Zarażeni złem

71. Data: 2014-05-11 15:18:32

Temat: Re: Zarażeni złem
Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Miriam napisał:
> Ikselcia
>
> No to wyjaśnij, dlaczego w tak katolickim narodzie , tak bogobojnym, z kościółkiem
pełnym dobra, z posłami co mają misje dobroci katolickiej, z JP2 i jego pomnikami na
każdym kroku, z Jezusem królem polski , z religią w szkołach. Polska jest państwem
więziennym, to są fakty, tylko tu jest najwięcej bandytów, najbardziej przepełnione
ZK.

Jak zwykle czego sie najarales, albo za dlugo zes siedzial na naukach u hartmana:
http://pokazywarka.pl/ptnftf/

> Poza tym w większości w ZK przeważającej to chłopki i małomiasteczkowi osobnicy
siedzą, gdzie pochodzą z miejsc o największym wpływie kleru.?

A mi sie wydaje ze najwiecej jest z regionow o duzym bezrobociu, gdzie zwyczajnie nie
maja na adwokata.

72. Data: 2014-05-11 23:27:06

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@g...com

użytkownik Miriam napisał:
> [...]

A mi sie wydaje ze najwiecej jest z regionow o duzym bezrobociu, gdzie zwyczajnie nie

Jak to a nie jest to wina żydów?

73. Data: 2014-05-12 21:41:02

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-11 13:17, FEniks pisze:

> A możesz coś bliżej? Zwłaszcza w kontekście tego potencjału zabijania?
> Ciekawe...

Dwa przypadki. W pierwszym w grę wchodziła zazdrość która objawiła się w
formie "zniszczę ci suko życie podstępem". Oststnie wieści z tego placu
boju miałem jakiś rok po zerwaniu kontaktów z obydwiema stronami - walka
wciąż trwała :) Drugi przypadek się nie kwalifikuje- mz. osoba chora
psychicznie. Do zabijania jak najbardziej zdolna - ale nie ten kontekst.
Ze śmiesznostek - przez jakiś czas byłem z pewną dziewczyną. Rozeszło
się po kościach,a tu za miesiąc dostaje od niej sms-a że szukała tekstów
niejakiego quasibiologa (kojarzycie ? pare lat termu tu pisywał) i
natknęła się na moje teksty. Pozdrawiam :)

Dębska

74. Data: 2014-05-13 12:45:01

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> formie "zniszczę ci suko życie podstępem". Oststnie wieści z tego placu
> boju miałem jakiś rok po zerwaniu kontaktów z obydwiema stronami - walka
Czy ja dobrze zrozumiałem? Miałeś kontakty z OBYDWIEMA stronami- znaczy się:
nią i jej obecnym facetem?
:-)

--

Chiron

75. Data: 2014-05-13 12:46:25

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-13 12:45, Chiron pisze:

> Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Czy ja dobrze zrozumiałem? Miałeś kontakty z OBYDWIEMA stronami- znaczy
> się: nią i jej obecnym facetem?

Źle zrozumiałeś :)

Dębska

76. Data: 2014-05-13 22:55:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-12 21:41, Przemysłąw Dębski pisze:

> [...]
> formie "zniszczę ci suko życie podstępem". Oststnie wieści z tego placu
> boju miałem jakiś rok po zerwaniu kontaktów z obydwiema stronami - walka

Wybierasz sobie temperamentne kobitki, to się potem męcz. ;)

A serio - bardziej myślałam, że tak ochoczo przyklasnąłeś teorii o
gotowości zabijania potomstwa innej kobiety. Myślę, że takie
bezpośrednie przełożenie ze świata zwierząt to już jest lekka przesada.
W normalnych warunkach, nie mieszajmy w to ekstremów typu wojna itd.

To, że jesteśmy/bywamy zazdrosne, wojownicze itd. nie powinno dziwić
nikogo, każda płeć ma swoją strategię walki o swoje prawa i byt. I nikt
tu się z tej reguły nie wyłamuje. ;)

> [...]
> niejakiego quasibiologa (kojarzycie ? pare lat termu tu pisywał) i
> natknęła się na moje teksty. Pozdrawiam :)

Quasibiologa nie pamiętam, chyba aż tak stara nie jestem. ;) Ale też
mogę na wszelki wypadek pozdrowić jednego i drugą, co by się nie narazić
nikomu. ;)

Ewa

77. Data: 2014-05-14 09:31:35

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Quasibiologa nie pamiętam, chyba aż tak stara nie jestem. ;) Ale też mogę
> na wszelki wypadek pozdrowić jednego i drugą, co by się nie narazić
> nikomu. ;)

Ano właśnie...ale nie będę rozwijał:-)

--

Chiron

78. Data: 2014-05-14 10:45:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-14 09:31, Chiron pisze:

> Ano właśnie...ale nie będę rozwijał:-)

Lepiej nie rozwijaj, bo się możesz zaplątać za bardzo.

Ewa

79. Data: 2014-05-14 13:35:08

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Lepiej nie rozwijaj, bo się możesz zaplątać za bardzo.

Znaczy się- mogę się zaplątać, potknąć i wybić ząbki Twoją piąstką?
:-)

--

Chiron

80. Data: 2014-05-14 18:34:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-14 13:35, Chiron pisze:

> Znaczy się- mogę się zaplątać, potknąć i wybić ząbki Twoją piąstką?
> :-)

A warczysz, czy szczerzysz?

Ewa

Globik na prezydenta.