Re: Zasada kontrastu-POMOCY!!!

From: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zasada kontrastu-POMOCY!!!
Date: Sun, 8 Dec 2002 00:10:07 +0100

<m...@o...pl> w news:2883.00000636.3df263df@newsgate.onet.pl
napisał(a):

> zasada kontrastu( przyklady)???

Wiesz, ja sie w sumie nie znam, ale tak na chlopski rozum (juz wielu mnie
ostrzegalo abym lepiej na nim nie polegal ;-P) to na przyklad... ktos
placze to ja sie zasmieje, ktos krzyczy to ja siedze cicho, ktos milczy to
mnie sie geba zamykac nie bedzie, ktos sie urabia po pachy to ja baki
zbijam i takie tam typu czarno-biale ;-P
Zasada kontrastu chyba z handlu, co nie? Na stronie psp jest taki tescik z
pytaniem czy najpierw klientowi pokazac tanie, drogie, czy od razu i te, i
te towary. Najpierw drogie, pozniej tanie bo jesli dobrze pamietam tu
pojawia sie zasada kontrastu. Te tanie dzieki temu, ze po tych drogich
wydaja sie jeszcze tansze niz gdyby poszly na pierwszy ogien :)

pozdrawiam
Greg

P.S. Zastanawiam sie, czy bardzo sie pomylilem ;)