Zarażeni złem

21. Data: 2014-05-10 01:43:01

Temat: Re: Zarażeni złem
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Miriam wrote:

> Jakub
> Dlaczego katolicy boją się współczesności, bo przeszłość jest znana,
> bezpieczna, wiadoma, a dorosłe dzieci boją się decydować, muszą mieć
> kogoś, coś, co za nich zdecyduje i da im poczucie bezpieczeństwa. A
> przyszłość jest nieokreślona, niewidoma, zależna od naszej decyzji , więc
> dzieci dorosłe idą do wróżbity i dostają ustaloną przyszłość, bezpieczne
> złudzenia, dostają przyszłość dokładnie taką jak przeszłość, bezpieczną,
> znaną, opatrznościowy duch czuwa , decyduje za nich, a dzieci już nic nie
> muszą ,duch...już im wszystko skalkulował.

Gdzie leży według Ciebie granica pomiędzy dokonywaniem wolnych decyzji a
prognozą? Żeby podjąć decyzję, to muszę znać wszystkie warunki, a nie
podejmować ją w ciemno. I wtedy kiedy coś mi brakuje, nie improwizuję, tylko
gram z nut: uzupełniam niewiadome według już obliczonych synchroniczności,
cyklów i rytmów. Albo sam obliczam według z góry danej metody. Uważam się za
trochę lepszego niż ci co chodzą w tym celu do specjalistów. O czym nie
decyduje przyczyna i skutek, to jest wyznaczane przez cykle i rytmy
cyklicznego świata. Czy według Ciebie rozwiązuję ten problem lepiej od
katoli, czy jest to w gruncie rzeczy to samo?

--
????
???

22. Data: 2014-05-10 06:14:05

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub
Przyszłość nie jest zdeterminowana, jest zależna od twoich wyborów jaka będzie.
Ludzie niedojrzali mają problem z odpowiedzialnością za własne życie i swoje wybory,
tak więc chcą siebie, swoje życie, powierzyć w ręce losu, fatum, przeznaczenia, bozi,
magi tarota, wróżki itd.

23. Data: 2014-05-10 07:55:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:lkjp66$slo$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
> cyklicznego świata. Czy według Ciebie rozwiązuję ten problem lepiej od
> katoli, czy jest to w gruncie rzeczy to samo?

Istnieje problem. Jego rozwiązanie- a właściwie decyzja, w jaki sposób to
rozwiązać- jest_w_Tobie. Jak i w każdym innym człowieku. Dużej jednak
potrzeba świadomości, aby je rozpoznać. Bo ono jest w naszym sercu. Pisząc
bardzo naukowo:-) - osoba o wysokim EQ będzie miała łatwiej.
Powstaje więc pytanie: jak zajrzeć w głąb samego siebie? Służyć temu może
medytacja, modlitwa. Aż zobaczymy dokładnie nasze emocje, uczucia- które nam
towarzyszą- i zrozumiemy je. Teraz w sposób odpowiedzialny możemy podjąć
decyzję.
Oczywiście- pisanie globa to kompletny bełkot- odpowiadam więc Tobie. Co
daje stawianie kabały czy tym podobne? Może ukazać najprawdopodobniejszy
wariant rzeczywistości. Może też czasem dostarczyć nieznanej nam wiedzy na
temat czegoś. Częściej chyba to objawione nieznane będzie pomieszane z
kłamstwami- które nas tylko będą programować na zasadzie: "skoro to było
prawdą i się spełniło- to i tamto jest". Kolejna sprawa- KIM jest ten, który
nam tę "prawdę" objawia? No i w jakim celu to robi?Przecież wiesz, że
przychodzą najczęściej najniżsi przedstawiciele astralu. Samo to powinno
przekonać, żeby się za takie działania nie zabierać.

--

Chiron

24. Data: 2014-05-10 08:21:47

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-10 01:31, Chiron pisze:

> Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

ps.com...

> Aha- i na dodatek parasz się wróżbiarstwem
> :-)

Świetny biznes, ale trzeba mieć niezłą gadane. Kariery bym w tym nie
zrobił :)

Dębska

25. Data: 2014-05-10 09:00:10

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Świetny biznes, ale trzeba mieć niezłą gadane. Kariery bym w tym nie
> zrobił :)

Gdy to przeczytałem, poczułem pewien niepokój. Moja szklana kula
przyciągnęła mnie. Wewnętrzny głos powiedział: spójrz i pomóż temu biednemu,
lecz jakże wspaniałemu człowiekowi! Po chwili medytacji w szklanej kuli
ujrzałem Twoją najbliższą przyszłość. Przeraziło mnie to. Jednak głos mówił:
"nie bój się. Zrób talizman, dokładnie według moich wskazówek- i wyślij temu
nieszczęśnikowi. Z całą pewnością- ochroni go".

Teraz na priv wyślę Ci numer konta- produkcja talizmanu wymaga użycia
drogich materiałów. Jednak nie martw się- w hurtowni, gdzie je kupuję- mam
naprawdę dużą zniżkę:-)

--

Chiron

26. Data: 2014-05-10 09:44:15

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-10 09:00, Chiron pisze:

> [...]
>
> Teraz na priv wyślę Ci numer konta- produkcja talizmanu wymaga użycia
> drogich materiałów. Jednak nie martw się- w hurtowni, gdzie je kupuję-

Problemem może być, że często to co Ciebie przeraża dla mnie jest
esencją czystej przyjemności ;)

Dębska

27. Data: 2014-05-10 09:48:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 10 maja 2014 00:19:52 UTC+2 użytkownik Przemysław Dębski napisał:

ps.com...

> Ale tylko jak leci program wr�bity Macieja.

Prorok Ddebska

28. Data: 2014-05-10 11:40:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-09 23:40, Przemysłąw Dębski pisze:

> Jest gorzej. Udowodniłaś że wśród idiotów 90% to katolicy ;))

Mnie bardziej cieszy wzmianka o tym, że wszyscy to jednak tacy sami
ludzie. Być może do tych wszystkich i ż(Ż)ydzi się załapali. ;)

Ewa

29. Data: 2014-05-10 12:02:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-10 01:43, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Gdzie leży według Ciebie granica pomiędzy dokonywaniem wolnych decyzji a
> prognozą? Żeby podjąć decyzję, to muszę znać wszystkie warunki, a nie
> podejmować ją w ciemno.

Jaki sens ma prognoza, którą można zmienić?

Ewa

30. Data: 2014-05-10 12:04:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-10 08:21, Przemysłąw Dębski pisze:

> Świetny biznes, ale trzeba mieć niezłą gadane. Kariery bym w tym nie
> zrobił :)

W realu jesteś milczkiem?

Ewa

Globik na prezydenta.