Zapytam o "brzydką" rzecz ;-)

1. Data: 2006-05-16 14:40:35

Temat: Zapytam o "brzydką" rzecz ;-)
Od: "Rowerex" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Owa "brzydka" rzecz to naukowo ujmując oddawanie stolca i pewna sprawa z tym
związana.

Otóż bardzo rzadko, moze raz w roku, może raz na parę lat, zdarza mi się przy
owym akcie dostać czegoś w rodzaju skurczu odbytnicy czy czegoś w okolicach,
skurczu niewyobrażalnie bolesnego, trającego dobrą minutę lub dłużej.

Zdarzyło mi się to wczoraj, ból był tak niesamowity, że wiedząc iż starcę
przytomnąć położylem się na podłodze. Przytomność stracilem nie wiem na jak
długo, moze na kilka minut. W każdym razie przytomniejąc przez chwilę
myśałem, że zwyczajnie śpię w lóżku, dopiero po dluższej chwili zorientowałem
się gdzie jestem i co robię na podłodze w ubikacji. Dziś z oddawaniem stolca
problemów nie było i pewnie bardzo długo znow nie będzie.

Czy ktoś z Was potrafi wyjaśnić co to takiego?

Pozdr-
-Rowerex

2. Data: 2006-05-16 15:17:23

Temat: Re: Zapytam o "brzydką" rzecz ;-)
Od: "bardek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
stolca
> problemów nie było i pewnie bardzo długo znow nie będzie.

Witam w klubie!
Mam tak samo około 1 raz w miesiącu. Zwłaszcza wtedy, gdy zależy mi na
wypróżnieniu i robię to trochę na siłę.
Czasem ból występuje sam z siebie w nocy, podczas snu. Nieraz pojawia się
podczas jazdy na rowerze. Ból łagodzi nieco polożenie się na boku i
podkurczenie kolan.
Szukałem kiedyś w internecie informacji na ten temat i znalazłem coś
takiego: http://www.zdrowemiasto.pl/_zm/index.php?art=63 Polecam zwrócić
uwagę na Napadowy ból odbytu. Chyba najbardziej pasuje do objawów.
Pozdrawiam!
Bardek

3. Data: 2006-05-16 18:21:46

Temat: Re: Zapytam o
Od: "Rowerex" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

bardek <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam w klubie!
> Mam tak samo około 1 raz w miesiącu. Zwłaszcza wtedy, gdy zależy mi na
> wypróżnieniu i robię to trochę na siłę.

Naprawdę szczerze współczuję.

> [...]
> takiego: http://www.zdrowemiasto.pl/_zm/index.php?art=63 Polecam zwrócić
> uwagę na Napadowy ból odbytu. Chyba najbardziej pasuje do objawów.

Dziękuję za informację.

U mnie nigdy nie wystąpiło to samoistnie, nie przypominam sobie by
kiedykolwiek zdarzyło się w innej sytuacji niż przy wypróżnieniu. W dodatku
jest to bardzo rzadkie, zupełnie nie przypominam sobie kiedy zdarzyło się
wcześniej, przed wczorajszym przypadkiem, moze z kilka lat temu... Niemniej
jak się już zdarzy, to naprawdę zwala z nóg. Wczorajszy przypadek zapamiętam
na bardzo długo. Przy najbliższej wyzycie u lekarza zapytam co to może być.

Pozdr-
-Rowerex

4. Data: 2006-05-16 19:16:25

Od: "bardek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy najbliższej wyzycie u lekarza zapytam co to może być.

Ja kiedyś pytałem rodzinnego. Olał totalnie. Może Ty się czegoś dowiesz?
Jeśli tak, to napisz, proszę coś na grupe.

Bardek

Jezek --> trabka?
lekarz czy nie lekarz?
Mononukleoza - Ebv