Zaraz będę pruła :-(

1. Data: 2002-12-02 18:11:25

Temat: Zaraz będę pruła :-(
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cały dzionek robiłam czapkę dla córy... No może nie cały, ale musiałam
ogarnąć wyobraźnią jak to zwężać... i zrobiłam czapkę za dużą nawet na
mnie... :-( Nie wiem jak, ale tak wyszło... Nic to. Jutro zrobię dobrą no i
szybciej wyliczę jak te oczka odejmować... więc może mniej czasu mi
zajmie...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-12-02 19:15:51

Temat: Re: Zaraz będę pruła :-(
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Dec 2002 19:11:25 +0100, "Joanna Duszczyńska"
<j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>mnie... :-( Nie wiem jak, ale tak wyszło... Nic to. Jutro zrobię dobrą no i
>szybciej wyliczę jak te oczka odejmować... więc może mniej czasu mi

nie martw sie, Joanna, prucie uszlachetnia

Trys, BARDZO szlachetny ;))
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-03 08:35:16

Temat: Odp: Zaraz będę pruła :-(
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penelopa też tak robiła czekając na męża.

Pozdrawiam

Ela

:

1. Data: 2002-12-03 10:11:39

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:aacnuucgg998bfjqidba2mct01cn4in62u@4ax.com...

> nie martw sie, Joanna, prucie uszlachetnia

No to uszlachetnilam moja córeczke - ona prula ja zwijalam na klebek. Mam
juz pól mniejszej czapki...
Na jutro Ania chyba bedzie miala. Byleby dla odmiany za ciasna nie byla...

1. Data: 2002-12-03 12:04:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> No to uszlachetnilam moja córeczke - ona prula ja zwijalam na klebek. Mam
>juz pól mniejszej czapki...
>Na jutro Ania chyba bedzie miala. Byleby dla odmiany za ciasna nie byla...

hehehehe, moje dziecko porposilo o dluuuugi szalik, ktory nam
wyszedl w dwa wieczory - dwa klebki mechatej welny, na bardzo
grubych drutach, zawinieta dokola szyju, z obywdoma koncami
wiszacymi z przodu siegalo jej to do polowy nitki i dla draki
mowila - coooo on taki krotki...no! ponosila go i wczoraj do mnie
z dorgi do domu dzowni dziecko, ze juz jedzie, a tu w tle slysze
- zaraz sie zdaje sie udusisz...jakis obcy facet ja zaczepil
mowiac, ze stoi na koncu swojego szalika!!! hehehehehehehe

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-03 12:23:13

Temat: Re: Zaraz będę pruła :-( (a little bit OT)
Od: "Anna Deręgowska" <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, tak tak - a nazywało się to "anale" i... wbrew wszystkim znakom od tego
pochodzi właśnie słowo analiza. Siostra zasugerowała mi, żebym to napisała w
pracy magisterskiej (jest to prawda!), ale chyba nie wyobrażam sobie miny
mojej pani promotor po takim tekście. I tak raz na dwa tygodnie wita mnie
hasłem "ja ci tego nie przyjmę",bo: piszę stylem dziennikarskim miast
naukowego, bo mam za krótkie punkty, bo mam niespójną pracę, itd... Ech,
żebym już była po obronie:)

POzdrowionka
Aneczka (Kraków)
GG 155657

1. Data: 2002-12-03 12:50:13

Od: Mirka Stobienia <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Anna Deręgowska wrote:
> [...]
> hasłem "ja ci tego nie przyjmę",bo: piszę stylem dziennikarskim miast
> naukowego, bo mam za krótkie punkty, bo mam niespójną pracę, itd... Ech,

Ech... ja w połowie musiałam to co napisałam całkowicie przeredagować,
bo profesorowi się nie podobało...

Głowa do góry i nie przejmuj się!

Mirka
(Poznań)
GG 1830698, ICQ 147879346
--
Uwazam, ze kazda kobieta zasluguje na zone!!
(C)K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-03 18:31:31

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 02 Dec 2002 19:15:51 +0000, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>nie martw sie, Joanna, prucie uszlachetnia
>
>Trys, BARDZO szlachetny ;))
>K.T. - starannie opakowana

Och, jakzesz szlachetna wiec jestem !!!! :-))))
Eulalka

1. Data: 2002-12-04 02:56:49

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirka Stobienia wrote:

> Ech... ja w połowie musiałam to co napisałam całkowicie przeredagować,
> [...]

A mój promotor jakoś od pół roku nie upomniał się o nic ( na razie
częściej spotykam go na piwie niż w celach naukowych ;)) ) Ale muszę się
pochwalić: przełożyłam na łacinę kawałek wstępu ;)))))
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2002-12-04 13:47:57

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Dec 2002 13:23:13 +0100, "Anna Deręgowska"
<a...@k...ae.krakow.pl> wrote:

> [...]
>hasłem "ja ci tego nie przyjmę",bo: piszę stylem dziennikarskim miast
>naukowego, bo mam za krótkie punkty, bo mam niespójną pracę, itd... Ech,

Hi, hi.... ale za to będziesz mogła w PAP-ie pracować :-)))

Mi kiedyś jedna zołza na zastępstwie obniżyła ocenę, bo stwierdxziła,
że "grzeszę stylem". Zapytałam o co chodzi i okazało się, że na taki
styl może sobie pozwolić literat z wyrobionym nazwiskiem a nie jakaś
tam Eulalka P,
Na szczęście wróciła moja prof. i zdałam polak na 6 :-)))
Eulalka

słomianka
sygnaturka :)
Skróty z katalogu "Hobby Studio"
nowy Adriafil
Śląskie spotkanie - Myslowice - 07.12.2002 godz. 14.00