Zapraszam - nie wszystkich...

41. Data: 2007-01-17 21:47:33

Temat: Re: Zapraszam - nie wszystkich...
Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> Pewnie, bo ja was nie opuszczam - jak widać mam posłannictwo...
> :-P))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Eugeniuszu, poproszę o cytat mówiący o budowaniu świątyni z odrzuconych
kamieni...

Ania

42. Data: 2007-01-17 21:55:03

Od: "bierdonka" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie czytam i czytam i przeglądam tematy i posty i wiecie co? Czy
tego chcecie czy nie, tematy, które kwitną to tematy, w których
odzywają się te Wasze Trolle... Tam gdzie ich nie ma temat zamiera.
Tam gdzie Oni tam i Wy. Bez Nich Was nie ma. Taka wirtualna wersja
pasożytnictwa...

43. Data: 2007-01-17 22:01:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czeremcha " <c...@g...pl> wrote in message

> Eugeniuszu, poproszę o cytat mówiący o budowaniu świątyni z odrzuconych
> kamieni...
>
> Ania

Nie wymagaj Aniu aż tak dużo ode mnie, edukację biblijną u adwentystów
zakończyłem w trzeciej klasie szkoly podstawowej. Ot, u dziadków był zbór,
więc jako dziecko uczestniczylem w nabożeństwach i naukach na równi z
dorosłymi.
Już w siódmej klasie odrzuciłem religię jako rzecz trudną do przyjęcia i
ogłosiłem się racjonalistą i ateistą ku rozpaczy dziadków - marzyli, iż
stanę się pastorem. Od ojca dowiedziałem się że jestem katolikiem -
ochrzczonym przez niego...
A teraz mam dystans, a to posłannictwo to oczywiście żart i
jednocześnie włożenie kija w gniazgo os... Inna sprawa - niszczę stereotypy,
poprzez doprowadzanie do absurdu...

44. Data: 2007-01-17 22:02:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bierdonka" <d...@o...pl> wrote in message
s.com...

[...]
Czy wiesz, że biedronka zjada mszyce i inne małe owady? ;-P)))

45. Data: 2007-01-17 22:06:53

Od: "bierdonka" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wiesz, że biedronka zjada mszyce i inne małe owady? ;-P)))

Oczywiście ,że wiem. Bo to wielki drapieżnik jest... ;-)

46. Data: 2007-01-17 22:08:09

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> Nie trzy, a pięć. Tu dyskusja na ten temat: http://tnij.org/zaslupie

Nienienie. To jakoś w 2003 roku było, w lecie.
Nie zasłupie. Też organizowanie prywatnej grupy "dla zaproszonych",
tyle, że na yahoo.

--
pa, BBjk

47. Data: 2007-01-17 22:10:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bierdonka" <d...@o...pl> wrote in message
ps.com...

> Czy wiesz, że biedronka zjada mszyce i inne małe owady? ;-P)))

Oczywiście ,że wiem. Bo to wielki drapieżnik jest... ;-)

Ale jaki piękny!!! Boża krówka!!!

Ludzi też gryzie (wiem z autopsji)... ;-P)))

48. Data: 2007-01-17 22:23:14

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

BBjk <b...@Q...pl> napisał(a):

> Nienienie. To jakoś w 2003 roku było, w lecie.
> Nie zasłupie. Też organizowanie prywatnej grupy "dla zaproszonych",
> tyle, że na yahoo.

Takieocoś? : http://tnij.org/nowakuchnia

Znalazłam przy okazji podanej przeze mnie wcześniej, szukając /po sugestii
niektórych/ miłej i przyjaznej dla wszystkich atmosfery, która rzekomo miała
miejsce w grupie gdzieś około roku 2003. I takich to szczerych i otwartych
relacji się doszukałam.

Ania

49. Data: 2007-01-17 22:46:21

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> Takieocoś? : http://tnij.org/nowakuchnia

O, to.
Wszystko po staremu, tylko w nowych dekoracjach i innego już R.P.
--
pa, BBjk

50. Data: 2007-01-17 23:09:26

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

BBjk <b...@Q...pl> napisał(a):

> Wszystko po staremu, tylko w nowych dekoracjach i innego już R.P.

Jeden element jest stały.

Ania

Żegnam grupę.
Nietypowa sprawa - guma do żucia :)