Zaraza

11. Data: 2013-12-09 17:00:13

Temat: Re: Zaraza
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-09 16:15, Ikselka pisze:
> wyjątkowo trafi się coś fajnego, najczęściej w nocy
> około 3-4ej, czyste żarty. Trzeba mieć naprawdę porąbane w głowie, zeby w
> nocy z samozaparciem czekać na dobry program.

Nie trzeba. Wystarczy mieć dekoder z nagrywarką.

BTW Czy są w ogóle jeszcze takie bez tej możliwości???

Ewa

12. Data: 2013-12-09 18:19:54

Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-09 15:07, Andromeda pisze:
> Jak to kto, wklejam ciekawe rzeczy, a nie jakieś plebanie i inne durnoty. Ja się
bardzo cieszę że nie mam telewizora, bo w tej polskiej televizji to takie denne
programy że u ciotki zajoba dostaje. A tu sobie wybierasz co oglądasz i nie musisz
czekać na następne odcinki i nie ma reklam które zabijają cały film czy serial.

Oj, widać że od dawna nie miałeś do czynienia z telewizorem. Dzisiejsze
pudło to juz nieomal komputer. Gdy masz dostęp do netu to można filmy i
inne z sieci oglądać na dużym ekranie. Nawet w trochę starszych
telewizorach które nie mają dodatków typu Smart TV, można kupić
przystawkę za 200-300zł i mieć uciechę z zasobów sieci.

13. Data: 2013-12-09 18:23:34

Od: Cytryna <s...@y...ml> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-09 16:43, anioł śmierci pisze:
> Ikselka
> HBO to miałem piętnaście lat temu i właściwie tylko to i MtV oglądałem. Nie wiem
jakie jest teraz HBO ale od MTV stałem się rasistą, non stop ten pojebany rap i
hip-hop
> Po pewnym czasie jak zobaczyłem czarnucha to aż mnie trzęsło z nienawiści , to
przez ten rap alergii na czarnych dostałem i MTW zeszło u mnie do słuchania tylko
godziny klasyków. A jak zapomniałem zapłacić za HBO bo myślałem że jak moja kupiona
statelita to nie muszę płacić, to znowu mnie trzęsło z nienawiści bo same pierdoły
wszędzie leciały. Nawet mnie to nie zabolało że zniknął telewizor i od piętnastu lat
nie mam. Ale po pół roku pojawia się głód oberzenia czegoś i wtenczas jest jazda, bo
wszystko jest bardziej kolorowe, dźwięki czystsze i ciekawy film ciebie pochłania i
zajmuje pół dnia...w głowie. Teraz jak mam smarfona z największym ekranem i tableta
10 cali i te ekrany są dobrze pokazujące, to dużo oglądam co mnie omineło lub po
prostu seans na film który chce zobaczyć i nadal bez televizora jest ten efekt
wchodzenia w film bo mi radio tylko gra.

trzydziestoparoletni konisko to sie powinien
wlasnym domem -lub chocby mieszkaniem -samochodem i kobieta
chwalić nie smartfonem, tabletem 10cali i kablówką za czasów
jak mama z tatem żyli. no ale na to trzeba zapylać nie pasożytować
na cioci. biedna kaleka :)

14. Data: 2013-12-09 18:24:00

Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-09 17:00, FEniks pisze:

> Nie trzeba. Wystarczy mieć dekoder z nagrywarką.
>
> BTW Czy są w ogóle jeszcze takie bez tej możliwości???
>
> Ewa

Są - mam NC+ na kartę i własny dekoder a nagrywarka zewnętrzna.
Oczywiście istnieje możliwość nagrania bezpośrednio z dekodera na
zewnętrzny dysk twardy bądź pendrive, ale lepszą opcja jest nagrywanie
na nagrywarce DVD.

15. Data: 2013-12-09 18:46:23

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

trzydziestoparoletni  konisko to sie powinien
wlasnym domem -lub chocby mieszkaniem -samochodem i kobieta
chwali� nie smartfonem, tabletem 10cali i kabl�wk� za czas�w
jak mama z tatem �yli. no ale na to trzeba zapyla� nie paso�ytowa�
na cioci.  biedna kaleka :)

A kto tu się chwali, mnie jest dobrze tak jak jest i wątpie abym kiedykolwiek chciał
telewizor. Jak by mi było źle to bym sobie te rzeczy załatwił. Zresztą buractwo takie
jak ty szybko by się zainteresowało żeby poraz kolejny nakraś, pustych ścian nie
wyniosą. A wszystko mam przy sobie jak wychodzę i mogę w każdym miejscu pisać lub
oglądać, wcale do domu nie muszę wracać i dlatego sprzęt ma być mobilny, bo mogę z
nim się przemieszczać, nie uziemia mnie w jednym miejscu.

16. Data: 2013-12-09 19:05:30

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lepiej być samemu niż byle jak i z byle kim".

http://mobile.natemat.pl/37531,25-40-lat-z-duzego-mi
asta-pracuje-w-korporacji-portret-polskiego-singla

17. Data: 2013-12-09 19:27:56

Od: Cytryna <s...@y...ml> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-09 18:46, anioł śmierci pisze:
> [...]
chciał telewizor.
>Jak by mi było źle to bym sobie te rzeczy załatwił.

bez wątpienia najprędzej byś je sobie *załatwił* ;)

18. Data: 2013-12-09 19:31:22

Od: Cytryna <s...@y...ml> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-09 19:05, anioł śmierci pisze:

> "lepiej być samemu niż byle jak i z byle kim".
>

> http://mobile.natemat.pl/37531,25-40-lat-z-duzego-mi
asta-pracuje-w-korporacji-portret-polskiego-singla

ty jesteś stary bezrobotny sfilcowany kawaler
a nie jakiś robiący karierę zawodową przez co singiel :)

19. Data: 2013-12-09 19:31:26

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

bez wďż˝tpienia najprďż˝dzej  byďż˝ je sobie *zaďż˝atwiďż˝* ;)

No właśnie buractwo takie jak ty kradło to ja też mogę wejść i zabrać, przecież to są
wasze wzory.

20. Data: 2013-12-09 19:34:35

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cytryna
Ja robie to co mi odpowiada i jest mi z tym dobrze, jakbym miał zadać się z jakąś
buraczaną damą to jak nic stałbym się seryjny.

Historie rodzinne
Dexter
Ludzie są inni, niekoniecznie inteligentniejsi
Normalni nienormalni: "Z POdniesioną głową" -recenzja ksiązki
AAAAAAAAAAAAAAAwesele pinie kupię 33333-]