Zarazliwa ciaza

191. Data: 2012-12-11 10:55:19

Temat: Re: Zarazliwa ciaza
Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemrod"

>Zjeżdżaj gimnazjalisto. Zacznij się uczyć
>bo inaczej będzie pała z matmy na koniec
>i po ptokach.

Wybacz, ale edukację matematyczną zakończyłem znacznie później. "Dowód" o
wynikaniu z nieprawdziwych założeń jest z wykładów logiki autorstwa RIP doc.
Marii Boguckiej która szefowała kiedyś zespołowi analizy matematycznej w:
http://mat.polsl.pl/index.php?name=zaklady&zakl=am

pzdr
olo

192. Data: 2012-12-11 10:59:56

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemrod"

>A jak wiadomo z góry że 'coś' to nieprawda to wiadomo także, że cokolwiek
>wyjdzie to na pewno nie żaden dowód na cokolwiek.

Ależ o niczym innym w tym wątku nie piszę.

pzdr
olo

193. Data: 2012-12-11 11:05:40

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-11 11:55, olo pisze:
> [...]
> o wynikaniu z nieprawdziwych założeń jest z wykładów logiki autorstwa
> RIP doc. Marii Boguckiej która szefowała kiedyś zespołowi analizy

Dlaczego kłamiesz ?

"Maria Bogucka (ur. 1 czerwca 1929 w Warszawie) - polska historyk,
profesor na Wydziale Filologii Polskiej Akademii Humanistycznej im.
Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, autorka licznych publikacji naukowych.
Zajmuje się głównie dziejami społeczeństwa, jego kultury i mentalności."
http://pl.wikipedia.org/wiki/Maria_Bogucka

Takich bzdur jakie napisałeś nikt normalny i zdrowy na umyśle by nie
napisał.
Wynikanie z nieprawdziwych założeń - koń by się uśmiał albo zesrał ze
śmiechu.

--
Nemrod Vargardsson

"Kto wstąpił do nieba i zstąpił? Kto zebrał wiatr w swoje garście?
Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4

194. Data: 2012-12-11 11:08:50

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-11 11:59, olo pisze:
> Ależ o niczym innym w tym wątku nie piszę.

Jak to nie ? Cały czas chcesz coś udowadniać z nieprawdy i wychodzą ci
głupoty.
Widać coś zaczyna w końcu docierać.

195. Data: 2012-12-11 12:45:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Dec 2012 11:11:34 +0100, olo napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka"

> No o tym ten wątek, wszystko może wynikać i implikacja jest prawdziwa. Na
> dodatek fałszywy aksjomat umożliwia wyprodukowanie dowolnej liczby dowodów.
>
> pzdr
> olo

Prawdziwość jakiejś implikacji to nie jest DOWÓD. To tylko prawdziwość
jakiejś implikacji.
(by XL)

196. Data: 2012-12-11 12:46:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Dec 2012 11:16:51 +0100, Nemrod napisał(a):

> Jaki dowód skoro możesz dojść do całkowicie sprzecznych ze sobą
> wyników ? Zastanów się co piszesz biedny człeniu.

Właśnie przed chwilą mu napisałam, że od prawdziwości implikacji do DOWODU
droga daleka albo zadna.
(by XL)

197. Data: 2012-12-11 12:48:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Dec 2012 11:39:15 +0100, Nemrod napisał(a):

> A jak wiadomo z góry że 'coś' to nieprawda to wiadomo także, że cokolwiek
> wyjdzie to na pewno nie żaden dowód na cokolwiek.

> Żebyś tylko wiedział co to ten aksjomat skoro wykładasz się na implikacji.

Olo po prostu myli aksjomaty z założeniami 333-]
(by XL)

198. Data: 2012-12-11 14:41:58

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-11 13:48, Ikselka pisze:
> Olo po prostu myli aksjomaty z założeniami 333-]

W/g mnie to całkiem pomylił prawdę z nieprawdą.
Wydaje mu się, że obojętnie z czego wyjdzie, to i tak
swoje udowodni. Niedouczony gimnazjalista.

199. Data: 2012-12-11 14:50:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Dec 2012 15:41:58 +0100, Nemrod napisał(a):

> W/g mnie to całkiem pomylił prawdę z nieprawdą.
> Wydaje mu się, że obojętnie z czego wyjdzie, to i tak
> swoje udowodni. Niedouczony gimnazjalista.

Też.
(by XL)

200. Data: 2012-12-12 08:32:10

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemrod"

> [...]
>Gieysztora w Pułtusku, autorka licznych publikacji naukowych. Zajmuje się
>głównie dziejami społeczeństwa, jego kultury i mentalności."

Tia, a jednemu psu burek.
Możesz sobie zadzwonić do pani dr Barbary Luks, ona na pewno była w jej
zespole :)
Jesteś pieniaczem który nie ma pojęcia o matematyce.

nie pozdrawiam
olo

Usenet
Polska tradycja okradania cmentarzy żyje nadal.
Jaki wybór taki świat
Tradycyjny ojciec.
Tradycja, tęsknota za tym jak było, no może niech wróci?