych do
> [...]

kasiatoya na pewno nie jest tym "kims", kto zniechceca do dzialania! Bede
trzymac jej strone, bo grupe robotkowa lubie bardzo, zaklada ona rozmowy o
roznym rekodziele. Sama robie na szydelku, drutach, krzyzykuje, maluje na
szkle i porcelanie i planuje rowniez na drewnie i wolalabym nie przenosic
się z rozmowami o rzeczach innych niz zwiazane z nicmi na nowe forum. Nasze
robotkowo na pewno tez mocno zubozeje, jesli przestana pojawiac sie
wiadomosci o rekodziele z papieru, drewna czy masy solnej!
I nasze protesty nie sa wcale zwiazane z niezyczliwoscia lub wrogim
stosunkiem do nowych osob, ale z tym, ze z ciekawoscia czytamy posty na
kazdy temat i nie chcemy, aby stad zniknely :))

pozdrawiam wszystkie "dziubdziusie" ;P

wkn

1. Data: 2004-09-15 11:18:07

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szydełko.
> Nie widze nic złego w tym, by spróbować.
> Zawsze niestety znajdzie się ktoś, kto lubi zniechecac innych do

nie zniechecam innych wyrazilam po prostu swoje zdanie na ten temat
to nieprawda ze tu sie rozmawia tylko o xxx i szydelkowaniu
gdybys czytala uwazniej znalazlabys watki o malowaniu na szkle, witrazach,
masie solnej i wielu innych ciekawostkach
to prawda ze przewazaja xxx i szydelko czy druty bo jest zwyczajnie wiecej
osob ktore sie tym zajmuja co wcale nie znaczy ze nie mozna sie ujawnic z
jakas inna forma rekodziela
nie widzialam jeszcze zeby dziewczyny naskoczyly na kogos tylko dlatego ze
napisal o innej technice upiekszania czy wyrabiania przedmiotow niz szydelko
czy xxx

nadal uwazam ze twoje forum to dublowanie niemniej nikogo nie zniechecam do
kozystania z niego jak to mi sugerujesz

pozdrawiam
kasiatoya

1. Data: 2004-09-15 11:18:36

Temat: Re: Coś przy okazji znalazłam o window color
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> pozdrawiam wszystkie "dziubdziusie" ;P
>
> wkn

i tak nie moglam sie powstrzymac, wlazlam na nowo zakladane forum i co?
Dowiedzialam sie, ze na stronie gazety.pl istnieje forum dotyczace wylacznie
malowania na szkle. Czlowiek stary a glupi, a takie fajne linki do wzorow
podaja :) Dzieki Aniu. Holibka (jak to mawial pewien wlochaty nauczyciel
Harry'ego Pottera), dlaczego u nas sie tak czesto o tym nie mowi?!
http://www.kidzfun.de/Windowcolor/__windowcolor.html

wkn tyz polonistka (ale jeszcze niezdecydowana, czy z powolania)

1. Data: 2004-09-15 11:43:40

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podaja :) Dzieki Aniu. Holibka (jak to mawial pewien wlochaty nauczyciel
> Harry'ego Pottera), dlaczego u nas sie tak czesto o tym nie mowi?!

:)
o! ja tez maluje na szkle :)
ale ostatnio wpadlam w xxx i farbki czekaja - jak wiele wiele innych rzeczy
:)

kasiatoya

1. Data: 2004-09-15 12:06:38

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> :)
> o! ja tez maluje na szkle :)
> ale ostatnio wpadlam w xxx i farbki czekaja - jak wiele wiele innych

no bo chyba nam na wszystko brakuje czasu, ja bym piknie prosila ze dw tiry
wolnego czasu :)

skrzacik ktoren malowal corocznie okolo 300 jaj na wielkanoc plakatowka i
pendzelkiem nr 1 a teraz nima czasu :(

1. Data: 2004-09-15 14:29:18

Od: "denito" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Według mnie to to forum na którym jesteśmy teraz jest niezastąpione.
Dziunia - Kwidzyn

1. Data: 2004-09-15 15:03:34

Od: "monika f" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

denito <d...@i...pl> napisał(a):

> Według mnie to to forum na którym jesteśmy teraz jest niezastąpione.
> Dziunia - Kwidzyn

Witam !!!!

Ze zrobiłam forum ale nie tu podałam link ale były za i przeciw wiec
zrezygnowałam ztego

xxx - szukam tej laki
BŁAGAM O WYKRÓJ PŁASZCZA Z PELERYNĄ
ornamenciki na choinkę