Zaproszenie na mecz kosza-Wawa

1. Data: 2002-11-27 07:54:03

Temat: Zaproszenie na mecz kosza-Wawa
Od: "Trybik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam wszystkich milosnikow kosza na mecz koszykowki na wozkach pomiedzy
KSN Start Warszawa a Start Rzeszow, ktory odbedzie sie 30.11 o godz. 18 oraz
1.12 o godz. 10 przy ul Swiatowida 56 (Tarchomin).
Czekamy na goracy doping.
"Mario"

2. Data: 2002-11-27 15:25:40

Temat: Re: Zaproszenie na mecz kosza-Wawa
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

ja bym popatrzył nawet pograł ale za daleko :(
u mnie w wiosce Opole nic takiego sie nie dzieje :(
nikt tu sie czymś podobnym nie zajmuje
warszawiacy ale wam to dobrze :D
pozdrawiam
RobertD
GG#5066111
PS
ja se w warcaby pogram prze sieć :P

3. Data: 2002-11-27 18:24:23

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@a...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

On śro, 27 lis 2002 at 15:25 GMT, r...@p...onet.pl wrote:
> ja se w warcaby pogram prze sieć :P

To może w bilard na wp.pl? ;) Swoją drogą, bilard to chyba jedna
z dyscyplin, w których wózkowicze mogą dość swobodnie konkurować
ze zdrowymi na niemal równych prawach :)

Pozdrawiam,
Gerard

4. Data: 2002-11-27 21:05:34

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> To może w bilard na wp.pl? ;) Swoją drogą, bilard to chyba jedna
> z dyscyplin, w których wózkowicze mogą dość swobodnie konkurować
> ze zdrowymi na niemal równych prawach :)
a w figórowych zjazdach po schogach jesteśmy nawet lepsi :D:P
a może wymyślimy jakąś ciekawą dyscypline dla nas
nie wiem coś w rodzaju biegu przez płotki tetryków bez kasków :D:D:D:D
pozdrawiam
RobertD
GG#5066111

Witam wszystkich! !Moj pierwszy post na grupe!
Jestem tu nowa test czy wysle
Sprzedam wozek aktywny SOPUR
Program celowy PFRON-u "Telepraca"
słuchajcie byłem wczoraj na castingu